Line Carrier hakee kasvua Suomen teleoperaattorimarkkinassa. Uusi myyntijohtaja tulee johtamaan ja kehittämään Line Carrierin myyntiä.
Line Carrierin myyntijohtajaksi on valittu Pia Lindroos. Lindroos on pitkän linjan B2B-myynnin ammattilainen. Hänellä on 25 vuoden kokemus myynnistä, josta muutamia vuosia myynnin johtotehtävistä. Lindroos on työskennellyt B2B-myynnin parissa useilla eri toimialoilla.
”Kokemus erilaisista toimialoista auttaa ymmärtämään asiakkaiden näkökulmaa ja tuomaan uudenlaista ajattelua organisaatioon. On mielenkiintoista päästä mukaan uuteen bisnekseen ja oppia uutta”, Lindroos kertoo.
On minulle hyvin kiinnostava paikka tulla mukaan yritykseen, joka hakee vahvaa kasvua pienestä toimijasta suuremmaksi tekijäksi markkinassaan.
Line Carrierin tavoitteena on kasvattaa markkinaosuuttaan Suomessa.
”Line Carrier on mielenkiintoisessa positiossa markkinaan nähden. On minulle hyvin kiinnostava paikka tulla mukaan yritykseen, joka hakee vahvaa kasvua pienestä toimijasta suuremmaksi tekijäksi markkinassaan. Haluan kehittää myynnin fokusta ja toimintatapoja ja huolehtia myös siitä, että tiimi viihtyy ja myyntityö on mielekästä heille.”
“Olemme innoissamme Pian liittymisestä joukkoomme. Pia vie meidät uudelle tasolle myynnin tekemisessä”, kommentoi toimitusjohtaja Niko Tarjasalo.
Line Carrier Oy on vuonna 2008 perustettu ketterä palveluoperaattori. Line Carrier yhdistää perinteisiä puheratkaisuja ja ICT-ohjelmistoja yhdeksi kokonaisuudeksi parantaen asiakkaiden taloutta, toiminnan tehokkuutta ja laatua. Line Carrier on osa SFG yhtiöt -konsernia.
Lisätietoja:
Niko Tarjasalo, Toimitusjohtaja, SFG yhtiöt Oy, p. 040 550 5318,
niko.tarjasalo@sfgyhtiot.fi
Pia Lindroos, Myyntijohtaja, Line Carrier Oy, pia.lindroos@linecarrier.fi
Lue Line Carrierin blogia
-
Valitsemalla Line Carrierin, valitset työtä Suomeen – Osta työtä Suomeen -päivä 5.12.2024
Joulukuussa vietetään jälleen perinteeksi muodostunutta Suomalaisen Työn Liiton Osta työtä Suomeen -päivää, joka nostaa esiin kotimaisen työn merkityksen.
-
Tietämyskanta asiakaspalvelijan tukena: Tehokkuutta, joustavuutta ja jatkuvaa kehitystä
Asiakaspalvelijan työ on hektistä ja vaatii nopeaa reagointia, tarkkuutta sekä jatkuvaa oppimista. Miten onnistua tehtävässä?
-
Miksi vaikeina aikoina ei kannata säästää asiakaspalvelusta?
Vaikeina aikoina ei kannata säästää asiakaspalvelusta, sillä hyvin hoidettu asiakaspalvelu voi auttaa lieventämään vaikeuksia ja kriisejä, joita yritys saattaa kohdata.