
Kaikki artikkelit ja tiedotteet
Selaa sisältöjä kategorioittain.
Valitse sinua kiinnostava aihe
Millainen on asiakkuuden elinkaari? Hyvä asiakaskokemus on avain asiakaspysyvyyteen.
Haluatko tietää, kuinka välttää monikanavaisen asiakaspalvelun sudenkuopat ja erottua ensiluokkaisella asiakaskokemuksella? Tule mukaan ilmaiseen webinaariin 8.11.2023.
3G-verkon alasajo on aloitettu eri puolilla Suomea ja jatkuu vuoden 2024 puolelle.
2. lokakuuta voimaan tullut laki velvoittaa operaattorit estämään huijauspuheluita entistä tehokkaammin.
Line Carrier Tikettijärjestelmä laajentaa Contact Centerin toiminnallisuuksia.
Asiakaspalvelun ruuhkan purkaminen tapahtuu monilla eri keinoin.
Outbound-soittokone helpottaa uusmyyntiä, lisämyyntiä, markkinatutkimuksia, ajanvarauksia ja muita asiakkaille tehtäviä soittokampanjoita
Kannattaako mobiililiittymä ottaa yrityksen nimiin? Yritysliittymistä on monia hyötyjä.
Tekoälypohjainen puheentunnistus tehostaa, helpottaa ja laadullistaa asiakaspalvelua.
Helpota yrityksessäsi asiointia tarjoamalla asiakkaillesi yksi puhelinasiointikanava ja anna älykkään automaation hoitaa loput!
Uusi teknologia parantaa puheluiden äänenlaatua ja kytkeytymisnopeutta.
Asiakaspalvelusta tuottavaa liiketoimintaa? Lue 5 vinkkiä siihen, miten voit tehostaa asiakaspalvelua kuluerästä tuottavaksi liiketoiminnaksi.