Vauhtia kaukalossa kaudella 2022–2023 – Line Carrier tukee Kiekko-Espoota

Kiekko-Espoo

Espoolainen jääkiekkoseura Kiekko-Espoo tarjoaa yhteistyömahdollisuuksia yrityksille, jotka haluavat tukea espoolaista urheilua. Line Carrier aloitti Kiekko-Espoon tukemisen vuonna 2021, ja yhteistyö jatkuu myös tulevalla kaudella.

Kiekko-Espoo on Suomen suurin jääurheiluseura, jonka toiminnassa on mukana lähes 3000 harrastajaa. Seuran tarkoituksena on mahdollistaa kaikille seurassa jääkiekkoa ja ringetteä harrastaville mukava ja monipuolinen harrastusympäristö. Kiekko-Espoon miesten edustusjoukkue kilpailee Mestiksessä.

Yhteistä tarinaa rakentamassa

”Line Carrier, täysin kotimaisena yrityksenä, haluaa tukea paikallista urheilua. Kiekko-Espoo tekee arvokasta työtä nuorten hyvinvoinnin edistämiseksi”, sanoo Line Carrierin toimitusjohtaja Niko Tarjasalo.

Kiekko-Espoon operatiivinen johtaja Antti Manninen on tyytyväinen espoolaisten yritysten tukeen.

”Yritysyhteistyöt merkitsevät erittäin paljon! On todella hienoa rakentaa yhteistä tarinaa espoolaisen yritysverkoston kanssa. Jokainen yritys, kannattaja, vapaaehtoinen, pelaaja ja jokainen tarinaa yhdessä rakentava saa olla ylpeä siitä, mitä olemme yhdessä jo nyt saavuttaneet. Kiitos Line Carrierille, että olette mukana tarinassamme myös nyt alkavalla kaudella.”

On todella hienoa rakentaa yhteistä tarinaa espoolaisen yritysverkoston kanssa.

Tulossa mielenkiintoinen kausi

Vuonna 2022 miesten joukkue voitti Mestiksessä hopeaa. Kiekko-Espoon naisten joukkue on voittanut Naisten Liigan mestaruuden sekä 2021 että 2022.

Mannisen mukaan tulossa on mielenkiintoinen pelikausi. Kiekko-Espoon kotipelit järjestetään Espoon Metro Areenalla, jossa myös Line Carrierin logo komeilee kaukalon laidassa.

”Luvassa on yhteisöllisyyttä, tunnetta ja upeita elämyksiä. Viime kevään playoff-ottelut näyttivät, että Kiekko-Espoo on merkityksellinen asia Espoossa ja haluamme jatkaa yhteisöllisyyttä tuottavien elämysten tarjoamista jääkiekon välityksellä espoolaisille. Tulossa on todella mielenkiintoinen kausi.”

Periksiantamattomuus, yhteisen päämäärän eteen taisteleminen ja vauhti ovat asioita, jotka varmasti näkyvät tulevalla kaudella kaukalossa.

Millaista porukkaa joukkueessa tulevalla kaudella pelaa?

”Joukkueessa pelaa tulevalla kaudella hyvin sitoutuneita, eteenpäin meneviä, tavoitteellisia ja taitavia pelaajia. Periksiantamattomuus, yhteisen päämäärän eteen taisteleminen ja vauhti ovat asioita, jotka varmasti näkyvät tulevalla kaudella kaukalossa”, Manninen kertoo.

Kahden verkon ratkaisu testissä mestiskiekkoilijalla

Edellisellä kaudella Line Carrierin oma kummipelaaja Erno Hopponen testasi Line Carrierin liittymiä tositoimissa pelimatkoilla ympäri Suomea. Kahden verkon ratkaisun avulla puhelimessa voi käyttää kahta eri liittymää vain yhdellä puhelinnumerolla. Tämä varmistaa sen, että verkko kuuluu kaikkialla. Jos ensisijainen liittymä ei toimi, voi verkko vaihtaa käden käänteessä.

Haastattelussamme Hopponen kertoi, miten kausi sujui ja miten liittymät ovat toimineet käytössä. Voit lukea Erno Hopposen haastattelun tästä linkistä.

Lue Line Carrierin blogia