Kaikki artikkelit ja tiedotteet

Selaa sisältöjä kategorioittain.

Valitse sinua kiinnostava aihe

  • Jopa 5000 asiakaskontaktia päivässä – Line Carrier Contact Center käytössä Avacan vastauskeskuksissa 

    Jatkuvassa käyttäjätestauksessa ja kehityksessä auttaa sisaryhtiömme Avaca, sillä Contact Center on Avacan asiakaspalvelukeskusten tärkein työkalu.  

  • Yritysliittymän ostajan opas – Liittymän valinta näillä ohjeilla! 

    Yritysliittymän valinta voi olla vaikeaa. Helpota valintaa ja säästä kuluissa näillä ohjeilla.

  • eSIM eli elektroninen SIM-kortti: Kaksi liittymää yhteen puhelimeen entistä helpommin

    Elektroninen SIM-kortti eli eSIM mahdollistaa monin tavoin helpomman ja tehokkaamman verkonkäytön.

  • Kaksi liittymää yhdellä puhelinnumerolla – Nyt liikkuu!

    Tökkiikö etäkokous, jumittaako kuva? Kahden verkon ratkaisulla saat varmennetun datansiirron helposti yhdeltä operaattorilta.

  • Omnichannel asiakaspalvelu – Saumaton monikanavainen asiakaskokemus

    Pelkkä monikanavainen asiakaspalvelu ei riitä, jos tieto ei liiku sujuvasti palvelukanavien välillä. Lue tästä, mitä tarkoittaa multi-channel, omnichannel ja cross-channel.

  • Line Carrierille uusi myyntijohtaja

    Line Carrier hakee kasvua Suomen teleoperaattorimarkkinassa. Uusi myyntijohtaja tulee johtamaan ja kehittämään Line Carrierin myyntiä.  

  • Vauhtia kaukalossa kaudella 2022–2023 – Line Carrier tukee Kiekko-Espoota

    Yritysyhteistyöt edistävät Kiekko-Espoon toimintaa. Line Carrier tukee joukkuetta jo toista kautta.

  • Mobiilivaihteen käyttöönotto – Nopea, helppo, ilman määräaikaisia sopimuksia

    Line Carrier Mobiilivaihde on helppo ja nopea ratkaisu puhelinvaihteen päivittämiseksi nykyaikaan. Lue tästä, miksi Mobiilivaihde on niin helppo ottaa käyttöön.

  • 5G yrityksille – Yritysliittymät 5G-verkkoon Line Carrierilta

    5G-teknologia tarjoaa entistä tehokkaampia liittymiä suuremmalla verkkokapasiteetilla.