SMS-viestipalvelu yrityksellesi
Etsitkö tehokasta työkalua tekstiviestien lähettämiseen tietokoneella? Line Carrierin selainpohjainen SMS-viestipalvelu tekee tekstiviestien lähettämisestä helppoa. Voit hallita kontaktiryhmiä, hyödyntää valmiita viestipohjia ja lähettää ryhmätekstiviestejä vaivattomasti.
Sama työkalu mahdollistaa myös kaksisuuntaisen viestinnän, kampanjaviestien ajastuksen ja esimerkiksi tekstiviestimarkkinoinnin toteutuksen nopeasti ja luotettavasti.

Helppokäyttöinen palvelu tekstiviestien lähettämiseen
Line Carrierin SMS-viestipalvelu on suunniteltu erityisesti pienille ja keskisuurille yrityksille, jotka tarvitsevat nopean ja tehokkaan tavan viestiä asiakkailleen. Käytössäsi ei tarvitse olla muuta järjestelmää – riittää, että sinulla on selain.
Jos viestejä kuitenkin lähetetään esimerkiksi CRM- tai ERP-järjestelmästä, paras ratkaisu voi olla SMS Gateway.
Palvelua voidaan hyödyntää esimerkiksi
- Ajanvarausten vahvistus ja muistutus
- Kriisiviestintä
- Tyytyväisyyskyselyt ja asiakastutkimukset tekstiviestillä
- Asiakasrekisterin päivitys
- Henkilöstötiedotus ja työhönkutsupalvelu
- Asiakaspalvelu ja asiakasviestintä tekstiviestillä
- Markkinointi- ja tarjouskampanjaviestit
- Liittymispalvelut viestilistoille
Palvelu koostuu kolmesta toisiaan täydentävästä osasta
Samassa yhteydessä saat käyttöösi kätevän numeropalvelun, josta löydät kaikki Suomen julkiset puhelinnumerot ja markkinoiden parhaat numeronhakupalvelut.
Tekstiviestien lähetystyökalu
Pidä yhteyttä asiakkaisiin kaksisuuntaisilla tekstiviesteillä, kampanjaviesteillä, sähköposteilla ja tyytyväisyyskyselyillä.
Kontaktiryhmät ja viestipohjat
Ylläpidä vastaanottajalistoja ja viestipohjia suoraan järjestelmässä tai tuo ne tiedostosta. Valmiit viestimallit nopeuttavat ja yhtenäistävät viestintääsi.
Numero- ja yhteystietopalvelu
Hae yhteystietoja näppärästi, saat tietoosi liittymän omistajan, nimen, osoitteen, ja operaattorin. Numeropalvelu kattaa kaikki Suomen julkiset puhelinnumerot ja markkinoiden parhaat numeronhakupalvelut.

Lisämaksulliset palvelumoduulit
- Kaksisuuntaiset tekstiviestit
- Kaksisuuntaiset kampanjaviestit
- Tyytyväisyyskyselyt tekstiviestillä
- Sähköpostien lähetys
- Liittymispalvelu (kontaktilistalle liittyminen tekstiviestillä)
- Viestien välityspalvelu
- Asiakaskohtaiset Long-code numerot
- Asiakasrekisterin tietojen päivitys
- Ulkomaanhaku
Mihin kaikkeen SMS-viestipalveluita voi hyödyntää?
Asiakasviestintä
Ryhmätekstiviestien avulla hoidat asiakasviestintää nopeasti ja tehokkaasti.
Olipa tarpeesi sitten ajanvarausten vahvistus, asiakaspalvelu tekstiviestitse tai tyytyväisyyskyselyt ja asiakastutkimukset työkalumme avulla ryhmätekstiviestien lähettäminen on helppoa.
Kriisiviestintä
Tekstiviesti on paras ja nopein tapa tavoittaa ihmiset äkillisissä ja yllättävissä tilanteissa. 98% kaikista tekstiviesteistä luetaan, joten se tavoittaa tehokkaasti.
Olipa kyseessä palvelukatkos tai muu yllättävä tilanne, saat viestittyä siitä nopeasti ja sujuvasti.
Sisäinen viestintä
Tavoita yrityksesi työntekijät nopeasti, olipa kyseessä henkilöstön tiedottaminen tai vaikkapa työhönkutsupalvelu SMS-viesti tavoittaa varmasti.
Markkinointikampanjat
Voit toteuttaa myös markkinointi- tai tarjouskampanjaviestejä työkalumme avulla.
Massatekstiviestit ja tekstiviestimarkkinointi ovat tehokkaita keinoja tarjota alennuksia, tai muistutella kanta-asiakkaita säännöllisistä näöntarkastuksista, katsastusajoista tai muista määräaikaiskäynneistä.
0300 3000 Numeropalvelu
Soittamalla 0300 3000 Numeropalveluun saat numero-, nimi- ja osoitetiedot helposti ja edullisesti.
Saat halutessasi tiedot tekstiviestillä matkapuhelimeesi ja kun tarve vaatii, me myös yhdistämme puhelusi.
0300 3000 Numeropalvelu tarjoaa myös rekisterinumeron perusteella ajoneuvo- ja rekisteritietoja. Ajoneuvotietojen lähteenä on liikenneasioiden rekisteri, Liikenne- ja viestintävirasto Traficom.
16500 Tekstiviestipalvelu
Tuttu numeropalvelu toimii kaikista Suomen matkapuhelinliittymistä. Palvelusta löytyvät kaikki Suomen julkiset puhelinnumerot puhelinoperaattoreiden päivittäminä.
Lähetä vieras numero tai nimi 16500-numeroon, saat paluuviestissä yhteystiedot.
Oman lähettäjätunnuksen eli SMS Sender ID:n suojaaminen
Useimmat suomalaiset ovat saaneet viime vuosina huijausviestejä, joissa tekstiviestin lähettäjätunnus (SMS Sender ID) näyttää, että viesti on tullut luotetulta organisaatiolta kuten omalta pankilta, Verohallinnosta tai pakettia toimittavalta logistiikkayhtiöltä.
Verkkorikolliset ovat onnistuneet hyödyntämään tätä huijausmenetelmää onnistuneesti, ja varovaistenkin arvioiden mukaan tästä koitunut rikoshyöty on ollut yhteensä 10 miljoonaa euroa.
Yritykset voivat suojata käyttämiään lähettäjätunnuksia niin, ettei kukaan muu voi lähettää tekstiviestejä suojatuilla tunnuksilla.
Lähettäjätunnuksen muodolle on asetettu reunaehtoja. Suojaus astuu voimaan kolmen kuukauden kuluttua tunnuksen rekisteröinnistä.
Lue lisää SMS Sender ID -tunnuksen suojaamisesta Traficomin verkkosivuilta.
Etsitkö tekstiviestien lähetyspalvelua yrityksellesi? Kerromme mielellämme lisää!
Lue lisää yritysten yhteydenpidosta
-
Näin suojaat yrityksesi SMS Sender ID:n – estä huijareita esiintymästä brändinäsi
Yrityksen lähettäjätunnuksen suojaaminen estää huijareita esiintymästä brändinäsi. Lue, miksi ja miten SMS Sender ID kannattaa rekisteröidä.
-
Line Carrier on mukana kehittämässä 16116 hakupalvelua
Uusi rekisterinumerohaku auton tietojen tarkistamiseen tekstiviestillä.
-
Mikä on VoIP -puhelu? – VoIP-teknologia tarjoaa kustannussäästöjä yrityspuheluihin
IP-puhelut ovat edullisia, joustavia ja ne voidaan integroida asiakaspalvelujärjestelmään.
-
Johdatus etätyön tietoturvaan – Tarjoa luotettava mobiiliverkko etä- ja hybridityöhön
Etä- ja hybridityö luo uusia vaatimuksia organisaatioiden tietosuojalle. Huolehdi etätyön tietoturvasta näillä vinkeillä.
-
Mikä on SMS Gateway?
Tekstiviestiasiakaspalvelu SMS Gatewayn kautta mahdollistaa nopean ja luotettavan kommunikaation.
-
3G-verkon sulkeminen on käynnissä
3G-verkon alasajo on aloitettu eri puolilla Suomea ja jatkuu vuoden 2024 puolelle.