Line Carrier tuo useita viestikanavia yhteen näkymään uudella mobiilisovelluksella – Esittelyssä OneFeed™

Tiedotteet / Artikkelit / Asiakaspalvelu / OneFeed®
Uusi Onefeed Sovellus

Kotimainen teleoperaattori ja ohjelmistoyritys Line Carrier Oy julkaisee uuden mobiilisovelluksen, joka helpottaa yritysten monikanavaista viestintää.

OneFeed™ on viestintäsovellus, joka tuo monikanavaisen asiakaspalvelun näppärään mobiilisovellukseen. Sovellus mahdollistaa sähköpostin, tekstiviestien, puheluiden, chatin ja WhatsApp Business-viestien käsittelyn helposti yhdestä feedistä. OneFeed™ on helppo tapa perustaa monikanavainen asiakaspalvelu ilman suuria investointeja, ja sen avulla asiakasviesteihin voidaan vastata ketterästi missä ja milloin tahansa.

Uusi sovellus on käytettävissä laiteriippumattomasti sekä Android- että iOS-puhelimilla, tabletilla tai tietokoneella. OneFeed™ julkaistaan yrityskäyttöön syksyllä 2023.

Tutustu osoitteessa www.onefeed.fi:

Monikanavainen asiakaspalvelu on entistä helpommin saatavilla

OneFeed™ tuo monikanavaisen asiakaspalvelun entistä useampien käyttöön, kertoo Line Carrier Oy:n toimitusjohtaja Niko Tarjasalo.

”OneFeed tehostaa asiakaspalvelua, parantaa sen laatua ja varmistaa sen, että kaikki asiakasviestit pystytään huomioimaan. OneFeedin avulla pystytään ottamaan useampi ihminen mukaan asiakasviestinnän kokonaisuuteen saumattomasti. Uusien palvelukanavien käyttöönotto on myös hyvin helppoa.”

OneFeed™ -sovelluksen ansiosta monikanavaisen asiakaspalvelun aloittaminen ei enää vaadi investointeja raskaisiin ohjelmistoihin tai pitkää käyttöönottoprosessia. Sovellus sopii asiakaspalvelutiimin lisäksi käyttöön esimerkiksi myyjille, liikkuvaan työhön, yhdistämään useita toimipisteitä tai kiireiselle yrittäjälle.

Hyvän asiakaskokemuksen voi saavuttaa nyt myös mobiilisovelluksella, sillä sen käyttö ei vaadi tietokoneen äärellä istumista, vaan sovellus kulkee taskussa mukana kentällä, myymälässä tai asiakastapaamisissa.

”Monikanavainen asiakaspalvelu toteutuu liian usein pala kerrallaan. Uuden sovelluksemme avulla parannetaan palvelunopeutta kanavasta riippumatta ja saadaan yhtenäinen asiakaskokemus”, sanoo Line Carrierin myyntijohtaja Pia Lindroos.

Perinteiset Contact Center-toiminnot ja sähköiset palvelukanavat mobiilissa

Idea OneFeed™ kehittämiseen lähti Line Carrierin asiakaskunnasta nousseista asiakkaiden tarpeista. Moninaisten viestintätyökalujen viidakossa luoviminen on aihe, jonka kanssa moni yritys painii.

”Nykypäivänä monista eri kanavista tuleva informaatiotulva koetaan raskaaksi ja kiirettä lisääväksi tekijäksi yritysten arjessa. Viestitulva rikkoo asiakaspalveluprosessia ja heikentää palvelun laatua, jos viesteihin ei ehditä vastata. Halusimme kehittää sovelluksen, joka ratkaisee tämän ongelman ja tuo samalla kaikki contact center-järjestelmän toiminnallisuudet mobiiliympäristöön”, Tarjasalo kertoo.

OneFeed™ on uusi avaus asiakaspalvelujärjestelmien ja Contact Center-sovellusten markkinoilla, sillä se yhdistää perinteiset call center-toiminnallisuudet mobiiliin monikanavaisuuteen.

”OneFeed on enemmän kuin mobiilivaihde, mutta ketterämpi kuin contact center. Perinteisesti contact center-järjestelmissä puheluita ja sähköisiä kontaktikanavia voidaan käsitellä tietokoneella, mutta OneFeed yhdistää digitaaliset viestintäkanavat ja perinteiset call center-ominaisuudet mobiililaitteessa toimivaan yhtenäiseen feediin. Flutter-ohjelmointikieli mahdollistaa applikaation, joka toimii saumattomasti kaikissa laitteissa ja on hyvin helppo ottaa käyttöön kaikille tarvittaville työntekijöille.”

Katso video:

Line Carrier Oy – Ketterä yritysten operaattori

Line Carrier Oy on vuonna 2008 perustettu espoolainen teleoperaattori ja ohjelmistoyritys, joka erikoistuu yritysten puhelinpalveluihin ja asiakaspalvelujärjestelmien kehittämiseen. Line Carrier on täysin kotimainen yritys, joka on merkitty Avainlipulla. Yritys on osa asiakaspalveluratkaisuihin keskittynyttä SFG Yhtiöt Oy-konsernia.

Lisätietoja:

Line Carrier Oy