Monikanavainen asiakaspalvelu Contact Center järjestelmällä
Monikanavainen asiakaspalvelu on menestyksesi avain. Asiakkaat haluavat saada palvelua helposti ja nopeasti, olivat he sitten yhteydessä yritykseen puhelimessa, sähköpostissa, sosiaalisessa mediassa, tekstiviestillä tai chatissa.
Jos yritykseesi on vaikeaa saada yhteyttä, asiakkaat lähtevät helposti etsimään palvelua muualta.
Monikanavaisen asiakaspalvelun avulla voit kohdata asiakkaasi juuri siinä kanavassa missä he toivovat, ilman viiveitä tai tietokatkoksia.
Tarjoa asiakkaillesi parempi asiakaskokemus monikanavaisuuden avulla!

Miksi monikanavainen asiakaspalvelu kannattaa?
Monikanavaisella asiakaspalvelulla on monia hyötyjä.
- Kehitä asiakaskokemusta
- Tarjoa asiakkaallesi valinnanvaraa ja joustavuutta
- Laajenna asiakaskuntaasi ja tavoita potentiaaliset asiakkaat useissa kanavissa
- Nopeuta ja sujuvoita asiakaspalveluasi
- Varmista, ettet menetä kauppaa muissa palvelukanavissa

Puhelin ja sähköiset palvelukanavat
Line Carrier tarjoaa monikanavaisen asiakaspalvelun ratkaisut lukuisiin eri asiakaspalvelukanaviin:
- Puhelin
- SMS
- Sähköposti
- Chat
- Sosiaalinen media
- WhatsApp Business
- Outbound-soittokampanjat
Monikanavaisen asiakaspalvelun kanavat
Eri asiakaspalvelukanavat palvelevat asiakkaidesi erilaisia tarpeita. Monikanavaisuuden avulla voit huomioida erilaiset asiakasryhmät ja ostopolun vaiheet.
Puhelin sopii nopeaan asiointiin, kun taas sähköposti usein mielletään viralliseksi yhteydenottokanavaksi. Chat sopii mainiosti nopeisiin kysymyksiin, neuvontaan tai esimerkiksi verkkokauppaan.
SMS-viestillä voit lähettää asiakkaillesi esimerkiksi ajanvarausvahvistuksia. WhatsApp Business ja sosiaalinen media mahdollistavat nopean ja reaaliaikaisen viestinnän suoraan asiakkaiden suosimissa palveluissa. Outbound-soittokampanjoilla aktivoit asiakkaasi soittamalla heille.
Asiakkailla on erilaisia mieltymyksiä eri yhteydenottokanavien suhteen, toinen haluaa soittaa, kun toinen puolestaan lähestyy mielummin viestillä. Olennaista on, että pystyt tarjoamaan niitä kanavia, joissa asiakkaasi haluavat, että heitä palvellaan.
Omnichannel-asiakaskokemus
Monikanavaisessa asiakaspalvelussa voit hyödyntää eri palvelukanavien parhaita puolia ja luoda omnichannel-asiakaskokemuksen, jossa yrityksesi on tavoitettavissa saumattomasti kanavasta riippumatta.
Edistyneessä omnichannel-asiakaspalvelussa kaikki asiakaspalvelukanavat on integroitu kokonaisuudeksi, jossa asiakastieto liikkuu sujuvasti kanavien välillä ja asiakas saa yhtenäistä palvelua kanavasta riippumatta.
Omnichannel-asiakaspalvelussa asiakas voi luottaa siihen, että kaikki tarvittavat tiedot ovat käytössä kaikissa palvelutilanteissa ja yrityksen palvelut toimivat samojen periaatteiden mukaisesti kaikissa kanavissa.

Lue artikkeli omnichannel-asiakaskokemuksesta:
Monikanavainen asiakaspalvelu yrityksesi käyttöön
Toimimme kumppaninasi parhaan mahdollisen asiakaskokemuksen rakentamisessa, tarvitsit sitten asiakaspalvelujärjestelmää, yritysliittymiä tai asiakaspalvelun ammattilaisia.
Line Carrier Contact Center on pilvipohjainen asiakaspalvelujärjestelmä, joka yhdistää kaikki kanavat yhteen helppokäyttöiseen sovellukseen.
Aikaa ei kulu eri kontaktikanavien välillä navigointiin tai asiakastietojen etsimiseen, sillä kaikki kanavat ja kontaktihistoria on helposti saatavilla yhdessä paikassa. Contact Centerimme kolme pakettia tarjoavat juuri sopivan laajuisen kattauksen ominaisuuksia, ja tarvittaessa voit siirtyä sujuvasti laajempaan pakettiin tarpeidesi kasvaessa.
Mobiilisovellus omnichannel-asiakaspalveluun
OneFeed® -sovellus on mobiililaitteessa toimiva monikanavainen viestintäsovellus. Laiteriippumaton ja paikkariippumaton sovellus on helppo tapa aloittaa monikanavainen asiakaspalvelu ilman suuria investointeja.
OneFeed® -sovellus kokoaa kaikki yrityksesi kontaktit puhelimelle, padille tai tietokoneelle puhelimesta, sähköpostista, tekstiviestistä, chatista ja WhatsAppista.

Lue lisää asiakaspalvelun kehittämisestä
-
Z-sukupolvi ei soita – asiakaspalvelukanavien kehitys haastaa yritykset
Z-sukupolvi suosii digitaalisia viestintäkanavia puheluiden sijaan. Onko yrityksesi asiakaspalvelu ajan tasalla?
-
Asiakastyytyväisyys jopa 98 % – Näin rakennat asiakaspalvelun, joka oikeasti toimii
98 % asiakastyytyväisyys ei ole sattumaa. Näin Line Carrier rakentaa teknisen tuen, joka todella toimii – myös etänä.
-
Automaster-integraatio tehostaa autoliikkeiden asiakaspalvelua ja parantaa tehokkuutta
Siirry tehokkaampaan tapaan toimia ja ota käyttöön Automaster-integraatio, joka tuo soittajan tiedot heti näkyviin ja ohjaa puhelut suoraan oikealle asiantuntijalle.