Contact Center tuo tehoa ja helppoutta asiakaspalveluun
Monikanavainen asiakaspalvelujärjestelmä auttaa vahvistamaan brändiäsi, parantamaan asiakastyytyväisyyttä ja luomaan pitkäaikaisia asiakassuhteita. Contact center asiakaspalvelujärjestelmä mahdollistaa asiakaslähtöisen palvelun ja asiakkaan tarpeiden ymmärtämisen.
Ei enää hallitsematonta viestitulvaa, siiloutuvia asiakastietoja tai pitkiä asiakaspalvelujonoja, vaan nopea ja saumaton palvelu juuri siellä, missä asiakkaasi ovat. Asiakkaan näkökulmasta tämä tarkoittaa yksilöllistä ja tehokasta palvelua kaikissa tilanteissa.
Line Carrier Contact Center on pilvipohjainen asiakaspalvelujärjestelmä, joka mahdollistaa asiakaskontaktien käsittelyn monikanavaisesti yhdessä helppokäyttöisessä näkymässä.
Line Carrier Contact Center on askel kohti parempaa asiakaspalvelua!


Menesty monikanavaisella asiakaspalvelulla
Line Carrier Contact Center pähkinänkuoressa
- Paikkariippumaton ja selainpohjainen asiakaspalvelutyökalu kaikenkokoisille yrityksille
- Monikanavainen omnichannel-asiakaspalvelu vaivattomasti ja kustannustehokkaasti – palvelun ominaisuudet tarjoavat monikanavaisen tuen
- Tehokkaampi tiimityö nopeuttaa asiakaspalvelua
- Tiedolla johtaminen kattavan analytiikan avulla
- Skaalautuva ja integroitava erilaisiin tarpeisiin – järjestelmää voidaan muokata yrityksen tarpeiden mukaan
- Järjestelmä tarjoaa kattavat työkalut asiakaspalvelun hallintaan
- Parempi asiakaskokemus kaikille asiakkaillesi
Parempaa asiakaspalvelua Contact Center -sovelluksella
Line Carrier Contact Center tehostaa asiakaspalvelua ja parantaa asiakastyytyväisyyttä.
Contact Centerillä varmistat nopeat vastausajat, lyhennät asiakaspalvelujonoja ja huolehdit, ettei yksikään asiakasviesti jää huomiotta. Lisäksi Contact Centerin avulla saa kaikki asiakastiedot helposti yhteen näkymään.
Monikanavainen asiakaskokemus
Tarjoa monikanavaisen asiakaspalvelun ratkaisu, jossa asiakkaasi voivat ottaa yhteyttä puhelimen, sähköpostin, chatin, SMS:n ja muiden digikanavien kautta. Yhdistä kaikki nämä kanavat tikettijärjestelmään ja sujuvoita asiakaspalvelua.
Line Carrier Contact Center tuo kaikki asiakaspalvelukanavasi yhteen helppokäyttöiseen näkymään ja varmistaa sujuvan asiakaspalvelun kaikissa asiakaspolun vaiheissa. Asiakaspalvelusi ei ole vain monikanavaista, vaan omnikanavaista!
Lue artikkelimme ”Mitä tarkoittaa omnichannel-asiakaspalvelu?”
Tehokas resursointi ja tiimityö
Contact Centerin avulla voit kohdentaa resurssit ruuhkahuippuihin ja paikantaa kehityskohteet. Tällöin estät asiakaspalvelun ruuhkautumisen, pidät jonotusajat lyhyinä ja helpotat asiakaspalvelun tiimityötä.
Saumaton tiedonhallinta
Laajat integrointimahdollisuudet mahdollistavat saumattoman tiedon hallinnan. Integraatioiden avulla asiakkaan tietojen hallinta onnistuu yhdessä järjestelmässä, mikä parantaa asiakaspalveluprosessia ja ehkäisee asiakastietojen siiloutumista. Näin mahdollistat sujuvan asiakaspalvelun, kun kaikki tieto on helposti saatavilla.
Lue artikkelimme ”Asiakaspalvelun ohjelmistointegraatiot säästävät aikaa ja rahaa”
Palvele asiakkaitasi heidän suosimissaan kanavissa ja tarjoa heille parempi asiakaskokemus.
Nopea ja helppo käyttöönotto
Contact Centerin voi ottaa käyttöön nopeasti ja helposti. Pilvipohjaisen järjestelmän käyttöönotto ei vaadi raskaita laitteita tai asennuksia. Tuki on saatavilla koko prosessin ajan, joten voit luottaa siihen, että saat tarvittavaa apua ja opastusta matkan varrella.
Skaalautuva asiakaspalvelujärjestelmä tarpeisiisi räätälöitynä
Line Carrier Contact Centeristä on tarjolla kolme pakettia, joista voit valita yrityksen tarpeiden mukaan sopivimman ilman pitkiä määräaikaisia sopimuksia. Tarpeidesi kasvaessa seuravaan pakettiin siirtyminen on vaivatonta ja saat lisää toiminnallisuuksia järjestelmään. Näin et maksa turhasta!
Asiakaspalvelujärjestelmä on osa Line Carrierin omaa vaihdepalvelualustaa. Se keskustelee sujuvasti Mobiilivaihteen kanssa ja integroituu monipuolisesti tarvittaviin järjestelmiin.
Mietityttääkö asiakaspalvelujärkestelmän päivittäminen uuteen? Lue artikkelimme ”Kannattaako asiakaspalvelujärjestelmän vaihtaminen”
Haluatko nähdä, miten Contact Center toimii käytännössä? Varaa lyhyt demo!
Pilvipohjainen asiakaspalvelujärjestelmä kaikenkokoisille yrityksille
Contact Centerin kattavat ominaisuudet mahdollistavat tehokkaan puheluiden hallinnan ja asiakaspalvelun tiimityön. S-paketin lisäksi laajemmissa paketeissa M- ja L on ominaisuuksia lisää.
Contact Centeristä löydät kaiken, mitä tarvitset tehokkaaseen puhelinasiakaspalveluun. Puhelujonot, puheluiden reititys ja muut toiminnot helpottavat asiakaspuheluiden hallintaa.
Tiimityön työkalut sujuvoittavat asiakaspalvelutiimin työtä. Voit ohjata puhelut tietyille asiakaspalvelijoille sekä seurata ja ohjata agenttien työtä. Sisäinen puhelinluettelo ja pikaviestitoiminnot helpottavat viestintää asiakaspalvelutiimin kesken.
Palveluaikojen ulkopuolella tai poikkeusaikoina vakiotiedotteet ja aukioloperusteiset ohjaukset ohjaavat asiakkaat tiedotteeseen tai toiseen puhelinnumeroon.

Kontaktisyiden raportointi auttaa seuraamaan ja analysoimaan asiakkaiden palvelutarpeita.
Kattavilta perusraporteilta voit seurata tärkeimpiä tunnuslukuja. Agenttikohtainen raportointi auttaa seuraamaan yksittäisten agenttien suoritusta.
Tutustu Contact Centerin mahdollisuuksiin

Monikanavainen asiakaspalvelu
Monikanavainen asiakaspalvelu on helppoa, kun käytössäsi on moderni omnichannel asiakaspalveluteknologia!

Vaihteenhoito ja yhteystietojen hallinta
Yhdistä Contact Centeriin monipuoliset ja tehokkaat vaihteenhoito-ominaisuudet.

Puhelutiedotteet ja tavoitettavuus
Varmista, että yrityksesi on aina tavoitettavissa.

Analytiikka ja raportointi
Asiakaspalvelun kehittäminen vaatii dataa. Kattavat perusraportit ja räätälöity analytiikka.

Integraatiot
Valmiit integraatiot suosituimpiin CRM- ja tikettijärjestelmiin.

Tikettijärjestelmä
Monikanavainen tiketöintijärjestelmä sujuvoittaa asiakastukea. Saatavilla Contact Centerin laajimpaan L-pakettiin.
Line Carrier Contact Center -paketit
Contact Centeristä on valittavissa kolme pakettia.

S-paketti
| Puhelujonot |
| Takaisinsoittojonot |
| Käyttäjät |
| Järjestelmän vakiotiedotteet |
| Aikaohjaukset |
| Alaliittymät |
| Puheluraportointi (CC) |
| Puheluiden tallennus (säilytysaika 3kk) |
| Puheposti |
| IVR-valikot |
| Hallintakäyttöliittymä |
| Geneerinen Integraatiorajapinta |
| O365-Teams |
| O365-Kalenteri |

M-paketti
| Puhelujonot |
| Takaisinsoittojonot |
| Käyttäjät |
| Järjestelmän vakiotiedotteet |
| Aikaohjaukset |
| Alaliittymät |
| Puheluraportointi (CC) |
| Puheluiden tallennus (säilytysaika 3kk) |
| Puheposti |
| IVR-valikot |
| Hallintakäyttöliittymä |
| Geneerinen Integraatiorajapinta |
| O365-Teams |
| O365-Kalenteri |
| Älykäs puhelureititys |
| Monipuolinen välittäjäympäristö |
| SNOM / IP-työpöytäpuhelin lisenssi |
| Outbound soittokampanja |
| Sähköposti |
| Chat (Line Carrier chat) |

L-paketti
| Puhelujonot |
| Takaisinsoittojonot |
| Käyttäjät |
| Järjestelmän vakiotiedotteet |
| Aikaohjaukset |
| Alaliittymät |
| Puheluraportointi (CC) |
| Puheluiden tallennus (säilytysaika 3kk) |
| Puheposti |
| IVR-valikot |
| Hallintakäyttöliittymä |
| Geneerinen Integraatiorajapinta |
| O365-Teams |
| O365-Kalenteri |
| Älykäs puhelureititys |
| Monipuolinen välittäjäympäristö |
| SNOM / IP-työpöytäpuhelin lisenssi |
| Outbound soittokampanja |
| Sähköposti |
| Chat (Line Carrier chat) |
| Line Carrier Tiketti (sisältää chatin perustoiminnot) |
| Klikkaa ja Soita |
| Soittajan nimihakupalvelu (lisäksi numerohaut € /kpl) |
Kiinnostaako parempi asiakaskokemus, tehokkaampi palvelu tai kustannustehokkuus?
Ota yhteyttä ja tehdään ilmainen kartoitus!
Asiakkaamme suosittelevat Contact Centeriä
Hämmästyin nopeudesta, jolla Line Carrierin järjestelmä saatiin käyttöön.
Suosittelemme lämpimästi Line Carrieria. Päivistämme ei tulisi mitään ilman Contact Centeriä.
Vitec FuturSoftin tukipäällikkö Mikko Kallio

Lataa ilmainen opas asiakaspalvelujärjestelmän valintaan!
Eri järjestelmien vertailu voi joskus tuntua melkoiselta viidakolta. Kokosimme avukseksi kattavan oppaan siitä, millaisia seikkoja kannattaa huomioida asiakaspalvelujärjestelmiä vertaillessa ja miten valmistautua järjestelmän vaihtoon, jotta se sujuisi mahdollisimman sujuvasti.
Lataa opas, niin vältät suurimmat sudenkuopat ja osaat suunnitella vaihdon paremmin!

Lue asiakkaidemme kokemuksia
-
Integraatioilla buustia service deskin puhelinpalveluun – Vitec Futursoftin asiakastarina
SuperOfficen integrointi asiakaspuheluihin helpottaa puhelinpalvelua.
-
Asiakastuen työkalut helpottavat ja tehostavat tukitiimin työtä – Vitec FuturSoftin asiakastarina
Asiakastuen tehtävä on varmistaa, että asiakkaat pysyvät tyytyväisinä. Hyvä asiakaspalvelujärjestelmä tehostaa ja helpottaa tuen työskentelyä.
Lue lisää artikkeleita Contact Centeristä
-
Asiakaspalvelujärjestelmän valinta – 6 tärkeää kriteeriä yrityksellesi
Oikea asiakaspalvelujärjestelmä parantaa asiakaskokemusta ja tehostaa tiimisi työtä – katso 6 tärkeää valintakriteeriä pk-yrityksille.
-
Näin onnistut asiakaspalvelujärjestelmän vaihdossa
Opas asiakaspalvelujärjestelmän valintaan ja vaihtoon – asiantuntijan vinkit sujuvaan käyttöönottoon ja asiakastiedon hallintaan.
-
Tuo palvelu lähemmäs asiakkaitasi – WhatsApp Business osaksi Contact Centeriä
Asiakkaat odottavat saavansa palvelua niissä kanavissa, joissa ovat muutenkin aktiivisia. WhatsApp on suosittu viestintäsovellus kuluttajakäytössä, mutta tiesitkö että voit valjastaa sen myös asiakaspalvelusi kanavaksi?
-
WhatsApp Business asiakaspalvelu – mitä, miksi ja miten?
WhatsApp on yksi maailman suosituimmista pikaviestisovelluksista. Joko yrityksesi asiakaspalvelu on WhatsAppissa?
-
Z-sukupolvi ei soita – asiakaspalvelukanavien kehitys haastaa yritykset
Z-sukupolvi suosii digitaalisia viestintäkanavia puheluiden sijaan. Onko yrityksesi asiakaspalvelu ajan tasalla?
-
Paranna yrityksesi kyberturvallisuutta helposti ja tehokkaasti
Pienet yritykset ovat haavoittuvaisia kyberhyökkäyksille. Paranna yrityksesi kyberturvallisuutta näillä vinkeillä!
