Outbound-soittokone – työkalu asiakkaille soittamiseen tai kylmäsoittoon 

Artikkelit / Asiakaspalvelu / Contact center
Outbound Soittokone Asiakaspalveluun

Etsitkö sopivaa työkalua outbound-asiakaspalvelun, lisämyynnin, kylmäsoittojen tai ajanvarausten tehostamiseen? Line Carrier Contact Center on ratkaisu! Tässä artikkelissa esittelemme Contact Centeriin lisäominaisuutena liitettävän outbound-soittokoneen, joka on tehokas tapa toteuttaa ulospäin suuntautuvia puhelinkampanjoita ja tehdä asiakaspuheluita.  

Outbound-soittokoneella toteutat asiakkaita aktivoivia kampanjoita 

Outbound-soittokone on asiakaspalvelujärjestelmään liitettävä ominaisuus, jolla toteutat nopeasti ja helposti soittokampanjat asiakkaille tai prospekteille.  

Outbound-soittokoneella voit tehdä… 

  • uusmyyntiä 
  • lisämyyntiä 
  • asiakasrekisterin päivityksiä 
  • markkinatutkimuksia 
  • varainhankintaa 
  • ajanvarauksia 
  • muistutuksia  

Asiakkaille soittamalla aktivoit ja sitoutat asiakkaitasi palveluidesi pariin, teet lisämyyntiä ja keräät arvokasta tietoa asiakaskunnastasi. Voit tarjota asiakkaillesi paremman asiakaskokemuksen lähestymällä heitä ennen kuin heidän itse tarvitsee kysyä, esimerkiksi muistuttamalla ajanvarauksista tai tarjoamalla heille suunnattuja erikoistarjouksia.  

Asiakkaille soittamalla aktivoit ja sitoutat asiakkaitasi palveluidesi pariin, teet lisämyyntiä ja keräät arvokasta tietoa asiakaskunnastasi.

Uusasiakashankintaan outbound-soittokone on mainio työkalu, joka tehostaa soittolistojen läpikäyntiä ja helpottaa soittokampanjoiden tulosten seurantaa. Soittokampanja voi vauhdittaa kaupantekoa ja auttaa tutustumaan potentiaalisiin asiakkaisiin. Aktiivisella kontaktoinnilla varmistat, että potentiaaliset asiakkaasi ovat tietoisia palveluistasi. Saat etumatkaa kilpailijoihin, kun pääset mukaan keskusteluun asiakkaan tarpeista jo ennen kuin he alkavat kartoittaa vaihtoehtoja.   

Kylmäsoittaminen sujuu soittokoneella kuin tanssi, sillä se tarjoaa automaattisesti listan seuraavat numerot soitettavaksi. Voit halutessasi nauhoittaa soitetut puhelut ja määritellä itse tarvittavat raportointiparametrit, esimerkiksi tilauksen sisällön tai kieltäytymisen syyt. Ajastetuilla uudelleensoitoilla varmistat, että koko soittolista käydään perusteellisesti läpi.  

Line Carrier Contact Center outbound-soittokone 

Outbound-soittokampanjat ovat saatavilla lisämoduulina Line Carrier Contact Centerissä.  

Palveluun voidaan määrittää useita eri soittokampanjoita, joita voi olla samanaikaisesti käynnissä useampia. Jokaiselle soittokampanjalle määritellään tavoitteet ja yksilölliset parametrit sekä kampanjaa soittavat agentit. Yksi käyttäjä voi kuulua samanaikaisesti useampaan kampanjaan. 

Pääkäyttäjän käynnistettyä soittokampanjan, palvelu tarjoaa puheluita kampanjaan määritellyille agenteille, jotka ovat sillä hetkellä työtilassa.  

Soitetuista outbound-kampanjoista saadaan raportointia, joka auttaa kehittämään soittotyöskentelyä tehokkaammaksi ja tarjoaa tietoa kampanjan tehokkuudesta. Tuloksista on saatavilla kampanjan yleistiedot, myyntiraportti, agenttien suoritukset sekä tarkemmat yksityiskohdat. 

Soittokampanjan toimintoja 

  • Useita kampanjapalveluita 
  • Useita soittokampanjoita 
  • Kampanjan tiedot csv. -tiedostona 
  • Myytävien tuotteiden hallinta ja hinnoittelu 
  • Monipuoliset jälkiraportointisyyt 
  • Pakotettu tai manuaalinen soittotapa 
  • Soitettavan kohteen esikatselu 
  • Ajastetut uudelleensoitot 
  • Puheluiden nauhoitus 
  • Kampanja- ja myyntiraportit 

Etsitkö tehokasta työkalua puhelinasiakaspalveluun ja asiakkaille soittamiseen? Autamme mielellämme. Varaa demo, niin esittelemme sinulle Line Carrier Contact Centeriä. 

Lue lisää aiheesta