Line Carrier mukana Asiakaskokemus 2023 -tapahtumassa 13-14.12.2023!

Tiedotteet / Asiakaspalvelu
Line Carrier Mukana Asiakaskokemus 2023

Line Carrier on mukana Helsingissä joulukuussa järjestettävässä Asiakaskokemus 2023-tapahtumassa. Alan ammattilaisille suunnattu huipputapahtuma tarjoaa kiinnostavimmat puheenvuorot ja syventävät keskustelut nykypäivän asiakaskokemuksesta.

Helsingissä Valkoisessa Salissa järjestettävä tapahtuma kokoaa kaksipäiväiseen tapahtumaan saman katon alle asiakaspalvelun ja asiakaskokemuksen ammattilaiset sekä yritykset. Tänä vuonna puheenaiheina ovat muun muassa asiakaskokemuksen johtaminen, onnistumisen analysointi ja mittarit, liiketoiminnan kasvattaminen asiakasymmärryksen keinoin ja AI:n avulla personoitu kokemus.

Line Carrier Oy:n toimitusjohtaja Niko Tarjasalo nousee tapahtumalavalle kertomaan asiakaspalveluteknologian trendeistä sekä siitä, kuinka asiakaspalvelun johto voi luovia monimutkaistuvassa asiakaspalvelutyökalujen maailmassa.

Tule mukaan Valkoiseen Saliin oppimaan ja keskustelemaan asiakaspalvelusta ja tulevaisuuden asiakaskokemuksesta. Nähdään siellä!

Liity mukaan tapahtumaan!

Lue myös nämä