OneFeed™ – Monikanavainen asiakasviestintä yhdessä feedissä
Taltuta monikanavainen informaatiotulva OneFeed™ -sovelluksen avulla.
OneFeed™ on helppo tapa aloittaa monikanavainen asiakaspalvelu ilman suuria investointeja. Hanki sovellus, valitse haluamasi kanavat ja aloita viestittely.
OneFeed™ kokoaa kaikki yrityksesi kontaktit puhelimelle, padille tai tietokoneelle puhelimesta, sähköpostista, tekstiviestistä, chatista ja WhatsAppista. Tarjoa asiakkaillesi saumaton monikanavainen asiakaskokemus missä ja milloin tahansa.

Heitä hyvästit viestikaaokselle
- Yksi kanava kaikkien asiakaskontaktien käsittelyyn
- Yksi käyttöliittymä sähköisille palvelukanaville ja puheluille
- Käytä missä tahansa – Laite- ja paikkariippumaton
- Unohda viestitulva ja hallitse kaaos
Asiakaspalvelusovellus, joka on ketterämpi kuin contact center!
OneFeed™ on uudenlainen tapa käsitellä yrityksesi asiakaspalvelukontakteja. Paikkariippumaton ja laiteriippumaton sovellus kulkee vaivattomasti mukanasi missä ja milloin vain puhelimella, tabletilla tai läppärillä.
Toisin kuin perinteisellä asiakaspalvelujärjestelmällä, monikanavainen asiakaspalvelu ei ole enää sidottu tietokoneen työpöytäsovellukseen.
Hyödyt pähkinänkuoressa
- Säästä aikaa ja vaivaa asiakasviestinnässä
- Jaa asiakaskontaktit helposti tiimisi kesken
- Älä anna yhdenkään asiakasviestin jäädä roikkumaan
- Varmista nopea ja ketterä asiakaspalvelu
- Anna asiakkaillesi mahdollisuus ottaa yhteyttä monikanavaisesti
OneFeed™ on kuin monikanavainen mobiilivaihde: voit käsitellä puheluiden lisäksi myös SMS-viestit, sähköpostit ja WhatsApp Business-viestit.
OneFeed™ -sovelluksen avulla osallistat kaiken tarvittavan henkilöstön asiakaspalveluun helposti ja vaivattomasti ja huolehdit siitä, ettei yksikään asiakasviesti huku informaatiotulvaan.

Ketterää puhelunhallintaa
Digitaalisten asiakaspalvelukanavien lisäksi OneFeed™ mahdollistaa ketterän puheluiden käsittelyn missä ja milloin tahansa.
Käsittele puheluita nopeasti ja näppärästi yhdessä tai useammassa puhelujonossa
- Puheluihin vastaaminen
- Puhelujonot
- Soittaminen jononumerolla
- Puhelun välitys
- Takaisinsoittopalvelu
- Konktaktisyyraportointi

OneFeed™ – Tuo monikanavaisuus koko organisaatioon

Liikkuvaan työhön
Paikkariippumaton ja laiteriippumaton asiakaspalvelusovellus kulkee mukanasi reissutyössä.

Asiakaspalveluun
Perusta monikanavainen asiakaspalvelu ilman suuria investointeja kalliisiin järjestelmiin.

Myyntiin
Vauhdita myyntiä tarjoamalla asiakkaillesi mahdollisuus ottaa yhteyttä heille sopivimmalla tavalla.

Useisiin toimipisteisiin
Yhdistä myymälät tai muut toimipisteet helposti monikanavaiseen viestintään OneFeedillä.

Yrittäjälle
OneFeed on helppo ja mobiili tapa huolehtia siitä, ettei informaatiotulva vie ajatuksiasi sivuraiteille.

Asiantuntijalle
Osallista kaikki tarvittava henkilöstö asiakaspalveluun helposti ja vaivattomasti.
Monikanavainen asiakasviestintä käyttöön sinun yrityksellesi!
OneFeed™ on ratkaisu sinulle, joka etsit vaivatonta tapaa ottaa asiakaspalvelusi haltuun monissa kanavissa. Voit valita käyttöösi haluamasi viestintäkanavat ja ominaisuudet ja maksat vain siitä mitä käytät.
Asiakaspalvelusovelluksen käyttöönotto on helppoa ja nopeaa ilman määräaikaisia sopimuksia.
Parempi asiakaspalvelu on vain pyyhkäisyn päässä – Ota yhteyttä ja tilaa demo
