Line Carrier Tiketti –
monikanavainen tikettijärjestelmä asiakaspalveluusi
Tikettijärjestelmä auttaa hallitsemaan monikanavaisia asiakaspalvelupyyntöjä yhdessä keskitetyssä paikassa. Tiketöintijärjestelmä mahdollistaa asiakaspalveluprosessien automatisoinnin, joten esimerkiksi palvelupyyntöjen ohjaus ja päivitykset voidaan hoitaa automaattisesti.
Tiketöintijärjestelmän avulla kaikki yhteydenotot eri kanavista ohjautuvat samaan asiakaspalvelujärjestelmään, mikä parantaa asiakaskokemusta. Voit seurata eri asiakaspalvelukanavista syntyvien tikettien edistymistä helposti yhdessä näkymässä. Pysyt aina kartalla asiakkaan tiedoista riippumatta siitä, missä kanavassa asiakkaasi sinua tavoittelee.
Tiketöinti on joustava ja skaalautuva ratkaisu, joka sopii erikokoisille yrityksille ja voidaan ottaa käyttöön helposti. Voit yhdistää Line Carrierin tikettijärjestelmän Contact Centeriin tai Mobiilivaihteeseen tai käyttää järjestelmää itsenäisesti.
Tilaa demo ja näe, miten Line Carrier Tiketti toimii käytännössä!


Tiketit voidaan ottaa käsittelyyn automaattisesti, mikä nopeuttaa vastausaikoja ja parantaa asiakkaita koskevien asioiden hoitamista.
Järjestelmässä on useita ominaisuuksia, jotka tehostavat asiakaspalvelua ja helpottavat usein toistuvien asioiden hallintaa.
Manuaalinen työ on vain pieni osa prosessia, sillä suurin osa asiakaspalveluun liittyvistä toiminnoista voidaan automatisoida.
Tiketöinnin avulla voit:
Tikettijärjestelmällä voidaan automatisoida viestit, priorisoida työn kulkua ja tehdä asiakaspalveluprosesseista sujuvampia.
- Tehostaa asiakaspalveluasi: työn organisointi voidaan tehdä tehokkaammin, joten asiakaspalvelijat voivat keskittyä olennaisiin tehtäviin ja vähentää turhaa työtä.
- Hallita monikanavaiset kontaktit
- Yhdistää asiakastiedot oikeisiin kontakteihin kanavasta riippumatta , näin asiakastiedot liikkuvat järjestelmässä tehokkaasti.
- Priorisoida ja resursoida asiakaspalvelua helposti , samalla kun automatisointi parantaa tehokkuutta ja vapauttaa resursseja muihin tehtäviin.
- Jakaa tietoa tiimin kesken tietämyskannassa: tiimi saa ajantasaista tietoa helposti käyttöönsä, mikä parantaa tiedonkulkua ja nopeuttaa ongelmien ratkaisua.
Lue miten tikettijärjestelmä tehostaa asiakaspalvelun työtä:
Tikettijärjestelmä tekee tiedon hallinnasta sujuvaa
Tiketöintijärjestelmä tekee mahdolliseksiasiakaspalvelupyyntöjen seurannan niiden koko elinkaaren ajan. Asiakaspalvelujärjestelmä luo tikettejä automaattisesti eri kanavista, kuten sähköposti ja puhelin, tuleville yhteydenotoille, joten kaikki asiakaspalvelupyynnöt kirjautuvat järjestelmään ilman manuaalista työtä. Tikettijärjestelmä pitää sinut ajan tasalla jokaisen tiketin vaiheesta ja vastuussa olevasta henkilöstä, ja tikettien tilaa sekä etenemistä voidaan seurata reaaliaikaisesti järjestelmän ollessa käytössä.
Voit asettaa aikarajoja ja etenemisvaiheita, jotta varmistat, ettei mikään tiketti jää huomiotta. Lisäksi tikettijärjestelmä tallentaa kaikki asiakaspalvelutapahtumat tiketille, ja ne ovat tiimin saatavilla saman järjestelmän kautta, mikä parantaa tiedonkulkua sekä yhteistyötä.
Tiketit ohjautuvat suoraan oikealle henkilölle, mikä nopeuttaa palvelua ja vähentää viiveitä. Järjestelmä tarjoaa vielä lisää hyötyjä jatkuvan seurannan ja kehityksen kautta, jolloin prosesseja voidaan parantaa entisestään.
Tikettijärjestelmän sisäisen tietopankin eli tietämyskannan avulla tallennat kaikki asiakaspalvelijoidesi tarvitsemat tiedot ja ohjeet nopeasti saataville.
Tiketöinti parantaa asiakaspalvelun tehokkuutta. Priorisoi asiakkaiden tiketit niiden tärkeyden mukaan, mikä auttaa ratkaisemaan kiireelliset ongelmat nopeasti. Tämä vähentää asiakkaiden odotusaikaa ja parantaa asiakaskokemusta.
Lisäksi tikettijärjestelmä mahdollistaa tehtävien jakamisen tiimin kesken, jolloin resurssit jakautuvat tasaisesti ja jokainen voi keskittyä osaamistaan vastaaviin palvelupyyntöihin.
Monikanavaisuuden haasteet ovat kuitenkin yhä olemassa, mutta järjestelmän joustavuus ja integrointimahdollisuudet auttavat hallitsemaan tiedonkulkua ja ehkäisemään tiedon siiloutumista.
Onko nykyinen asiakaspalvelujärjestelmäsi yhä sähköpostien varassa vai hyödynnätkö jo modernia tiketöintijärjestelmää?
Lue artikkeleita tikettijärjestelmästä:
Tiketti paketit ja ominaisuudet
Tiketistä on valittavissa kaksi pakettia.
S-paketti sisältää kaikki perusominaisuudet sujuvaan asiakaspalveluun, kun taas M-paketti laajentaa kokonaisuuden puhekanavaan, WhatsAppiin, SMS:ään ja some-integraatioihin. Asiakaspalvelupyyntöjä voidaan käsitellä eri kanavista saman käyttöliittymän kautta, mikä tehostaa palveluprosessia.
Kattavat perusominaisuudet
- Sähköpostien ja tikettien käsittely
- Työjonot, tiimit
- Palveluajat
- Valmiit vastaus- ja viestipohjat
- Tunnisteet (tagit) kontaktien luokitteluun
- Linkitetyt keskustelut
- Tietämyskanta
- Muistiinpanot ja ilmoitukset
- Tyytyväisyyskyselyt
- Raportointi
- Halutut kieliversiot ja kustomoitu ulkoasu
- Line Carrierin kattavat tukipalvelut

S-paketti
| Käyttäjälisenssit |
| Admin tunnus 1 kpl |
| Postilaatikot |
| Raportointi |
| Tietämyskanta |
| Sähköposti -kanava |
| Chat -kanava |
| Työnkulut |
| Asiakasportaali web-lomake |

M-paketti
| Käyttäjälisenssit |
| Admin tunnus 1 kpl |
| Postilaatikot |
| Raportointi |
| Tietämyskanta |
| Sähköposti -kanava |
| Chat -kanava |
| Työnkulut |
| Asiakasportaali web-lomake |
| Puhe -kanava |
| WhatsApp Business -kanava |
| Tekstiviesti -kanava |
| Some -kanavat (X, Facebook, Slack) |
Monikanavainen
asiakaspalvelun hallinta yhdessä järjestelmässä
Tiketöinnin avulla monikanavaista asiakastukea on helppo hallita. Eri palvelukanavat, kuten puhelinasiakaspalvelu, sähköiset kontaktikanavat sekä esimerkiksi WhatsApp, SMS, Facebook, Slack, X ja Jira, voidaan yhdistää yhteen samaan järjestelmään Line Carrier Tiketillä, jolloin asiakaspalvelu toimii saumattomana kokonaisuutena.
Lue myös artikkelimme ”WhatsApp Business asiakaspalvelu – mitä, miksi ja miten?”
Voit käsitellä puheluiden ja sähköpostien lisäksi muun muassa chat-viestejä, tekstiviestejä, WhatsApp Business-viestejä yhdessä näkymässä.
Saat kaikista kanavista yhdenmukaiset asiakastukitiketit ja pääset seuraamaan niiden edistymistä samassa sovelluksessa, ilman aikaa vievää navigointia ja tiedonhallintaa eri viestintäsovellusten välillä.
Tikettijärjestelmän hyödyt asiakaspalvelulle
- Säästä aikaa: Keskitetty näkymä kaikkiin kanaviin vähentää manuaalista työtä.
- Parempi asiakaskokemus: Nopeammat vasteajat ja selkeä työnjako.
- Läpinäkyvyys ja johtaminen: Raportointi ja seuranta tukevat palvelun kehittämistä.
- Helppo käyttöönotto: Tiketti integroidaan joustavasti muihin järjestelmiin, Line Carrierin asiantuntijoiden tuella.

Puhe osaksi tiketöintiä
Tiketti tuo puhelut saumattomasti osaksi asiakaspalvelua. Kaikki puhelut voidaan käsitellä ja tallentaa muiden viestikanavien rinnalla – yhdestä selkeästä näkymästä.
Puheen litterointi
Puhelut litteroidaan automaattisesti tekstiksi. Litteraatiot ovat saatavilla järjestelmässä sekä ääni-, että tekstitiedostona. Mahdollistaa asiakasdialogien läpikäynnin, laadunseurannan ja asiakasymmärryksen kasvattamisen.
Tehokkaampi asiakaspalvelu tiketöinnin avulla
Tikettijärjestelmä auttaa seuraamaan ja analysoimaan asiakaspalvelun suorituskykyä. Raportoinnin avulla voit kehittää prosesseja, kohdistaa resurssit tehokkaasti ja tarjota asiakkaalle parempaa asiakaspalvelua.
Tiketöinti edistää myös parempaa viestintää asiakaspalvelu- tai tukitiimin kesken. Tiimisi jäsenet voivat kommunikoida keskenään ja jakaa tietoa asiakaspalvelupyyntöihin liittyvissä asioissa. Tämä vähentää tiedon sirpaleisuutta ja varmistaa, että kaikki tarvittavat tiedot ovat saatavilla yhdestä paikasta.
Tikettijärjestelmä on hyödyllinen kaikenkokoisille yrityksille, jotka haluavat kehittää asiakaspalveluaan ja tehostaa viestinnän hallintaa. Myös pienet yritykset, joilla on vain muutamia asiakkaita, hyötyvät järjestelmän tuomasta selkeydestä ja ajansäästöstä.
Ratkaisu ei vaadi monimutkaisia toimenpiteitä, vaan se voidaan räätälöidä yrityksen tarpeisiin.

Hyvin suunniteltu tikettijärjestelmä parantaa asiakaskokemusta, lisää läpinäkyvyyttä ja tehostaa toimintaa.
Asiakaspalvelijat eivät tarvitse useita eri työkaluja, sillä kaikki asiakasviestintä löytyy yhdestä järjestelmästä.
Lue asiakkaidemme kokemuksia
-
ICT-palveluiden keskittäminen toi Suvia Groupille vakautta ja kustannussäästöjä
ICT-palveluiden keskittäminen helpottaa hallintaa, parantaa asiakaskokemusta ja tuo kustannussäästöjä – näin Suvia Group onnistui siinä.
-
Tikettijärjestelmä tehostaa asiakaspalvelun työtä – Scandia Rentin asiakastarina
Autonvuokrausalan menestys nojaa sujuviin prosesseihin ja erinomaiseen asiakaspalveluun, korostaa Scandia Rentin COO Timo Raimovaara.
Haluatko nähdä tikettijärjestelmän käytännössä? Tilaa demo.
Usein kysytyt kysymykset (FAQ)
Lue lisää tiketöintijärjestelmän hyödyntämisestä
-
Tiketöintijärjestelmä yritykselle – Miksi se kannattaa ja miten valita oikea ratkaisu?
Yrityksesi asiakaspalvelu voi olla sujuvaa ja tehokasta – tai kaaottista ja sekavaa. Miten voit tietää, onko tiketöintijärjestelmä yritykselle oikea ratkaisu?
-
WhatsApp Business asiakaspalvelu – mitä, miksi ja miten?
WhatsApp on yksi maailman suosituimmista pikaviestisovelluksista. Joko yrityksesi asiakaspalvelu on WhatsAppissa?
-
Sähköpostilla vai tiketöintijärjestelmällä? Näin asiakaspalvelun tehostaminen onnistuu
Onko asiakaspalvelunne yhä sähköpostien varassa? Tiketöintijärjestelmä voi tehostaa työskentelyä ja parantaa asiakaskokemusta merkittävästi.
-
Tiketöintijärjestelmän ROI – Miten asiakaspalvelun tehostaminen tuo säästöjä ja kasvua?
Tiketöintijärjestelmä tuo tehokkuutta ja järjestelmällisyyttä asiakaspalveluun, mutta miten tiketöintijärjestelmän ROI mitataan?
-
Mikä on tikettijärjestelmä ja miten se toimii?
Tikettijärjestelmä tehostaa asiakaspalvelua keskittämällä monikanavaiset yhteydenotot yhteen paikkaan, mahdollistaen nopeamman ja tehokkaamman palvelun.
-
Tietämyskanta asiakaspalvelun tukena: nopeampia vastauksia, tyytyväisempiä asiakkaita
Yrityksen asiakaspalvelu kohtaa päivittäin suuren määrän kysymyksiä ja ongelmia, joiden ratkaiseminen vaatii nopeaa reagointia ja tarkkaa tietoa. Tietämyskanta tarjoaa tehokkaan tavan vastata tähän tarpeeseen
