Alle 10 % yritysten henkilöstöstä käyttää 90 % dataliikenteestä. Nopeuden ja tehokkuuden lisäksi yritysliittymän valinnassa kannattaa ottaa huomioon myös muita seikkoja.
Moni yritys käyttää turhaan rahaa liian tehokkaisiin liittymiin sellaisille käyttäjille, jotka eivät juurikaan käytä liittymää. Liittymien myynnissä korostetaan usein nopeutta yli kaiken – asiakkaan kustannuksella.
”Riippumatta siitä, mitä lukee tuotteessa, olosuhteet määrittelevät käytännön nopeuden. Tietyn kiinteistön kuuluvuuteen vaikuttavat myös rakennusmateriaalit, kellaritilat ja maaston muodot. Tämän vuoksi parhaalta näyttävä verkko on aina suositus, ei fakta.”
Kauppalehden kumppanisivuilla julkaistiin kesäkuussa Line Carrierin kumppanuusjohtaja Tero Niskasen haastattelu.
Jutussa Niskanen kertoo, miten tehokkaita liittymiä yritykset oikeasti tarvitsevat ja miten yritysliittymien kustannuksia voi suitsia.
Klikkaa allaolevaa linkkiä lukeaksesi jutun:
Tutustu Line Carrierin asiakaskokemuksiin
-
Integraatioilla buustia service deskin puhelinpalveluun
SuperOfficen integrointi asiakaspuheluihin helpottaa puhelinpalvelua.
-
0600-palvelunumero on luotettava asiakaspalvelukanava – Suomen Löytötavarapisteen asiakastarina
Helsingin Kampissa sijaitseva Helsingin Löytötavarapalvelu on luottanut Line Carrierin palvelunumeroon jo 10 vuotta.
-
Nopea tavoitettavuus on yrittäjälle tärkeää – Pennanen Group luottaa palvelunumeroon ja Mobiilivaihteeseen
Asiakkaiden puhelut on ohjattu yhteen puhelinnumeroon, joka helpottaa asiakaspalvelun hallintaa ja kattaa kustannuksia.