Kaikki artikkelit ja tiedotteet

Selaa sisältöjä kategorioittain.

Valitse sinua kiinnostava aihe

  • Kuuluvuuden ja datansiirron varmistaminen poikkeustilanteessa – pidä bisnes pyörimässä Multi-SIM ratkaisulla

    Miten sinun yrityksesi on valmistautunut poikkeuksellisiin olosuhteisiin? Line Carrierin kolmen verkon ratkaisut varmentavat kuuluvuuden häiriötilanteista huolimatta ja parantavat yrityksesi resilienssiä.

  • Millainen on tulevaisuuden tekstiviesti? – ”RCS-formaatti tuo rikasta sisältöä ja interaktiivisuutta”

    Tulevaisuuden tekstari ei ole enää pelkkää tekstiä. Asiantuntijat kertovat, mitä RCS-viestiteknologia voi mahdollistaa tulevaisuudessa.

  • Mitä tarkoittaa Dual-SIM ja Multi-SIM?

    Multi-SIM, Dual-SIM, tupla-SIM, kahden verkon ratkaisu, kaksois-SIM… Termeistä menee pää pyörälle, joten tässä jutussa kerromme mitä eroa on Multi-SIMillä ja Dual-SIMillä.

  • CTO haastattelussa: Line Carrier Contact Centerin integrointi muihin sovelluksiin on helppoa ja nopeaa

    It-alan markkinapaikka ja asiantuntijamedia Ite wiki haastatteli Line Carrierin teknologiajohtaja Jari Moilasta blogissaan. Lue tiivistelmä jutusta!

  • Mestiskiekkoilija Erno Hopponen käyttää pelimatkoilla Line Carrierin kahden verkon ratkaisua

    Line Carrier tekee yhteistyötä Kiekko-Espoon kanssa. Kummipelaajamme Erno Hopponen kertoo, miten Line Carrierin kahden verkon liittymä on ollut hyödyksi pelimatkoilla!

  • 98 % ihmisistä avaa tekstiviestin – ja 5 muuta syytä, miksi SMS-viestit asiakaspalvelussa kannattavat

    Tekstiviestit ovat hyödyllinen lisä monikanavaisen asiakaspalvelun työkalupakkiin. Haastattelussa LINK Mobilityn asiantuntijat Teemu Saarnio ja Jukka Papinaho!

  • Asiakaspalvelujärjestelmän tietoturva ja toimintavarmuus on tärkeää

    Asiakaspalvelujärjestelmässä tietoturva, GDPR ja toimintavarmuus ovat hyvin tärkeitä. Line Carrier Contact Centerin suunnittelussa tietoturvaan on kiinnitetty erityistä huomiota.

  • Lopeta asiakaspalveluresurssien tuhlaaminen – Monikanavainen asiakaspalvelu tehokkaaksi Contact Centerillä

    Reaaliaikainen asiakaspalvelu monissa kanavissa on työlästä ja aikaa vievää. Tässä artikkelissa kerromme, kuinka tuottaa hyvä asiakaskokemus kaikille asiakkaille sujuvasti ja kustannustehokkaasti.

  • Mikä on contact center?

    Contact center vai call center? Nykyaikainen asiakaspalveluyksikkö tarvitsee käyttöönsä monikanavaisen contact center-sovelluksen.

  • Älä tyydy yhteen – Liikkuvan työn huono kuuluvuus kuntoon kahden verkon yritysliittymällä

    Jos yksi liittymä ei kuulu, voit helposti vaihtaa toiseen verkkoon.

  • Mitä eri tekniset termit tarkoittavat – sanastoa

    Mikä on mobiilivaihde, Contact center -sovellus, SIP trunk? Mitä eroa on Dual SIMillä, Multi SIMillä sekä eSIMillä? Entä mitä tarkoittaa Kolme verkkoa – yksi liittymä?

  • SFG yhtiöt ja tytäryritykset: Line Carrier ja DialOk muuttavat

    SFG yhtiöt ja tytäryritykset: Line Carrier ja DialOk muuttavat ja samalla työskentelytapoja muutetaan joustavammaksi.