Line Carrier Oy on nimittänyt Kai Vuokon liiketoimintajohtajaksi, vastuullaan Line Carrierin markkina-aseman kasvattaminen

30.10.2019

Line Carrier Oy on vuonna 2008 perustettu ketterä palveluoperaattori. Line Carrier yhdistää perinteisiä puheratkaisuja ja ICT-ohjelmistoja yhdeksi kokonaisuudeksi parantaen asiakkaiden taloutta, toiminnan tehokkuutta ja laatua. Line Carrier on osa SFG yhtiöt -konsernia.

30.10.2019 alkaen yrityksen liiketoimintajohtajaksi on nimitetty Kai Vuokko. Kailla on aikaisempaa kokemusta operaattori ja ICT maailmasta, hän siirtyy Line Carrierille Elisalta Oyj:ltä. Ennen Elisaa, Kai toimi Santa Monica Networksin toimitusjohtaja.

Line Carrier on todella mielenkiintoisessa kasvuvaiheessa oleva yhtiö, joka tarjoaa kilpailukykyisiä ratkaisuja, kuten omaan ohjelmistokehitykseen perustuva oTTo mobiilivaihde ja monikanavainen Contact center asiakaspalvelusovellus. Line Carrierin ratkaisujen avulla yritys voi nostaa tavoitettavuutensa ja asiakkaidensa tyytyväisyyden uudelle tasolle erittäin kustannustehokkaasti. Kaiken keskiössä on asiakaspalvelun parantaminen taloudellisesti ja tehokkaasti, asiakaskokemus huomioiden.

”Otan innoissani vastaan haasteen Line Carrierin liiketoiminnan kasvattamisesta seuraavalle tasolle”, kertoo Kai Vuokko. ”Tavoitteenani on luoda vankka pohja liiketoiminnan merkittävälle kasvulle ja kasvattaa Line Carrierin brändin ja ratkaisujen tunnettavuutta markkinoilla. On hienoa viedä tätä ilosanomaa markkinaan.” hän jatkaa.

”Olen todella innoissani Kain siirtymisestä Line Carrierin vetovastuuseen. Tämä on meille merkittävä rekrytointi matkallamme kohti strategista tavoitettamme saavuttaa vankka markkina-asema yritysten teleoperaattoripalveluiden tarjoajana. Kai täydentää kokemuksellaan konsernin johtoryhmää,” jatkaa konsernin toimitusjohtaja Niko Tarjasalo.

Yhteyshenkilöt:

Niko Tarjasalo, Toimitusjohtaja, SFG yhtiöt Oy, p. 040 550 5318, niko.tarjasalo@sfgyhtiot.fi

Kai Vuokko, Liiketoimintajohtaja, Line Carrier Oy, p. 050 3800192, kai.vuokko@linecarrier.fi