
Ajankohtaiset artikkelit ja tiedotteet
Ajankohtaista-osio kerää yhteen asiantuntija-artikkelit ja tiedotteet. Julkaisemme säännöllisesti blogeja, artikkeleita ja tietoiskuja asiakaspalvelun kehittämisestä ja yritysten yhteydenpidosta.
Tilaa Line Carrierin uutiskirje, niin saat sähköpostiisi uusimmat tietoiskut ja artikkelit asiakaspalvelun ja kommunikaatioratkaisujen maailmasta.
Uusimmat artikkelit
-
Z-sukupolvi ei soita – asiakaspalvelukanavien kehitys haastaa yritykset
Z-sukupolvi suosii digitaalisia viestintäkanavia puheluiden sijaan. Onko yrityksesi asiakaspalvelu ajan tasalla?
-
Asiakastyytyväisyys jopa 98 % – Näin rakennat asiakaspalvelun, joka oikeasti toimii
98 % asiakastyytyväisyys ei ole sattumaa. Näin Line Carrier rakentaa teknisen tuen, joka todella toimii – myös etänä.
-
Tiketöintijärjestelmän ROI – Miten asiakaspalvelun tehostaminen tuo säästöjä ja kasvua?
Tiketöintijärjestelmä tuo tehokkuutta ja järjestelmällisyyttä asiakaspalveluun, mutta miten tiketöintijärjestelmän ROI mitataan?
-
Näin suojaat yrityksesi SMS Sender ID:n – estä huijareita esiintymästä brändinäsi
Yrityksen lähettäjätunnuksen suojaaminen estää huijareita esiintymästä brändinäsi. Lue, miksi ja miten SMS Sender ID kannattaa rekisteröidä.
-
Automaster-integraatio tehostaa autoliikkeiden asiakaspalvelua ja parantaa tehokkuutta
Siirry tehokkaampaan tapaan toimia ja ota käyttöön Automaster-integraatio, joka tuo soittajan tiedot heti näkyviin ja ohjaa puhelut suoraan oikealle asiantuntijalle.
-
Mikä on tikettijärjestelmä ja miten se toimii?
Tikettijärjestelmä tehostaa asiakaspalvelua keskittämällä monikanavaiset yhteydenotot yhteen paikkaan, mahdollistaen nopeamman ja tehokkaamman palvelun.
Webinaarit
-
Katso webinaaritallenne: Väistä monikanavaisen asiakaspalvelun sudenkuopat
Katso webinaaritallenne Line Carrierin monikanavaisuutta käsittelevästä webinaarista!
-
Asiakaskokemus puhelimessa – Niko Tarjasalo Menestystä etsimässä -podcastin vieraana
Line Carrierin toimitusjohtaja Niko Tarjasalo keskustelee podcastissa siitä, mitä yritysten asiakaspalvelussa kannattaisi petrata.