Line Carrier on mukana Helsingissä joulukuussa järjestettävässä Asiakaskokemus 2023-tapahtumassa. Alan ammattilaisille suunnattu huipputapahtuma tarjoaa kiinnostavimmat puheenvuorot ja syventävät keskustelut nykypäivän asiakaskokemuksesta.
Helsingissä Valkoisessa Salissa järjestettävä tapahtuma kokoaa kaksipäiväiseen tapahtumaan saman katon alle asiakaspalvelun ja asiakaskokemuksen ammattilaiset sekä yritykset. Tänä vuonna puheenaiheina ovat muun muassa asiakaskokemuksen johtaminen, onnistumisen analysointi ja mittarit, liiketoiminnan kasvattaminen asiakasymmärryksen keinoin ja AI:n avulla personoitu kokemus.
Line Carrier Oy:n toimitusjohtaja Niko Tarjasalo nousee tapahtumalavalle kertomaan asiakaspalveluteknologian trendeistä sekä siitä, kuinka asiakaspalvelun johto voi luovia monimutkaistuvassa asiakaspalvelutyökalujen maailmassa.
Tule mukaan Valkoiseen Saliin oppimaan ja keskustelemaan asiakaspalvelusta ja tulevaisuuden asiakaskokemuksesta. Nähdään siellä!
Liity mukaan tapahtumaan!
Lue myös nämä
-
Paranna asiakaspalvelua ja tehokkuutta CRM-järjestelmän integroinnilla puhelinjärjestelmään
Integroimalla CRM-järjestelmän puhelinjärjestelmään parannat asiakaspalvelua ja tehostat toimintaa.
-
RCS-viestit ovat tulossa – Mikä on RCS ja mihin sitä voi käyttää?
RCS-viestit ovat monipuolisempi versio tekstiviestistä, jonka avulla yritykset voivat lähettää tekstiviestillä visuaalisia sisältöjä, kuten esimerkiksi korkearesoluutiokuvia, linkkejä tai videoita.
-
Chat – myynnin vai asiakaspalvelun työkalu?
Mikä on chatin rooli yrityksen verkkosivuilla?