Laadukas asiakaskokemus syntyy monista eri tekijöistä
Ensiluokkainen asiakaskokemus erottaa sinut kilpailijoistasi ja sitouttaa asiakkaasi.
Kuljemme vierelläsi tuottamassa laadukasta asiakaskokemusta jokaiseen asiakaskohtaamiseen. Meidän avullamme löydät ratkaisut asiakaspalvelun laadun kehittämiseen, yrityskommunikaation tehostamiseen sekä asiakaspalvelun kulurakenteen parantamiseen.
Kerromme mielellämme lisää siitä, miten Line Carrier voi auttaa yritystäsi!
![Tehokkuutta, taloutta ja parempi asiakaskokemus yrityksellesi 10 Asiakaskeskeinen nakokulma](https://www.linecarrier.fi/wp-content/uploads/sites/2/2024/02/Asiakaskeskeinen-nakokulma.png)
Koko yhteydenpitokattaus yrityksellesi – yhden luukun periaatteella!
Iloisen asiakaspalvelun ammattilaiset, korkealaatuiset asiakaspalvelujärjestelmät ja monipuoliset telepalvelut löytyvät kaikki yhdeltä luukulta.
Line Carrier tuottaa tele- ja ohjelmistopalvelut, sisaryhtiömme DialOk iloiset ja ammattimaiset ulkoistetun asiakaspalvelun sekä vaihteenhoidon palvelut.
Tutustu sisaryhtiöihin
Miksi valita meidät?
Juuri sinulle sopivaa palvelua
Meiltä saat joustavaa palvelua, räätälöityjä ratkaisuja ja yksilöllisiin tarpeisiin erikoistunutta osaamista.
Olemme erikoistuneet yritysten tarpeisiin ja haluamme auttaa sinua liiketoimintasi kehittämisessä.
Oma palvelu- ja tuotekehitys palvelee
Kehitämme ohjelmistoratkaisut omalla kehittäjätiimillä, ja palvelumme muokkautuu ketterästi tarpeidenne mukaan.
Kaikki osaaminen iloisesta asiakaspalvelusta tekniseen tietotaitoon löytyy helposti yhdeltä luukulta.
Taloudellisesti tehokasta yhteistyötä
Hinnoittelemme palvelumme joustavasti ja kilpailukykyisesti. Etsimme kanssasi ratkaisut taloutenne tehostamiseen ja uusien tulovirtojen löytämiseen.
Emme sido sinua pitkiin määräaikaisiin sopimuksiin.
Valitse kotimainen työ
Työllistämme noin 200 henkilöä Espoossa, Turussa, Oulussa ja Kuhmossa.
Meidät on myös palkittu Avainlipulla. Merkistä tunnistat suomalaista työtä edistävät tuotteet ja palvelut.
Lue tarinoita tyytyväisiltä asiakkailtamme
-
Talotekniikan M2M-liittymät tuovat sujuvuutta ja varmuutta – Säätölaitehuollon asiakastarina
”Liittymien avaaminen on äärettömän yksinkertaista”, kertoo toimitusjohtaja Tomi Silvonen.
-
Mobiilivaihde helpottaa asiakaspalvelua etätyössä – Star Works Groupin asiakastarina
”Mobiilivaihde mahdollistaa joustavan etätyöskentelyn ja varmistaa, että voimme palvella asiakkaitamme ilman katkoksia.”
-
Palvelunumero ohjaa yhteydenotot oikealle taholle – Lahden Pelicansin asiakastarina
”Olemme erittäin tyytyväisiä”, kertoo Lahden Pelicansin Pasi Nurminen. Lue miten palvelunumero on selkeyttänyt asiakaspalvelua Lahden Pelicansilla.
Tutustu palveluihimme
![Tehokkuutta, taloutta ja parempi asiakaskokemus yrityksellesi 11 Nimeton 1](https://www.linecarrier.fi/wp-content/uploads/sites/2/2022/01/Nimeton-1.png)
Yritysliittymät
Yritysten operaattori, joka tarjoaa kuuluvuuden kaikkien operaattoreiden verkoissa.
![Tehokkuutta, taloutta ja parempi asiakaskokemus yrityksellesi 12 Line Carrier Voce for MS Teams -puhelinjärjestelmä taipuu täysiveriseksi puhelinvaihteeksi.](https://www.linecarrier.fi/wp-content/uploads/sites/2/2021/09/LC-Teams.png)
Microsoft Teams -puhepalvelut
Yhdistää Microsoft Teamsin, vaihdepalvelut ja yleisen puhelinverkon yhdelle alustalle.
![Tehokkuutta, taloutta ja parempi asiakaskokemus yrityksellesi 13 Line Carrier Mobiilivaihde](https://www.linecarrier.fi/wp-content/uploads/sites/2/2021/09/LC-Mobiilivaihde.png)
Asiakaspalvelun ratkaisut
Mobiilivaihde, Contact Center -järjestelmä ja OneFeed™ tehostavat ja helpottavat asiakkaidesi palvelemista.
![Tehokkuutta, taloutta ja parempi asiakaskokemus yrityksellesi 14 Line Carrier Smart Telco Services](https://www.linecarrier.fi/wp-content/uploads/sites/2/2021/09/LC-SmartTelco.png)
Muut telepalvelut
Teleratkaisut kaikkiin tarpeisiisi. Saat aina sopivan ratkaisun yrityksesi puhe- ja tietoliikennetarpeisiin.
![Tehokkuutta, taloutta ja parempi asiakaskokemus yrityksellesi 15 Line Carrier Customer Service Platform tarjoaa palvelualustan, asiakaspalvelujärjestelmät sekä ulkoistetun asiakaspalvelun resurssit.](https://www.linecarrier.fi/wp-content/uploads/sites/2/2021/09/LC-Platform.png)
Ulkoistettu asiakaspalvelu ja vaihteenhoito
Ulkoistaminen auttaa silloin, kun omat resurssisi eivät riitä.
![Tehokkuutta, taloutta ja parempi asiakaskokemus yrityksellesi 16 TTI talous](https://www.linecarrier.fi/wp-content/uploads/sites/2/2021/05/TTI-talous.png)
Kattavat lisäpalvelut
Monipuolisia ratkaisuja asiakaspalvelun kehittämiseen, mittaamiseen ja back office-työhön.
Kiinnostuitko? Ota yhteyttä!
Haluatko tietää lisää? Tutustu Line Carrierin blogiin
-
Miten tunnistaa kalastelupuhelu? – Phishing tavoittelee rikoshyötyä
Oletko saanut epäilyttävän puhelun, jossa kysellään henkilökohtaisia tietoja? Se voi olla kalastelupuhelu.
-
RCS-viestit ovat tulossa – Mikä on RCS ja mihin sitä voi käyttää?
RCS-viestit ovat monipuolisempi versio tekstiviestistä, jonka avulla yritykset voivat lähettää tekstiviestillä visuaalisia sisältöjä, kuten esimerkiksi korkearesoluutiokuvia, linkkejä tai videoita.
-
Paljonko yrityksesi maksaa puhelinliittymistä, joita ei käytetä?
Yritysliittymien optimointi voi säästää paljon kuluja. Lue tästä, miten se tapahtuu.
-
Johdatus etätyön tietoturvaan – Tarjoa luotettava mobiiliverkko etä- ja hybridityöhön
Etä- ja hybridityö luo uusia vaatimuksia organisaatioiden tietosuojalle. Huolehdi etätyön tietoturvasta näillä vinkeillä.
-
Chat – myynnin vai asiakaspalvelun työkalu?
Mikä on chatin rooli yrityksen verkkosivuilla?
-
Asiakaspalvelutiimin johtaminen
Asiakaspalvelutyössä esihenkilöllä on tärkeä rooli. Lue artikkelistamme, mitä asiakaspalvelun johtamisessa tulisi ottaa huomioon.