
Line Carrier Mobiilivaihde – vain yksi sovellus riittää
Asiakkaasi haluavat palvelua sinulta juuri silloin, kun heille sopii, eivät vain toimiston aukioloaikojen puitteissa. Jos asiakkaasi ei saa yrityksesi edustajaa kiinni, hän soittaa silloin toiseen yritykseen. Puhelimessa päivystäminen voi kuitenkin viedä paljon resursseja ja aikaa työntekijöiltä, joilla olisi muutakin tekemistä. Miten huolehdit siitä, että yrityksesi on aina tavoitettavissa?
Line Carrier Mobiilivaihde pitää huolen, ettei yksikään puhelu jää hoitamatta.
Mobiilivaihde on joustava ratkaisu yrityksesi henkilökunnan tavoitettavuuteen. Mobiilivaihteen avulla olet tavoitettavissa asiakkaille ja yhteistyökumppaneille ilman kalliita laiteinvestointeja tai pitkäaikaisia sopimuksia!
Line Carrierin palvelun kautta meillä on selkeä kuva ruuhkahuipuista ja palvelun kuormittumisesta ja mikäli meitä ei tavoiteta, automaattiohjauksen kautta saamme hyvin tiedon soittopyynnöistä ja pystymme tavoittamaan asiakkaat.
Linna Golf Oy:n toimitusjohtaja Esa Honkalehto

Puhelinvaihde mobiililaitteessasi
Line Carrier Mobiilivaihde on Android- ja iOS-mobiililaitteilla toimiva puhelinvaihdesovellus, joka mahdollistaa ketterän kontaktien käsittelyn nopeasti ja helposti.
Mobiilivaihdesovelluksen käyttöönotto on erittäin helppoa. Sovellus ladataan puhelimen sovelluskaupasta ja sisään kirjaudutaan vain ensimmäisellä käyttökerralla omalla puhelinnumerolla. Tarvittaessa puheluita voi vastaanottaa esimerkiksi ryhmänumeron kautta myös ilman sovellusta.
Kun asiakas soittaa yrityksesi puhelinnumeroon, soitot siirtyvät edelleen määriteltyihin numeroihin. Puhelu voidaan ohjata joko yhteen numeroon, määriteltyyn soittorinkiin tai siirtää jonoon. Puheluiden tilanne päivittyy reaaliajassa kaikille käyttäjille. Näin yhtään puhelua ei menetetä, vaan jokainen asiakas tulee palvelluksi.
Hallinnoi itse puhelinvaihdepalveluasi
Line Carrier Mobiilivaihde mahdollistaa vaihdepalvelusi helpon ja joustavan hallinnoinnin itse ilman välikäsiä.
Helppokäyttöisen admin -portaalin avulla hallinnoit itse puheluiden ohjautumista. Palveluun voidaan liittää henkilöstön läsnäolotiedot, joka helpottaa puhelun ohjautumista. Kattavasta online-raportista voit seurata puheluiden määriä, vastausaikoja sekä paljon muuta. Raporttidata voidaan viedä myös yrityksesi omaan raportointijärjestelmään.
Kohtuullinen hinta ilman pitkiä sopimuksia
Mobiilisovelluksen käyttöönotto on nopeaa ja helppoa. Hinta on kilpailukykyinen, eikä sinun tarvitse sitoutua pitkiin sopimuksiin.
Sovelluksen käyttöön ei tarvitse investoida uusia laitteita, vaan Android- tai iOS-älypuhelin riittää. Kun kontaktien määrä kasvaa, Mobiilivaihde skaalautuu laajempaan Contact Center -sovellukseen, jonka avulla asiakaspalvelu ja vaihteenhoito sujuvat monikanavaisesti yhdessä sovelluksessa.

Integroitava ja skaalautuva puhelinvaihde
Line Carrier Mobiilivaihteen suurimmat edut ovat sen laajat integraatiovalmiudet, skaalautuvuus sekä mahdollisuus valita käytettävät liittymät.
Puhelinvaihdepalvelun perusominaisuuksien kuten takaisinsoiton, soittorinkien, puhelujonojen ja tilatietojen lisäksi monipuoliset integraatiot esimerkiksi asiakaspalveluun tai vaihteeseen mahdollistavat joustavan tiimityöskentelyn.
Line Carrierin Mobiilivaihde on myös yhdistettävissä yrityksen omaan asiakastietorekisteriin, jolloin yhteystietojen ennakoiva reititys ja asiakaskohtainen kontaktien hoito ovat mahdollisia.
Operaattorivapaa puhelinvaihdepalvelu
Puhelinvaihdesovelluksen varmennettu tavoitettavuus ei ole riippuvainen operaattorista. Voit pitää liittymän haluamallasi operaattorilla. Verkkojen kuuluvuusalueet ovat kuitenkin rajallisia.
Kun valitset liittymät Line Carrierilta, operaattoreiden väliset erot kuuluvuusalueissa eivät rajoita tavoitettavuutta. Line Carrier Business Mobile -yritysliittymäpakettien kanssa käytössäsi on kaikki kolme verkkoa, ja voit valita yrityksellesi tärkeimmät kuuluvuusalueet.
Line Carrier Mobiilivaihteen ominaisuudet
Perusominaisuudet
- Läsnäolotila ja sisäinen kontaktiluettelo
- Puheluiden ohjaus läsnäolotilan perusteella
- Soittaminen ulos yritysnumeroa näyttäen
- Soittoryhmät ja ryhmän yhteinen puheluloki
- Puheluiden yhdistäminen eteenpäin
- Aikaohjaukset ja tiedotekirjasto
- Pääkäyttäjän Web Admin -portaali
Lisäominaisuudet
- Puheluiden tallennus
- Raportointi
- Callback
- Puhelunvälittäjän työpöytäsovellus
- IVR-valikot
- Tilatietointegraatio vaihteenhoitopalveluun
- Omien tiedotteiden nauhoittaminen
- MS Teams puheyhteys
Taloudelliset hyödyt
Vastaamaton puhelu on yritykselle kallis.
Mobiilivaihde mahdollistaa useamman asiakkaan palvelun. Enemmän asiakkaita, enemmän kauppaa.
Tehokkuutta toimintaan
Mobiilivaihteella puhelut päivittyvät reaaliajassa käyttäjien näytöille.
Läsnäolotiedot ja integraatiot tehostavat puhelujen ohjaamista oikeille henkilöille.
Parempi yrityskuva
Kun tavoitettavuus on kunnossa, asiakas saa yrityksesi henkilöstöön yhteyden.
Tavoitettavuus on hyvän asiakaskokemuksen kulmakivi.