
Kaikki artikkelit ja tiedotteet
Selaa sisältöjä kategorioittain.
Valitse sinua kiinnostava aihe
Tuomme asiakkaillemme uuden suojaominaisuuden, joka estää takaisinsoittohuijauksia Telian verkossa. Lue, miten suoja toimii ja mitä hyötyä siitä on.
Line Carrier panostaa henkilöstön tekoälyosaamiseen Tekoälypäällikkö -koulutuksen ja sisäisen tiimin kautta.
Z-sukupolvi suosii digitaalisia viestintäkanavia puheluiden sijaan. Onko yrityksesi asiakaspalvelu ajan tasalla?
98 % asiakastyytyväisyys ei ole sattumaa. Näin Line Carrier rakentaa teknisen tuen, joka todella toimii – myös etänä.
Tiketöintijärjestelmä tuo tehokkuutta ja järjestelmällisyyttä asiakaspalveluun, mutta miten tiketöintijärjestelmän ROI mitataan?
Yrityksen lähettäjätunnuksen suojaaminen estää huijareita esiintymästä brändinäsi. Lue, miksi ja miten SMS Sender ID kannattaa rekisteröidä.
Uusi rekisterinumerohaku auton tietojen tarkistamiseen tekstiviestillä.
Siirry tehokkaampaan tapaan toimia ja ota käyttöön Automaster-integraatio, joka tuo soittajan tiedot heti näkyviin ja ohjaa puhelut suoraan oikealle asiantuntijalle.
Tikettijärjestelmä tehostaa asiakaspalvelua keskittämällä monikanavaiset yhteydenotot yhteen paikkaan, mahdollistaen nopeamman ja tehokkaamman palvelun.
Line Carrier Oy on kehittänyt uuden integraation, joka yhdistää yrityksen puhelinpalvelut Automaster DMS -järjestelmään
Asiakkaasi odottavat nopeaa ja tehokasta palvelua. Onko yrityksesi puheluiden hallinta sujuvaa vai turhauttavaa jonotusta?
Yrityksen asiakaspalvelu kohtaa päivittäin suuren määrän kysymyksiä ja ongelmia, joiden ratkaiseminen vaatii nopeaa reagointia ja tarkkaa tietoa. Tietämyskanta tarjoaa tehokkaan tavan vastata tähän tarpeeseen