
Ajankohtaiset artikkelit ja tiedotteet
Ajankohtaista-osio kerää yhteen asiantuntija-artikkelit ja tiedotteet. Julkaisemme säännöllisesti blogeja, artikkeleita ja tietoiskuja asiakaspalvelun kehittämisestä ja yritysten yhteydenpidosta.
Tilaa Line Carrierin uutiskirje, niin saat sähköpostiisi uusimmat tietoiskut ja artikkelit asiakaspalvelun ja kommunikaatioratkaisujen maailmasta.
Uusimmat artikkelit
-
Näin suojaat yrityksesi SMS Sender ID:n – estä huijareita esiintymästä brändinäsi
Yrityksen lähettäjätunnuksen suojaaminen estää huijareita esiintymästä brändinäsi. Lue, miksi ja miten SMS Sender ID kannattaa rekisteröidä.
-
Automaster-integraatio tehostaa autoliikkeiden asiakaspalvelua ja parantaa tehokkuutta
Siirry tehokkaampaan tapaan toimia ja ota käyttöön Automaster-integraatio, joka tuo soittajan tiedot heti näkyviin ja ohjaa puhelut suoraan oikealle asiantuntijalle.
-
Mikä on tikettijärjestelmä ja miten se toimii?
Tikettijärjestelmä tehostaa asiakaspalvelua keskittämällä monikanavaiset yhteydenotot yhteen paikkaan, mahdollistaen nopeamman ja tehokkaamman palvelun.
-
Sujuvaa palvelua vai turhauttavaa jonotusta? Puheluiden hallinta yrityksille Line Carrierin Mobiilivaihteen avulla
Asiakkaasi odottavat nopeaa ja tehokasta palvelua. Onko yrityksesi puheluiden hallinta sujuvaa vai turhauttavaa jonotusta?
-
Tietämyskanta asiakaspalvelun tukena: nopeampia vastauksia, tyytyväisempiä asiakkaita
Yrityksen asiakaspalvelu kohtaa päivittäin suuren määrän kysymyksiä ja ongelmia, joiden ratkaiseminen vaatii nopeaa reagointia ja tarkkaa tietoa. Tietämyskanta tarjoaa tehokkaan tavan vastata tähän tarpeeseen
-
Asiakaspalvelun tulevaisuus 2025 – Teknologia ja inhimillisyys kilpailuedun kulmakivinä
Vuonna 2025 asiakaspalvelussa yhdistyvät tekoälyn tehokkuus ja inhimillisen palvelun arvo. Miten yritykset voivat hyödyntää näitä kehityksiä kilpailuetuna?
Webinaarit
-
Katso webinaaritallenne: Väistä monikanavaisen asiakaspalvelun sudenkuopat
Katso webinaaritallenne Line Carrierin monikanavaisuutta käsittelevästä webinaarista!
-
Asiakaskokemus puhelimessa – Niko Tarjasalo Menestystä etsimässä -podcastin vieraana
Line Carrierin toimitusjohtaja Niko Tarjasalo keskustelee podcastissa siitä, mitä yritysten asiakaspalvelussa kannattaisi petrata.