Yritystiedotteet

Line Carrier Oy ostaa Fujitsu Finland Oy:n teleliiketoiminnat vahvistaakseen asemaansa Suomen operaattorimarkkinassa.

30.01.2020

Lehdistötiedote 30.01.2020 SFG yhtiöt Oy – konserniin kuuluva Line Carrier Oy hankkii 20.01.2020 allekirjoitetulla sopimuksella Fujitsu Finland Oy:n teleliiketoiminnot. Toimintojen hallinta siirtyy Line Carrierille 1.2.2020 alkaen ja kaupan myötä Line Carrier vahvistaa asemaansa merkittävästi yri...

Line Carrier Oy on nimittänyt Kai Vuokon liiketoimintajohtajaksi, vastuullaan Line Carrierin markkina-aseman kasvattaminen

30.10.2019

30.10.2019 alkaen yrityksen liiketoimintajohtajaksi on nimitetty Kai Vuokko. Kailla on aikaisempaa kokemusta operaattori ja ICT maailmasta, hän siirtyy Line Carrierille Elisalta Oyj:ltä. Ennen Elisaa, Kai toimi Santa Monica Networksin toimitusjohtaja.

SFG yhtiöt Oy ostaa Avaca Oy:n vahvistamaan olemassa olevaa liiketoimintaansa.

17.06.2019

SFG yhtiöt Oy -konserni on ostanut perustetun Telco Oy:n lukuun, 5.6.2019 toteutetulla transaktiolla Avaca Oy:n koko osakekannan. Yhtiö yhdistetään osaksi SFG yhtiöiden toimintaan, johon ennestään kuuluvat DialOk Communications Finland Oy, Line Carrier Oy sekä Suomenmaan Puhelinpalvelut Oy.

oTTo -puheratkaisun raporttidata siirtyy Azureen

15.04.2019

Line Carrierin oTTo -puheratkaisun puhelu- ja kontaktidata ajetaan 15.4.2019 alkaen Azuren pilvipalveluun, jossa se on asiakkaidemme hyödynnettävissä joko asiakkaan omassa raportointijärjestelmässä tai Line Carrierin Power BI -raporttimallien kautta.

LC Steam for MS Teams

30.01.2019

Line Carrier kommunikaatioratkaisujen tuoteperhe laajenee

Line Carrier Takaisinsoittojärjestelmä

24.01.2019

Jos tuntuu, että yhteydenotot jäävät välillä hoitamatta, niin takaisinsoittojärjestelmä saattaa olla juuri se mitä kaipaat.