Hertz valitsi maksullisen 0200-palvelunumeron

Hertz kattaa asiakaspalvelun kuluja 0200-palvelunumerolla.

Maksullinen 0200-numero kattaa asiakaspalvelun kuluja ja mahdollistaa tavoitettavuuden.

Hertz on maailman johtava autovuokraamo, joka palvelee asiakkaitaan kaikilla mantereilla yli 140 maassa ja 11 000 toimipisteessä. Hertz on Suomen suurin autovuokraamoketju ja se on toiminut Suomessa vuodesta 1966. Kotimaassa toimipisteitä on 70.

Olemme todella tyytyväisiä Line Carrierin toimittamaan palveluun, sillä saamme hyvän teknisen tuen, monipuoliset raportit ja toimintavarman ratkaisun. Myös asiakkaamme ovat olleet hyvin tyytyväisiä asiakaspalveluumme.

Palvelunumero kattaa asiakaspalvelun kuluja.

Palvelunumerosta on moneksi

Autovuokraamoketju otti käyttöönsä neljä vuotta sitten maksullisen 0200-numeron. Tavoitteena oli kattaa puhelinpalvelusta syntyviä asiakaspalvelun kustannuksia ja ohjata samalla osa käyttäjistä verkkosivuston varauspalveluun. Palvelun toimittajaksi Hertz valitsi Line Carrierin ja 0200-numeron, jotta puhelukustannukset ovat asiakkaille kohtuulliset ja puhelut tulevat läpi mahdollisista soitonestoista huolimatta.

”Maksullisen asiakaspalvelunumeron avulla voimme tarjota asiakkaillemme jatkuvasti laadukasta palvelua ja puhelinpalvelun jonotusajat ovat olemattomat”, kertoo johtaja Timo Klemola Hertziltä. ”Olemme todella tyytyväisiä Line Carrierin toimittamaan palveluun, sillä saamme hyvän teknisen tuen, monipuoliset raportit ja toimintavarman ratkaisun. Myös asiakkaamme ovat olleet hyvin tyytyväisiä asiakaspalveluumme.”

Taloudelliset hyödyt

Maksullinen 0200-palvelunumero kattaa asiakaspalvelun kuluja.

Tehokkuutta toimintaan

Palvelunumero ja tekninen tuki mahdollistaa toimivan asiakaspalvelun. Raportointi auttaa kehittämään asiakaspalvelun toimintaa tehokkaammaksi.