OneFeed® – Monikanavainen asiakasviestintä yhdessä näkymässä

Taltuta monikanavainen informaatiotulva OneFeed® -sovelluksen avulla.

OneFeed® on helppo tapa aloittaa monikanavainen asiakaspalvelu ilman suuria investointeja. Hanki sovellus, valitse haluamasi kanavat ja aloita viestittely.

OneFeed® kokoaa kaikki yrityksesi kontaktit puhelimelle, padille tai tietokoneelle puhelimesta, sähköpostista, tekstiviestistä, chatista ja WhatsAppista. Tarjoa asiakkaillesi saumaton monikanavainen asiakaskokemus missä ja milloin tahansa. 

onefeed mockup three phones

Heitä hyvästit viestikaaokselle

  • Yksi kanava kaikkien asiakaskontaktien käsittelyyn
  • Yksi käyttöliittymä sähköisille palvelukanaville ja puheluille 
  • Käytä missä tahansa – Laite- ja paikkariippumaton ​ 
  • Unohda viestitulva ja hallitse kaaos 

Asiakaspalvelusovellus, joka on ketterämpi kuin contact center! 

OneFeed® on uudenlainen tapa käsitellä yrityksesi asiakaspalvelukontakteja. Paikkariippumaton ja laiteriippumaton sovellus kulkee vaivattomasti mukanasi missä ja milloin vain puhelimella, tabletilla tai läppärillä.

Toisin kuin perinteisellä asiakaspalvelujärjestelmällä, monikanavainen asiakaspalvelu ei ole enää sidottu tietokoneen työpöytäsovellukseen.  

Hyödyt pähkinänkuoressa
  • Säästä aikaa ja vaivaa asiakasviestinnässä
  • Jaa asiakaskontaktit helposti tiimisi kesken
  • Älä anna yhdenkään asiakasviestin jäädä roikkumaan
  • Varmista nopea ja ketterä asiakaspalvelu
  • Anna asiakkaillesi mahdollisuus ottaa yhteyttä monikanavaisesti

OneFeed® on kuin monikanavainen mobiilivaihde: voit käsitellä puheluiden lisäksi myös SMS-viestit, sähköpostit ja WhatsApp Business-viestit.

OneFeed® -sovelluksen avulla osallistat kaiken tarvittavan henkilöstön asiakaspalveluun helposti ja vaivattomasti ja huolehdit siitä, ettei yksikään asiakasviesti huku informaatiotulvaan.  

onefeed palvelukanavat

Monikanavainen asiakasviestintä käyttöön sinun yrityksellesi! 

OneFeed® on ratkaisu sinulle, joka etsit vaivatonta tapaa ottaa asiakaspalvelusi haltuun monissa kanavissa. Voit valita käyttöösi haluamasi viestintäkanavat ja ominaisuudet ja maksat vain siitä mitä käytät.

Asiakaspalvelusovelluksen käyttöönotto on helppoa ja nopeaa ilman määräaikaisia sopimuksia. Pyydä tarjous, niin palaamme sinulle 48 tunnin kuluessa!

Parempi asiakaspalvelu on vain pyyhkäisyn päässä – Pyydä tarjous!

Ketterää puhelunhallintaa

Digitaalisten asiakaspalvelukanavien lisäksi OneFeed® mahdollistaa ketterän puheluiden käsittelyn missä ja milloin tahansa.

Käsittele puheluita nopeasti ja näppärästi yhdessä tai useammassa puhelujonossa
  • Puheluihin vastaaminen
  • Puhelujonot
  • Soittaminen jononumerolla
  • Puhelun välitys
  • Takaisinsoittopalvelu
  • Konktaktisyyraportointi
OneFeed ominaisuuksia 1

OneFeed® – Tuo monikanavaisuus koko organisaatioon

liikkuvaan tyohon 1
Liikkuvaan työhön

Paikkariippumaton ja laiteriippumaton asiakaspalvelusovellus kulkee mukanasi reissutyössä.

asiakaspalveluun
Asiakaspalveluun 

Perusta monikanavainen asiakaspalvelu ilman suuria investointeja kalliisiin järjestelmiin.   

myyntiin
Myyntiin

Vauhdita myyntiä tarjoamalla asiakkaillesi mahdollisuus ottaa yhteyttä heille sopivimmalla tavalla.

toimipisteisiin
Useisiin toimipisteisiin 

Yhdistä myymälät tai muut toimipisteet helposti monikanavaiseen viestintään OneFeed® sovelluksella.

yrittajalle
Yrittäjälle

OneFeed® on helppo ja mobiili tapa huolehtia siitä, ettei informaatiotulva vie ajatuksiasi sivuraiteille.

asiantuntijalle
Asiantuntijalle

Osallista kaikki tarvittava henkilöstö asiakaspalveluun helposti ja vaivattomasti.