Omena Hotels tunnetaan punaisella värillä brändätyistä itsepalveluhotelleistaan Suomen suurimmissa kaupungeissa. Kuudella paikkakunnalla toimiva ketju pyörittää kahdeksaa hotellia ja yhteensä yli 600 hotellihuonetta viiden työtekijän ja ulkoistettujen palveluiden voimin.
Yksi sujuvasti pyörivän itsepalveluhotellin tärkeimmistä asiakaspalvelukanavista on kaikille ketjun hotelleille yhteinen palvelunumero. Line Carrier on Omena Hotels-ketjun luottokumppani, jonka palvelunumerot ja yritysliittymät mahdollistavat sujuvan asiakaspalvelun.
Luotettava asiakaspalvelu yhdessä palvelunumerossa
“Koska hotelleissamme ei ole vastaanottotiskiä tai paikan päällä päivystävää henkilöstöä, meille on hyvin tärkeää, että käytössä on helppo ja luotettava asiakaspalvelukanava. Käytössämme on yksi asiakaspalvelunumero, jota voidaan käyttää kaikissa kanavissa ja hotelleissa. Numerosta voi varata huoneita sekä kysyä neuvoja, ja se löytyy jokaisen hotellihuoneemme seinältä”, kertoo Omenahotellien Business Development Director Seidi Tyrväinen.
Koska hotelleissamme ei ole vastaanottotiskiä tai paikan päällä päivystävää henkilöstöä, meille on hyvin tärkeää, että käytössä on helppo ja luotettava asiakaspalvelukanava.
Palvelunumeron etuna on helppo saavutettavuus, muistettavuus ja uskottavuus. Maksullinen palvelunumero mahdollistaa myös asiakaspalvelun kulujen kattamisen, kun puheluhinnat tuloutuvat takaisin yritykselle. Maksullisen palvelunumeron lisäksi käytössä on ilmainen linja, johon asiakkaat voivat soittaa hotellissa majoittuessaan.
Palvelunumeron ohella henkilöstön käytössä on Line Carrierin yritysliittymät, jotka voidaan räätälöidä kolmeen verkkoon työntekijöiden toiveiden mukaan.
”Liittymät ovat toimineet hyvin. Jos jokin verkko ei tietyllä alueella toimi, liittymän voi vaihtaa toiseen matkapuhelinverkkoon.”
Takana pitkä yhteistyö
Omenahotelleille pitkä kumppanuus on tuonut paremman asiakaskokemuksen ohella myös huolettomuutta ja ajansäästöä. Asiakkuudesta huolehtii jälleenmyyjäkumppanimme Nexus IT.
”Pitkä kumppanuus on sen ansiota, että yhteistyö Line Carrierin kanssa on ollut aina todella helppoa ja vaivatonta. Kun meillä itsellämme on paljon lankoja käsissämme, emme ehdi pysyttelemään aina trendien aallonharjalla operaattoriasioissa. Siksi on arvokasta, että yhteyshenkilömme on meihin säännöllisesti yhteydessä ja voimme käydä alan ammattilaisen kanssa läpi tilanteen ja päivittää palveluita tarpeidemme mukaan”, Tyrväinen kertoo.
Pitkä kumppanuus on sen ansiota, että yhteistyö Line Carrierin kanssa on ollut aina todella helppoa ja vaivatonta.
Omena Hotels suosittelee Line Carrierin palveluita.
”Line Carrierilla voimme aina luottaa, että meillä on käytössämme ajan tasaiset ja meille parhaiten sopivat ratkaisut. Suosittelen lämpimästi Line Carrieria.”
Omena Hotels-ketjun tavoitteena oli tarjota yksi helppokäyttöinen asiakaspalvelukanava itsepalveluhotellin asiakkaille.
Ratkaisuksi valikoitui Line Carrier palvelunumero ja yritysliittymät.
Tuloksena asiakkaille voidaan tarjota helposti saavutettavaa asiakaspalvelua helppokäyttöisellä palvelunumerolla. Palvelunumero auttaa kattamaan asiakaspalvelun kuluja ja tekee asiakaspalvelun saamisesta asiakkaille helppoa.
Lue lisää asiakastarinoita
-
Talotekniikan M2M-liittymät tuovat sujuvuutta ja varmuutta – Säätölaitehuollon asiakastarina
”Liittymien avaaminen on äärettömän yksinkertaista”, kertoo toimitusjohtaja Tomi Silvonen.
-
Mobiilivaihde helpottaa asiakaspalvelua etätyössä – Star Works Groupin asiakastarina
”Mobiilivaihde mahdollistaa joustavan etätyöskentelyn ja varmistaa, että voimme palvella asiakkaitamme ilman katkoksia.”
-
Palvelunumero ohjaa yhteydenotot oikealle taholle – Lahden Pelicansin asiakastarina
”Olemme erittäin tyytyväisiä”, kertoo Lahden Pelicansin Pasi Nurminen. Lue miten palvelunumero on selkeyttänyt asiakaspalvelua Lahden Pelicansilla.