It-alan markkinapaikka ja asiantuntijamedia Ite wiki haastatteli Line Carrierin teknologiajohtaja Jari Moilasta blogissaan maaliskuun alussa. Haastattelun aiheena oli Line Carrierin uusi pilvipohjainen Contact Center -sovellus sekä sen käyttöönotto ja integraatiot.
Line Carrier Contact Center on helppo ja nopea ottaa käyttöön yrityksessä, koska siihen ei tarvita raskaita asennuksia tai erityisiä laitteita. Sovellukseen käyttöön riittävät VoIP-kelpoinen symmetrinen verkkoyhteys, tietokone, puhelin tai tabletti sekä kuulokemikrofoni.
Myös sovelluksen integrointi muiden yrityksessä käytössä olevien ohjelmistojen kanssa on helppoa. Tämä tehostaa työntekoa, sillä asiakaspalvelijoiden on helpompi saada kattava kuva asiakaskontaktin tilanteesta ja tarpeista.
Esimerkiksi CRM-sovellus voidaan integroida Contact Centeriin. Kun puheluun vastataan, aukeaa vastaajalle automaattisesti näkymä asiakaskontaktin tietoihin asiakkuudenhallintajärjestelmässä.
Sovellus on valmiilla integraatiolla yhdistettävissä HubSpotin, ZenDeskin ja Salesforcen kanssa, minkä lisäksi integraatioita voidaan toteuttaa myös muihin palveluihin melko nopeasti.
Moilanen korosti haastattelussa integraatioiden vaivattomuutta:
“Olemme kehittäneet palvelualustaamme geneerisen tavan toteuttaa integraatioita kolmannen osapuolen palveluihin. Se mahdollistaa integraatiot ketterästi pienellä työllä ja nopeasti. Joskus on ollut käsityksiä, että Contact Center -järjestelmän integraatio muihin sovelluksiin olisi megaluokan projekti. Meidän tapamme on nopea, helppo ja kevyt.”
Haastattelussa sivuttiin myös Contact Center -sovellusten tulevaisuuden kehitysnäkymiä.
“Tulevaisuudessa asiakaspalvelukontaktien käsittely tulee nopeutumaan tekoälyn avustuksella. Tällä hetkellä pilotoimme älykkääseen kontaktien reitittämiseen ja käsittelyyn liittyviä ominaisuuksia.”
Lue lisää Contact Centeristä
-
Älykäs puhelunreititys – Asiakaspuheluiden automaattinen reititys oikeaan paikkaan
Helpota yrityksessäsi asiointia tarjoamalla asiakkaillesi yksi puhelinasiointikanava ja anna älykkään automaation hoitaa loput!
-
Yritysbrändi monikanavaisessa asiakaspalvelussa – 5 vinkkiä omnichannel-asiakaspalveluun
Miten yrityksesi brändi näkyy asiakaspalvelussa? Omnichannel-ajattelu tähtää yhtenäiseen asiakaskokemukseen kaikissa kanavissa.
-
Asiakaspalveluteknologian trendit – automaatio, monikanavaisuus ja integraatiot kiinnostavat
Asiakaspalveluteknologian kehitys on nopeaa ja hyvän asiakaskokemuksen merkitys yrityksille on kasvussa. Mitkä ovat asiakaspalveluteknologian trendit juuri nyt?