Laadukas asiakaskokemus syntyy monista eri tekijöistä
Ensiluokkainen asiakaskokemus erottaa sinut kilpailijoistasi ja sitouttaa asiakkaasi.
Kuljemme vierelläsi tuottamassa laadukasta asiakaskokemusta jokaiseen asiakaskohtaamiseen. Meidän avullamme löydät ratkaisut asiakaspalvelun laadun kehittämiseen, yrityskommunikaation tehostamiseen sekä asiakaspalvelun kulurakenteen parantamiseen.
Kerromme mielellämme lisää siitä, miten Line Carrier voi auttaa yritystäsi!

Koko yhteydenpitokattaus yrityksellesi – yhden luukun periaatteella!
Iloisen asiakaspalvelun ammattilaiset, korkealaatuiset asiakaspalvelujärjestelmät ja monipuoliset telepalvelut löytyvät kaikki yhdeltä luukulta.
Line Carrier tuottaa tele- ja ohjelmistopalvelut, sisaryhtiömme DialOk iloiset ja ammattimaiset ulkoistetun asiakaspalvelun sekä vaihteenhoidon palvelut.
Tutustu sisaryhtiöihin
Miksi valita meidät?
Juuri sinulle sopivaa palvelua
Meiltä saat joustavaa palvelua, räätälöityjä ratkaisuja ja yksilöllisiin tarpeisiin erikoistunutta osaamista.
Olemme erikoistuneet yritysten tarpeisiin ja haluamme auttaa sinua liiketoimintasi kehittämisessä.
Oma palvelu- ja tuotekehitys palvelee
Kehitämme ohjelmistoratkaisut omalla kehittäjätiimillä, ja palvelumme muokkautuu ketterästi tarpeidenne mukaan.
Kaikki osaaminen iloisesta asiakaspalvelusta tekniseen tietotaitoon löytyy helposti yhdeltä luukulta.
Taloudellisesti tehokasta yhteistyötä
Hinnoittelemme palvelumme joustavasti ja kilpailukykyisesti. Etsimme kanssasi ratkaisut taloutenne tehostamiseen ja uusien tulovirtojen löytämiseen.
Emme sido sinua pitkiin määräaikaisiin sopimuksiin.
Valitse kotimainen työ
Työllistämme noin 200 henkilöä Espoossa, Turussa, Oulussa ja Kuhmossa.
Meidät on myös palkittu Avainlipulla. Merkistä tunnistat suomalaista työtä edistävät tuotteet ja palvelut.
Lue tarinoita tyytyväisiltä asiakkailtamme
-
Integraatioilla buustia service deskin puhelinpalveluun
SuperOfficen integrointi asiakaspuheluihin helpottaa puhelinpalvelua.
-
0600-palvelunumero on luotettava asiakaspalvelukanava – Suomen Löytötavarapisteen asiakastarina
Helsingin Kampissa sijaitseva Helsingin Löytötavarapalvelu on luottanut Line Carrierin palvelunumeroon jo 10 vuotta.
-
Nopea tavoitettavuus on yrittäjälle tärkeää – Pennanen Group luottaa palvelunumeroon ja Mobiilivaihteeseen
Asiakkaiden puhelut on ohjattu yhteen puhelinnumeroon, joka helpottaa asiakaspalvelun hallintaa ja kattaa kustannuksia.
Tutustu palveluihimme

Yritysliittymät
Yritysten operaattori, joka tarjoaa kuuluvuuden kaikkien operaattoreiden verkoissa.

Microsoft Teams -puhepalvelut
Yhdistää Microsoft Teamsin, vaihdepalvelut ja yleisen puhelinverkon yhdelle alustalle.

Asiakaspalvelun ratkaisut
Mobiilivaihde ja Contact Center -järjestelmä tehostavat ja helpottavat asiakkaidesi palvelemista.

Muut telepalvelut
Teleratkaisut kaikkiin tarpeisiisi. Saat aina sopivan ratkaisun yrityksesi puhe- ja tietoliikennetarpeisiin.

Ulkoistettu asiakaspalvelu ja vaihteenhoito
Ulkoistaminen auttaa silloin, kun omat resurssisi eivät riitä.

Kattavat lisäpalvelut
Monipuolisia ratkaisuja asiakaspalvelun kehittämiseen, mittaamiseen ja back office-työhön.
Kiinnostuitko? Ota yhteyttä!
Haluatko tietää lisää? Tutustu Line Carrierin blogiin
-
Asiakaspalveluteknologian trendit – automaatio, monikanavaisuus ja integraatiot kiinnostavat
Asiakaspalveluteknologian kehitys on nopeaa ja hyvän asiakaskokemuksen merkitys yrityksille on kasvussa. Mitkä ovat asiakaspalveluteknologian trendit juuri nyt?
-
Yrityksen tavoitettavuus parantaa asiakaskokemusta – 6 vinkkiä
Palvelunumero, yritysliittymät, monikanavaisuus… Yrityksen tavoitettavuutta voidaan parantaa monilla tavoilla.
-
Asiakaskokemuksen mittaaminen onnistuu Contact Center-järjestelmällä
Asiakaskokemuksen mittaaminen kannattaa. Asiakastutkimuksen toteuttaminen on helppoa asiakaspalvelujärjestelmällä.
-
Verkko-operaattori, virtuaalioperaattori vai palveluoperaattori? Telco-termit selitettynä
Verkko-operaattorien lisäksi Suomessa on kourallinen virtuaali- ja palveluoperaattoreita, jotka tarjoavat liittymiä yritys- ja kuluttaja-asiakkaille.
-
Asiakastyytyväisyys jopa 98 % service deskissä – Lue artikkeli Tivi-lehdestä
Lue Tivi-lehdestä, miten teknisen tuen asiakastyytyväisyyttä voidaan nostaa.
-
Rehellinen opas yritysliittymiin – kaikki mitä sinun tarvitsee tietää yritysliittymien kilpailuttamisesta
Lataa ilmainen opas, joka sisältää tärkeimmät vinkit onnistuneeseen kilpailutukseen.