
Kaikki artikkelit ja tiedotteet
Selaa sisältöjä kategorioittain.
Valitse sinua kiinnostava aihe
Etä- ja hybridityö luo uusia vaatimuksia organisaatioiden tietosuojalle. Huolehdi etätyön tietoturvasta näillä vinkeillä.
Mikä on chatin rooli yrityksen verkkosivuilla?
Asiakaspalvelutyössä esihenkilöllä on tärkeä rooli. Lue artikkelistamme, mitä asiakaspalvelun johtamisessa tulisi ottaa huomioon.
Tekstiviestiasiakaspalvelu SMS Gatewayn kautta mahdollistaa nopean ja luotettavan kommunikaation.
Sähköpostiasiakaspalvelu on helppokäyttöinen ja lähes kaikille asiakkaille tuttu viestintäväline.
Joululahjoituksella 12 apua tarvitsevaa perhettä saa ruokalaatikon.
Contact Center-järjestelmän toiminnot parantavat asiakaskokemusta ja helpottavat asiakaspalvelutyötä.
Henkilöstökysely tarjoaa tietoa työhyvinvoinnin kehityksestä. Haastattelussa HR Manager Emmi Ajanto.
Line Carrier mukana asiakaspalvelualan ammattilaisten huipputapahtumassa!
Lähettäjätunnusten rekisteröinnillä pyritään vähentämään tekstiviestihuijauksia.
Katso webinaaritallenne Line Carrierin monikanavaisuutta käsittelevästä webinaarista!
Teknologian rooli asiakaspalvelun tehostamisessa on kasvanut jatkuvasti.