Turvapalvelut puheverkolle

Asiakaspalvelu ja sisäinen yhteydenpito vaativat toimiakseen toimintavarmat yhteydet. Puheliikenteen sujuvuus on yritykselle elintärkeää ja me Line Carrierillä ymmärrämme tämän.

Tarjoamme puheliikenteen turvaksi Päivystys- ja turvapalvelut, jotka varmistavat palvelun jatkuvuuden myös vikatilanteissa.

Tutustu myös Line Carrierin IP-vaihdeliittymään ja siirrä puheliikenteesi dataverkkoon. IP-verkon yli liikkuva puhe mahdollistaa turvallisemman verkon lisäksi vaihdepalvelut pilvipalveluna.

Turvapalvelut takaavat varmat yhteydet myös vikatilanteissa.

Päivystyspalvelu

Päivystyspalvelu antaa kaksiosaisen suojan puhelinliikenteelle. Palvelu sisältää puheliikenteen turvan (ks. Turvapalvelu) yhteen numeroon sekä teknisen tuen 24/7. Päivystyspalveluun voidaan liittää Turvapalvelulla lisää numeroita.

Line Carrierin teknisen tuen tavoittaa klo 8-16 ja päivystyksen klo 16-8. Päivystysnumero on tarkoitettu sellaisia tilanteita varten, jossa asiakkaan puhelinliikenne on jostain syystä estynyt tai siinä esiintyy liiketoimintaa haittaavia häiriöitä. Päivystys vastaa ja auttaa ongelman ratkaisussa.

Kutsunumeroon asetettu turva aktivoituu, mikäli verkossa esiintyy vikatilanne. Palvelun piirissä olevaan numeroon soitetut puhelut ohjautuvat automaattisesti ennalta määriteltyihin 1-3 mobiilinumeroon. Ohjaukset palautuvat normaaliksi kun vikatilanne on ohi.

Turvapalvelu

Turvapalvelu voidaan asettaa mihin tahansa Line Carrierin verkossa olevaan lankaverkon numeroon tai gsm-kutsunumeroon. Palvelu voidaan liittää 1-3 numeroon.

Puheliikenne varmennetaan Line Carrierin kahteen eri datacenteriin sijoitetulla SBC HA-parilla. Toteutettavissa on myös automaattinen turvapalvelu (hätäkahvat).

Vikatilanteessa palveluun määritettyjen telenumeroalueiden tai yritysnumeroiden puhelut ohjataan automaattisesti etukäteen määritettyyn matkapuhelinnumeroon tai enintään kolmesta numerosta muodostettuun ryhmään. Vikatilanteen korjautumisen jälkeen puheluiden ohjaukset palautuvat automaattisesti ennalleen.

Taloudelliset hyödyt

Kun ostat yhteydenpitoratkaisut lisäosineen samalta palveluntarjoajalta, kustannukset on helppo paikantaa. Tiedät aina mitä saat ja mistä maksat.

Tehokkuutta toimintaan

Ketterät toimintatapamme sekä tarpeeseen mukautuvat palvelumme varmistavat toimintasi tehokkuuden.

Parempi yrityskuva

Toimintavarmat yhteydet ja yhtenäinen puheratkaisu palvelee brändiä ja asiakaskokemusta.