CRM-järjestelmän integrointi puhelinjärjestelmään tuo yrityksellesi merkittäviä hyötyjä ja tehostaa työntekoasi. Tehokkaampi työskentely näkyy yleensä myös luvuissa ja toimii merkittävänä kilpailuetuna.
Mitä tarkoittaa CRM-järjestelmä?
CRM (Customer Relationship Management), on asiakkuudenhallintajärjestelmä, jota yritykset käyttävät hallitsemaan ja analysoimaan asiakassuhteita ja -dataa koko asiakkuuden elinkaaren ajan. CRM-järjestelmien avulla yritykset voivat parantaa asiakaspalvelua, lisätä myyntiä ja parantaa asiakaspitoa. Perinteisesti CRM-järjestelmiin tallennetaan asiakkaiden yhteystiedot, ostohistoria, palautteet ja muut relevantit tiedot, jotka auttavat yritystä ymmärtämään asiakkaitaan paremmin ja tarjoamaan heille henkilökohtaisempaa palvelua. Järjestelmä mahdollistaa asiakastiedon keskittämisen, myynnin ja markkinoinnin tehostamisen sekä asiakaspalvelun parantamisen. CRM-järjestelmät auttavat yrityksiä luomaan vahvempia ja pitkäaikaisempia asiakassuhteita, mikä johtaa liiketoiminnan kasvuun ja menestykseen.
Mitä hyötyjä CRM-järjestelmän integrointi puhelinjärjestelmään tuo?
CRM-järjestelmän integroinnilla tuot toimintaasi tehokkuutta ja selkeyttä. Puheluiden integraatio esimerkiksi ZenDeskiin, Salesforceen, Hubspotiin ja moneen muuhun CRM- ja tikettijärjestelmään helpottaa yrityksesi arkea. CRM-integraation ollessa käytössä asiakaspuheluun vastaajalle avautuu suoraan näkymä yrityksen käyttämään CRM-järjestelmään.
CRM-järjestelmän ja puhelinjärjestelmän integroinnilla on useita merkittäviä etuja:
- Parantunut asiakaspalvelu: Kun asiakaspalvelijat voivat nopeasti tarkastella asiakastietoja puhelun aikana, he voivat tarjota henkilökohtaisempaa ja parempaa palvelua, ja ongelmanratkaisu sujuu vaivattomammin.
- Parempi asiakaskokemus: Asiakkaan ei tarvitse selittää samaa ongelmaansa useita kertoja eri asiakaspalvelijoille. Integrointi mahdollistaa erilaisten asiakastietojen yhdistämisen, mikä antaa paremman kokonaiskuvan asiakkaasta.
- Tehokkaampi tiedonkeruu ja analysointi: Integroitu järjestelmä tarjoaa mahdollisuuden kerätä ja analysoida tietoja tehokkaammin, mikä auttaa yritystä ymmärtämään asiakkaitaan paremmin, hahmottamaan ja ratkaisemaan mahdollisia kompastuskiviä ja tekemään tietopohjaisia päätöksiä.
- Vähentynyt manuaalinen työ ja virheet: Integroitu järjestelmä auttaa vähentämään manuaalista työtä ja virheitä, mikä tehostaa prosesseja ja säästää aikaa.
CRM-järjestelmän integrointi puhelinjärjestelmään – Miten se tehdään?
CRM-järjestelmän integrointi puhelinjärjestelmään on järkevää ja tehostaa toimintaa. Kun nämä kaksi järjestelmää toimivat saumattomasti yhdessä, voit hyödyntää asiakastietoja entistä tehokkaammin sekä tarjota parempaa asiakaspalvelua.
Line Carrierin integraatiorajapinnan avulla voit yhdistää asiakaspuhelut ja asiakkuudenhallintajärjestelmän. Saat kattavan kuvan asiakaskuntasi tarpeista, voit päivittää asiakkaiden tietoja reaaliajassa ja varmistaa sen, että tiedot asiakaspalvelusta siirtyvät myös muun organisaation käyttöön. Saapuviin puheluihin voidaan vastata niin Mobiilivaihteessa, Microsoft Teamsilla, Line Carrierin Contact Center –sovelluksella tai kolmannen osapuolen puhelinjärjestelmällä.
Line Carrier toteuttaa integraation omalla palvelualustallaan reitittämällä puhelut asiakkaan käyttämään puhelinsovellukseen. Integraatio hyödyntää selaimen popup –toimintoa.
Line Carrier Integraatiorajapinta on hyvin helppo käyttää. Integration Hub -hallintasovellukseen kirjaudutaan verkkoselaimessa, jonka jälkeen puheluita voidaan ottaa vastaan. Integration Hub jätetään auki käytön ajaksi joko omaan selainikkunaansa tai selaimen välilehdelle. Kun asiakaspalvelija vastaa saapuvaan puheluun, Integration Hub avaa automaattisesti halutun CRM- tai tikettijärjestelmän.
Line Carrier Integraatiohub – helppo ja nopea CRM-järjestelmän integraatio
Line Carrier Integraatiohub tarjoaa valmiit liitännät suosituimpiin CRM-järjestelmiin kuten Salesforce, HubSpot, Zendesk sekä SuperOffice. Tarvittaessa voimme räätälöidä asiakaskohtaisia integraatioita vastaamaan erityistarpeita. Muihin selainpohjaisiin asiakashallintajärjestelmiin integraatiot voidaan toteuttaa asiakaskohtaisesti erillisenä projektointina. Integraatio on mahdollista toteuttaa asiakaskohtaisesti muun muassa ServiceNow, Microsoft Dynamics, Autotask sekä Versoft-sovellusrajapintojen kanssa.
Kehittämämme geneerinen rajapinta mahdollistaa tehokkaan integraatioiden toteuttamisen. Tämä ei vaadi pitkällistä kehitystyötä, vaan integraatio saadaan tarvittaessa käyttöön nopeasti.
Line Carrier Mobiilivaihde – helppo puhelinvaihde kännykkääsi
Integroimalla CRM-järjestelmäsi puhelinjärjestelmään voit saavuttaa monia etuja. Yksi tehokas ratkaisu integraatioon on Line Carrier-yritysliittymä ja mobiilivaihde. Line Carrier Mobiilivaihde on monipuolinen työkalu, joka tarjoaa yrityksille mahdollisuuden hallita puhelinliikennettään tehokkaasti. Mobiilivaihde mahdollistaa puheluiden ohjauksen oikeille henkilöille ja tarjoaa muita hyödyllisiä ominaisuuksia, kuten:
- Takaisinsoittopalvelu
- Lomavastaaja
- Puheluiden tallennus
Line Carrier Mobiilivaihde tukee parempaa asiakaspalvelua, tehostaa yrityksesi toimintaa ja auttaa sinua varmistamaan, että kaikki puhelut käsitellään asianmukaisesti ja tehokkaasti.
CRM-integraatio tuo tehoa myyntityöhön
Asiakaspalvelun lisäksi me Line Carrierilla olemme luoneet outbound-myynnin tueksi tehokkaan työkalun, joka saa aikaan tuloksia. Line Carrier soittokone on innovatiivinen työkalu ulospäin suuntautuviin puheluihin, ja sen avulla saat käyttöösi modernin ja tehokkaan tavan hallita myynti- ja buukkausprosesseja.
Line Carrier soittokone mahdollistaa helposti luotavat soittokampanjat, perusteellisen raportoinnin ja puhelun sisällön tallennuksen. Se voidaan integroida CRM-järjestelmiin, jolloin integraatio mahdollistaa asiakastietojen tehokkaan hyödyntämisen myös ulospäin suuntautuvissa puheluissa. CRM-integraation avulla myyjät voivat olla paremmin perillä asiakastiedoista ja tarpeista ennen puhelua, mikä johtaa henkilökohtaisempaan ja vaikuttavampaan vuorovaikutukseen asiakkaiden kanssa ja lisää myyntiä.
Vaivaton ja helppo integraation toteutus Line Carrierin avulla
Laadukkaat ja modernit työkalumme on luotu vastaamaan asiakaspalvelun ja myyntityön yleisiä haasteita. Integroimalla työkalumme osaksi yrityksesi muita tärkeitä järjestelmiä ja CRM-ratkaisuja, saat aikaan merkittäviä tuloksia.
CRM-järjestelmän integrointi puhelinjärjestelmään voi kuulostaa haastavalta, mutta ei hätää – sinun ei tarvitse tehdä sitä yksin. Me Line Carrierilla huolehdimme järjestelmäsi kuntoon nopeasti ja tehokkaasti.
Meillä asiakaspalvelu ja tuki ei lopu, vaan voit milloin tahansa soittaa asiakastukeemme ja saada nopeasti apua mahdollisiin ongelmatilanteisiin – ilman jonottamista.
Oletko kiinnostunut tehostamaan asiakaspalveluasi
Kerromme mielellämme lisää. Ota yhteyttä, niin keskustellaan!
Lue myös
-
Power BI – raportoinnilla visuaalisempaa dataa asiakaspalvelusi tilasta
Power BI on Microsoftin pilvipohjainen työkalu, joka mahdollistaa liiketoimintatietojen visualisoinnin ja analysoinnin. Sen avulla voit luoda interaktiivisia ja reaaliaikaisia raportteja, jotka tukevat päätöksentekoa ja parantavat asiakaspalvelun suorituskykyä.
-
Paranna asiakaspalvelua ja tehokkuutta CRM-järjestelmän integroinnilla puhelinjärjestelmään
Integroimalla CRM-järjestelmän puhelinjärjestelmään parannat asiakaspalvelua ja tehostat toimintaa.
-
RCS-viestit ovat tulossa – Mikä on RCS ja mihin sitä voi käyttää?
RCS-viestit ovat monipuolisempi versio tekstiviestistä, jonka avulla yritykset voivat lähettää tekstiviestillä visuaalisia sisältöjä, kuten esimerkiksi korkearesoluutiokuvia, linkkejä tai videoita.