
Kaikki artikkelit ja tiedotteet
Selaa sisältöjä kategorioittain.
Valitse sinua kiinnostava aihe
Asiakaspalvelun ruuhkan purkaminen tapahtuu monilla eri keinoin.
Outbound-soittokone helpottaa uusmyyntiä, lisämyyntiä, markkinatutkimuksia, ajanvarauksia ja muita asiakkaille tehtäviä soittokampanjoita
Kannattaako mobiililiittymä ottaa yrityksen nimiin? Yritysliittymistä on monia hyötyjä.
Maailma on verkossa, ja yritysten on seurattava asiakkaitaan digikanaviin.
OneFeed on enemmän kuin mobiilivaihde ja ketterämpi kuin contact center.
Tekoälypohjainen puheentunnistus tehostaa, helpottaa ja laadullistaa asiakaspalvelua.
Helpota yrityksessäsi asiointia tarjoamalla asiakkaillesi yksi puhelinasiointikanava ja anna älykkään automaation hoitaa loput!
Uusi teknologia parantaa puheluiden äänenlaatua ja kytkeytymisnopeutta.
Asiakaspalvelusta tuottavaa liiketoimintaa? Lue 5 vinkkiä siihen, miten voit tehostaa asiakaspalvelua kuluerästä tuottavaksi liiketoiminnaksi.