
Hyvä asiakaskokemus parantaa yrityksesi imagoa
Asiakkaasi haluavat palvelua sinulta juuri silloin, kun heille sopii, ei esimerkiksi vain toimistoaikana. Jos asiakkaasi ei saa yrityksesi edustajaa kiinni, hän soittaa toiseen yritykseen.
Line Carrier Customer Service Platform tarjoaa yrityksellesi monikanavaisen palvelualustan, luotettavat sovellukset sekä mahdollistaa ulkoistamisen palvelut.
Tavoitettava ja laadukas asiakaspalvelu jättää positiivisen muistijäljen yrityksestäsi.
Line Carrier Mobiilivaihde
Mobiilivaihde on joustava ratkaisu yrityksesi henkilökunnan tavoitettavuuteen. Kun asiakas soittaa yrityksesi puhelinnumeroon, soitot siirtyvät edelleen määriteltyihin numeroihin.
Puhelu voidaan ohjata tiettyyn numeroon, määriteltyyn soittorinkiin tai siirtää jonoon. Näin yhtään puhelua ei menetetä. Palveluun voidaan liittää myös henkilöstön läsnäolotiedot.


Line Carrier Contact Center
Line Carrier Contact Center on monikanavainen asiakaspalvelujärjestelmä, joka mahdollistaa asiakaskontaktien käsittelyn puhelimessa, sähköpostissa, tekstiviestillä, chatissa ja sosiaalisessa mediassa samanaikaisesti.
Line Carrier Contact Centerin avulla voit palvella asiakkaitasi helposti ja nopeasti juuri siellä missä tarvitaan. Yksikään asiakas ei enää jää ilman palvelua!
Pilvipohjainen selaimessa toimiva Contact Center on helppo ottaa käyttöön. Sovellusta voi käyttää tietokoneella, mobiililaitteella tai puhelimella, eikä se vaadi ohjelmien asennusta tai erityisiä laiteinvestointeja.
Monipuolisten kustomointi- ja integraatiomahdollisuuksien ansiosta asiakaspalvelujärjestelmä muuntuu erilaisten ja erikokoisten yritysten tarpeisiin. Tehosta toimintaasi integroimalla järjestelmään omat CRM- ja tikettijärjestelmäsi sekä 0365-ympäristösi.
Line Carrier Integraatiorajapinta
Integroi helposti asiakaspuhelusi asiakashallintajärjestelmään!
Line Carrierin tarjoaman integraatiorajapinnan avulla yhdistät asiakaspuhelut sekä asiakkuudenhallintajärjestelmän. Asiakaspuheluun vastaajalle avautuu suoraan näkymä yrityksen käyttämään asiakashallintajärjestelmään.
Saapuviin puheluihin voidaan vastata niin mobiilissa, Microsoft Teamsilla, Line Carrierin Contact Center -sovelluksella kuin kolmannen osapuolen puhelinjärjestelmällä.


Ulkoistettu monikanavainen asiakaspalvelu
Kun yritykseen tulee paljon kontakteja, voi vaihteen ja asiakaspalvelun hoitamisesta muodostua taakka. Sitä hoidetaan muiden töiden ohella eikä puheliikenne ole raportoitavissa. Kun omat resurssit eivät riitä, asiakaspalvelu voidaan ulkoistaa kokonaan tai osittain.
Ulkoistaminen säästää kustannuksia ja vapauttaa yrityksesi työntekijät keskittymään yrityksesi ydinliiketoimintaan. Asiakaspalvelun resurssit voidaan kohdentaa kustannustehokkaammin. Skaalautuva palvelu taipuu sesonkien, pyhien ja viikonloppujen piikkeihin tarpeen mukaan. Raportoitavaa palvelua on helpompi kehittää ja asiakkaat kiittävät!
Monikanavainen asiakaspalvelumme toimii puhelimessa, chatissä, sähköpostilla ja tekstiviesteillä.
Hoidamme yhdessä sisaryhtiöidemme DialOk:n kanssa kaikki yrityksenne ulkoistetun puhelinvaihteen ja asiakaspalvelun tarpeet.
Lue lisää asiakaspalvelun tehostamisesta
-
Asiakaspalveluteknologian trendit – automaatio, monikanavaisuus ja integraatiot kiinnostavat
Asiakaspalveluteknologian kehitys on nopeaa ja hyvän asiakaskokemuksen merkitys yrityksille on kasvussa. Mitkä ovat asiakaspalveluteknologian trendit juuri nyt?
-
Yrityksen tavoitettavuus parantaa asiakaskokemusta – 6 vinkkiä
Palvelunumero, yritysliittymät, monikanavaisuus… Yrityksen tavoitettavuutta voidaan parantaa monilla tavoilla.
-
Asiakaskokemuksen mittaaminen onnistuu Contact Center-järjestelmällä
Asiakaskokemuksen mittaaminen kannattaa. Asiakastutkimuksen toteuttaminen on helppoa asiakaspalvelujärjestelmällä.
-
Asiakastyytyväisyys jopa 98 % service deskissä – Lue artikkeli Tivi-lehdestä
Lue Tivi-lehdestä, miten teknisen tuen asiakastyytyväisyyttä voidaan nostaa.
Taloudelliset hyödyt
Vastaamaton puhelu on yritykselle kallis, huono asiakaskokemus sitäkin kalliimpi.
Palvele kaikki asiakkaasi ja tee enemmän kauppaa.
Tehokkuutta toimintaan
Sovellusalustat ja ulkoistettu asiakaspalvelu varmistavat asiakaspalveluprosessin tehon.
Raportoitavat palvelut mahdollistavat palvelun kehityksen.
Parempi yrityskuva
Asiakkaat kokevat yrityksen omakseen, kun saavat palvelua heille luontaisella kanavalla ja nopeasti.
Sovellusalustat tai asiakaspalvelun ulkoistaminen luotettavalle kumppanille mahdollistavat laadukkaan asiakaskokemuksen.