Line Carrier on mukana Helsingissä joulukuussa järjestettävässä Asiakaskokemus 2023-tapahtumassa. Alan ammattilaisille suunnattu huipputapahtuma tarjoaa kiinnostavimmat puheenvuorot ja syventävät keskustelut nykypäivän asiakaskokemuksesta.
Helsingissä Valkoisessa Salissa järjestettävä tapahtuma kokoaa kaksipäiväiseen tapahtumaan saman katon alle asiakaspalvelun ja asiakaskokemuksen ammattilaiset sekä yritykset. Tänä vuonna puheenaiheina ovat muun muassa asiakaskokemuksen johtaminen, onnistumisen analysointi ja mittarit, liiketoiminnan kasvattaminen asiakasymmärryksen keinoin ja AI:n avulla personoitu kokemus.
Line Carrier Oy:n toimitusjohtaja Niko Tarjasalo nousee tapahtumalavalle kertomaan asiakaspalveluteknologian trendeistä sekä siitä, kuinka asiakaspalvelun johto voi luovia monimutkaistuvassa asiakaspalvelutyökalujen maailmassa.
Tule mukaan Valkoiseen Saliin oppimaan ja keskustelemaan asiakaspalvelusta ja tulevaisuuden asiakaskokemuksesta. Nähdään siellä!
Liity mukaan tapahtumaan!
Lue myös nämä
-
TOP5 asiakaspalvelutyökalut, joilla parannat asiakaskokemusta
Contact Center-järjestelmän toiminnot parantavat asiakaskokemusta ja helpottavat asiakaspalvelutyötä.
-
Line Carrier mukana Asiakaskokemus 2023 -tapahtumassa 13-14.12.2023!
Line Carrier mukana asiakaspalvelualan ammattilaisten huipputapahtumassa!
-
Katso webinaaritallenne: Väistä monikanavaisen asiakaspalvelun sudenkuopat
Katso webinaaritallenne Line Carrierin monikanavaisuutta käsittelevästä webinaarista!