oTTo Mobiilivaihde esittely

Mobiilivaihde on joustava ratkaisu yrityksesi henkilökunnan tavoitettavuuteen. oTTo Mobiilivaihteen hyödyntäminen on helppoa Line Carrierin kehittämän palvelualustan ansiosta.

Käyttöönotto on nopeaa ja helppoa - sinun ei tarvitse investoida laitteisiin etkä tarvitse kiinteää puhelinvaihdetta. Kattavasta online-raportista voit seurata puheluiden määriä, vastausaikoja sekä paljon muuta. Raporttidata voidaan myös ajaa Microsoft Azuren kautta suoraan omaan raportointijärjestelmäänne.

Yritys

Yritys

  • Yritys -osiossa on organisaationne sisäinen puhelinluettelo.
  • Näet mikä on organisaation henkilöiden tilatieto: Vihreä vapaana, punainen varattuna, oranssi poissa.
  • Yhteystiedot otsikon alta löydät omat, puhelimeesi tallennetut yhteystiedot.
Chat

Chat

  • Chatissa voit keskustella kaikkien organisaatioon kuuluvien kontaktiesi kanssa.
Callback

Callback

  • Näet soittopyynnöt, joita on tullut vaihteelle ja myynnille.
  • Numero jää talteen ja näet, kuinka monta kertaa soittajaa on yritetty tavoittaa sekä määrityksen, kuinka monta soittoyritystä kontaktille voidaan tehdä.
  • Soittopyyntölista näkyy sekä mobiilissa että Desk -työpöytäsovelluksessa, listaa voi käsitellä molemmista samanaikaisesti.
  • Lopeta kontakti, soittopyyntö häviää listalta.
Callback_soittopyynto
Asetukset

Asetukset

  • Pystyt hallinnoimaan jäsenyyttäsi soittoryhmissä eli jonoissa
  • Ulos näytettävä numero: voit valita yritysnumeron, jolla soitat ulospäin
  • Valitse soittotapa: valitsemalla call back -toiminnon voit soittaa ulkomailta Suomeen vastaanotetun puheluhinnalla
  • Luvat: helppo tapa varmistaa, että mikään puhelimen asetus ei estä sovelluksen normaalia toimintaa
Soittopyynnot
Agentti

Agentti

  • Näet tilastot esimerkiksi tarjottujen puheluiden määrästä ja palvelutasoista eli siitä, kuinka moneen puheluun on vastattu ja kuinka moni on luopunut eli lopettanut puhelun ennen kuin siihen on ehditty vastaamaan.