Kaikki artikkelit ja tiedotteet

Selaa sisältöjä kategorioittain.

Valitse sinua kiinnostava aihe

  • Chat – myynnin vai asiakaspalvelun työkalu?

    Mikä on chatin rooli yrityksen verkkosivuilla?

  • Asiakaspalvelutiimin johtaminen 

    Asiakaspalvelutyössä esihenkilöllä on tärkeä rooli. Lue artikkelistamme, mitä asiakaspalvelun johtamisessa tulisi ottaa huomioon.

  • Mikä on SMS Gateway?

    Tekstiviestiasiakaspalvelu SMS Gatewayn kautta mahdollistaa nopean ja luotettavan kommunikaation.

  • Sähköpostiasiakaspalvelu – Hyvän asiakaskokemuksen kivijalka

    Sähköpostiasiakaspalvelu on helppokäyttöinen ja lähes kaikille asiakkaille tuttu viestintäväline.

  • Line Carrier tukee joululahjoituksella apua tarvitsevia perheitä

    Joululahjoituksella 12 apua tarvitsevaa perhettä saa ruokalaatikon.

  • TOP5 asiakaspalvelutyökalut, joilla parannat asiakaskokemusta

    Contact Center-järjestelmän toiminnot parantavat asiakaskokemusta ja helpottavat asiakaspalvelutyötä.

  • Yhteishenki, kollegoiden tuki ja joustavuus erottuvat henkilöstökyselyssä 

    Henkilöstökysely tarjoaa tietoa työhyvinvoinnin kehityksestä. Haastattelussa HR Manager Emmi Ajanto.

  • Line Carrier mukana Asiakaskokemus 2023 -tapahtumassa 13-14.12.2023!

    Line Carrier mukana asiakaspalvelualan ammattilaisten huipputapahtumassa!

  • Uusi määräys estämään SMS-huijauksia – Organisaatiot voivat hakea suojaa lähettäjätunnuksilleen 9.11.2023 alkaen

    Lähettäjätunnusten rekisteröinnillä pyritään vähentämään tekstiviestihuijauksia.

  • Katso webinaaritallenne: Väistä monikanavaisen asiakaspalvelun sudenkuopat

    Katso webinaaritallenne Line Carrierin monikanavaisuutta käsittelevästä webinaarista!

  • Tulevaisuuden asiakaskokemus – Asiakaspalveluteknologian trendit 2024

    Teknologian rooli asiakaspalvelun tehostamisessa on kasvanut jatkuvasti.

  • Miten asiakkaasta tulee asiakkuus? – Asiakkuuden elinkaari

    Millainen on asiakkuuden elinkaari? Hyvä asiakaskokemus on avain asiakaspysyvyyteen.