Laadukas asiakaskokemus syntyy monista eri tekijöistä
Ensiluokkainen asiakaskokemus erottaa sinut kilpailijoistasi ja sitouttaa asiakkaasi.
Kuljemme vierelläsi tuottamassa laadukasta asiakaskokemusta jokaiseen asiakaskohtaamiseen. Meidän avullamme löydät ratkaisut asiakaspalvelun laadun kehittämiseen, yrityskommunikaation tehostamiseen sekä asiakaspalvelun kulurakenteen parantamiseen.
Kerromme mielellämme lisää siitä, miten Line Carrier voi auttaa yritystäsi!

Koko yhteydenpitokattaus yrityksellesi – yhden luukun periaatteella!
Iloisen asiakaspalvelun ammattilaiset, korkealaatuiset asiakaspalvelujärjestelmät ja monipuoliset telepalvelut löytyvät kaikki yhdeltä luukulta.
Line Carrier tuottaa tele- ja ohjelmistopalvelut, sisaryhtiömme DialOk iloiset ja ammattimaiset ulkoistetun asiakaspalvelun sekä vaihteenhoidon palvelut.
Tutustu sisaryhtiöihin
Miksi valita meidät?
Juuri sinulle sopivaa palvelua
Meiltä saat joustavaa palvelua, räätälöityjä ratkaisuja ja yksilöllisiin tarpeisiin erikoistunutta osaamista.
Olemme erikoistuneet yritysten tarpeisiin ja haluamme auttaa sinua liiketoimintasi kehittämisessä.
Oma palvelu- ja tuotekehitys palvelee
Kehitämme ohjelmistoratkaisut omalla kehittäjätiimillä, ja palvelumme muokkautuu ketterästi tarpeidenne mukaan.
Kaikki osaaminen iloisesta asiakaspalvelusta tekniseen tietotaitoon löytyy helposti yhdeltä luukulta.
Taloudellisesti tehokasta yhteistyötä
Hinnoittelemme palvelumme joustavasti ja kilpailukykyisesti. Etsimme kanssasi ratkaisut taloutenne tehostamiseen ja uusien tulovirtojen löytämiseen.
Emme sido sinua pitkiin määräaikaisiin sopimuksiin.
Valitse kotimainen työ
Työllistämme noin 200 henkilöä Espoossa, Turussa, Oulussa ja Kuhmossa.
Meidät on myös palkittu Avainlipulla. Merkistä tunnistat suomalaista työtä edistävät tuotteet ja palvelut.
Lue tarinoita tyytyväisiltä asiakkailtamme
Tutustu palveluihimme

Yritysliittymät
Yritysten operaattori, joka tarjoaa kuuluvuuden kaikkien operaattoreiden verkoissa.

Microsoft Teams -puhepalvelut
Yhdistää Microsoft Teamsin, vaihdepalvelut ja yleisen puhelinverkon yhdelle alustalle.

Asiakaspalvelun ratkaisut
Mobiilivaihde ja Contact Center -järjestelmä tehostavat ja helpottavat asiakkaidesi palvelemista.

Muut telepalvelut
Teleratkaisut kaikkiin tarpeisiisi. Saat aina sopivan ratkaisun yrityksesi puhe- ja tietoliikennetarpeisiin.

Ulkoistettu asiakaspalvelu ja vaihteenhoito
Ulkoistaminen auttaa silloin, kun omat resurssisi eivät riitä.

Kattavat lisäpalvelut
Monipuolisia ratkaisuja asiakaspalvelun kehittämiseen, mittaamiseen ja back office-työhön.
Ota yhteyttä
hbspt.forms.create({
region: ”na1”,
portalId: ”6651362”,
formId: ”54638a12-7d2f-488c-a9f8-e12a69d47a91”
});
Haluatko tietää lisää? Tutustu Line Carrierin blogiin
-
M2M-liittymät yrityksille kaikkiin kolmeen verkkoon
M2M-laiteliittymät mahdollistavat erilaisten laitteiden etähallinnan, datankeräämisen ja sijaintitiedon seurannan.
-
Kannattaako asiakaspalvelujärjestelmän vaihtaminen?
Contact Center -järjestelmän vaihtaminen on iso urakka, mutta hyödyt ovat haittoja suuremmat.
-
Matkapuhelinverkko kehittyy – Mitä Suomen mobiiliverkossa tapahtuu vuonna 2023?
Matkapuhelinverkon muutokset vuonna 2023 lupaavat muun muassa tehokkuutta ja turvallisuutta. Lue tästä tärkeimmät tiedot!
-
Mobiilivaihteen käyttökoulutus videoiden avulla – Helpompi perehdytys takaa onnistumisen
Videokoulutus poistaa esteitä sujuvan käyttöönoton tieltä. Mobiilivaihteen koulutusvideot kuuluvat nyt palvelun hintaan kaikille mobiilivaihdeasiakkaillemme.
-
Rakennusalan digitalisaatio – Mobiililiittymät työmaalle tupla- ja tripla-SIMillä
Digitalisaatio tuo työmaan työkalut mobiililaitteille, mutta miten sovellukset pelittävät jos verkko pätkii?
-
Toimivat verkkoyhteydet takaavat kriisinkestävyyden – Haastattelussa Niko Tarjasalo
Line Carrierin toimitusjohtaja Niko Tarjasalo Newspoolin haastattelussa.