Asiakastarinat

Asiakasyrityksemme toimivat useilla eri toimialoilla ja ovat liikevaihdoltaan erikokoisia. Ratkaisujamme on toimitettu yli 2000 asiakkaalle.

Autokeskus_web

Autokeskus

22.09.2020

Line Carrier ja DialOk vastaavat yhteistyössä siitä, että koko Autokeskuksen puheluliikenne ja asiakaskontaktointi sujuu jouhevasti.                      

Lue lisää

Arita_web

Auto-Arita

22.09.2020

Autoliikekonserni Auto-Aritalla on käytössään Line Carrierin matkapuhelinliittymät, puhelinjärjestelmä sekä palvelunumerot. 

Lue lisää

Hertz_logo_white

Hertz

22.09.2020

Hertz valitsi maksullisen 0200-asiakaspalvelunumeron. Kattaakseen puhelinpalvelusta syntyviä kustannuksia ja ohjata verkkosivuston varauspalveluun.

Lue lisää

Caverion_web

Caverion

22.09.2020

Line Carrierilta puheverkko Caverionille. Asiakkaan järjestelmän ja Line Carrierin keskuksen välille rakennettiin SIP-yhteys

Lue lisää

Wihuri_W-logo_web

Wihuri

27.10.2020

Line Carrier Voice for MS Teams mahdollistaa kustannustehokkaan yhteydenpidon Wihurin eri toimipisteiden välillä.                                                                    

Lue lisää

Somic_small_web

Somic

04.12.2020

Menestyksekästä yhteistyötä ja tyytyväisiä loppuasiakkaita jo vuodesta 2004.                                                                                                                                                                                                                             ...

Lue lisää

CMI_logo

CMI

05.02.2021

Crisis Management Initiative (CMI) on suomalainen konfliktinratkaisujärjestö, joka ehkäisee ja ratkaisee väkivaltaisia konflikteja epävirallisen neuvottelun ja vuoropuhelun avulla. Rauhannobelisti Martti Ahtisaari perusti järjestön presidenttikautensa jälkeen vuonna 2000. Nykyisin CMI on yksi maa...

Lue lisää