Kaikki artikkelit ja tiedotteet

Selaa sisältöjä kategorioittain.

Valitse sinua kiinnostava aihe

  • Asiakaspalvelu ruuhkautunut? – Ratkaisut puhelujonon purkamiseen

    Asiakaspalvelun ruuhkan purkaminen tapahtuu monilla eri keinoin.

  • Outbound-soittokone – työkalu asiakkaille soittamiseen tai kylmäsoittoon 

    Outbound-soittokone helpottaa uusmyyntiä, lisämyyntiä, markkinatutkimuksia, ajanvarauksia ja muita asiakkaille tehtäviä soittokampanjoita

  • Puhelinliittymä yrityksen nimiin – Kannattaako se?

    Kannattaako mobiililiittymä ottaa yrityksen nimiin? Yritysliittymistä on monia hyötyjä.

  • Miksi digitaalinen asiakaspalvelu kannattaa? WhatsApp, chat, some, sähköposti

    Maailma on verkossa, ja yritysten on seurattava asiakkaitaan digikanaviin.

  • Line Carrier tuo useita viestikanavia yhteen näkymään uudella mobiilisovelluksella – Esittelyssä OneFeed™

    OneFeed on enemmän kuin mobiilivaihde ja ketterämpi kuin contact center.

  • Tiedote: Line Carrier kehittää tekoälyratkaisua, joka tehostaa ja laadullistaa asiakaspalvelua

    Tekoälypohjainen puheentunnistus tehostaa, helpottaa ja laadullistaa asiakaspalvelua.

  • Älykäs puhelunreititys – Asiakaspuheluiden automaattinen reititys oikeaan paikkaan 

    Helpota yrityksessäsi asiointia tarjoamalla asiakkaillesi yksi puhelinasiointikanava ja anna älykkään automaation hoitaa loput!

  • Mikä on VoLTE? – Uusi teknologia puhelinliittymissä

    Uusi teknologia parantaa puheluiden äänenlaatua ja kytkeytymisnopeutta.

  • 5 vinkkiä: muuta asiakaspalvelu kuluerästä tuottavaksi liiketoiminnaksi 

    Asiakaspalvelusta tuottavaa liiketoimintaa? Lue 5 vinkkiä siihen, miten voit tehostaa asiakaspalvelua kuluerästä tuottavaksi liiketoiminnaksi.