Helpota yrityksessäsi asiointia tarjoamalla asiakkaillesi yksi puhelinasiointikanava ja anna älykkään automaation hoitaa loput!
Saapuvan puhelun älykäs reititys mahdollistaa asiakaspuheluiden ohjaamisen automaattisesti oikeaan paikkaan. Voit yhdistää kaikki yrityksesi puhelinnumerot yhteen palvelunumeroon, josta saapuvat puhelut ohjataan älykkään reitityksen avulla eteenpäin oikeille henkilöille ja oikeisiin toimipisteisiin.
Älykäs puhelunreititys tekee asiakaspalvelusta tehokkaampaa ja helpottaa asiointia yrityksessä. Asiakaskokemus paranee, kun asiakkaat saavat haluamaansa palvelua nopeasti ja helposti yhdestä paikasta, eikä heidän tarvitse kuluttaa aikaa etsiäkseen puhelinnumeroa tiettyyn toimipisteeseen tai tietylle henkilölle. Asiakkaan tarpeet eivät pääse hukkumaan yrityksen sisäisen viestinnän sudenkuoppiin.
Älykäs puhelunreititys pähkinänkuoressa
- Ohjaa asiakaspuhelut automaattisesti oikeaan paikkaan
- Tarjoa asiakkaillesi yksi helppo puhelinkanava
- Unohda manuaalinen puhelinvaihteen hoito
Miten älykäs puhelunreititys toimii?
Yrityksen käytössä voi olla yksi yritys- tai palvelunumero, johon kaikki asiakaspuhelut soitetaan toimipisteestä tai henkilöstä riippumatta. Älykäs puhelunreititys ohjaa puhelut kyseisestä palvelunumerosta oikeille henkilöille ilman manuaalista työtä.
Kun asiakas soittaa yrityksen numeroon, asiakkaan tiedot haetaan puhelinnumeron perusteella yrityksen asiakastietojärjestelmästä.
Line Carrierin palvelualusta suorittaa järjestelmässä kyselyn, josta voidaan tunnistaa esimerkiksi asiakassuhteen status, tilauksen tietoja, toimipiste sekä yhteyshenkilö. Näin puhelu voidaan ohjata automaattisesti juuri sille henkilölle tai siihen toimipisteeseen, jossa asiakas on viimeksi asioinut tai tarjota tietyille asiakkaille ohituskaista suoraan henkilöstölle.
Asiakkaan ei tarvitse asioida puhelimessa vaihteenhoitotyöntekijän kanssa eikä etsiä oikean toimipisteen tai henkilön puhelinnumeroa, vaan puhelut reitittyvät automaattisesti. Puhelunreititys voidaan yhdistää IVR- eli äänivalikkoon, jolla asiakkaalta voidaan kerätä lisätietoja palvelun tarpeesta.
Älykäs puhelunreititys voidaan integroida ketterästi yrityksesi valmiiseen asiakastietojärjestelmään tai toiminnanohjausjärjestelmään. Reititys voidaan toteuttaa lähes kaikkiin CRM- ja ERP-järjestelmiin, jotka tarjoavat avoimen API-rajapinnan integraatioille. ERP- tai CRM-järjestelmän sijasta tiedot voidaan hakea myös asiakkaan lataamasta csv-tiedostosta.
Palvelu voidaan yhdistää Line Carrierin asiakaspalvelua tehostaviin ratkaisuihin, kuten Mobiilivaihteeseen, Contact Centeriin tai palvelu- ja yritysnumeroihin.
Lue myös
-
Power BI – raportoinnilla visuaalisempaa dataa asiakaspalvelusi tilasta
Power BI on Microsoftin pilvipohjainen työkalu, joka mahdollistaa liiketoimintatietojen visualisoinnin ja analysoinnin. Sen avulla voit luoda interaktiivisia ja reaaliaikaisia raportteja, jotka tukevat päätöksentekoa ja parantavat asiakaspalvelun suorituskykyä.
-
Paranna yrityksesi kyberturvallisuutta helposti ja tehokkaasti
Pienet yritykset ovat haavoittuvaisia kyberhyökkäyksille. Paranna yrityksesi kyberturvallisuutta näillä vinkeillä!
-
VoWiFi ja VoLTE ratkaisevat useimmat kuuluvuusongelmat!
Miten ratkaista rasittavat kuuluvuusongelmat ja mitä etuja VoWiFi ja VoLTE tuovat puheluiden soittamiseen?