0600-palvelunumero kattaa asiakasyrityksemme kuluja

Vaihde- ja asiakaspalvelun henkilöstöltä vaaditaan asiantuntevuutta, kielitaitoa ja hyvää palveluasennetta. Lisäksi taustalla olevan tekniikan tulee toimia moitteettomasti vuoden jokaisena päivänä.

Kuljetus- ja logistiikka alalla toimivalla asiakkaallamme oli lähtötilanteessa yksi henkilö hoitamassa vaihdetta, mutta hänen jäädessä eläkkeelle yritys päätyi ulkoistamaan vaihteenhoidon ja asiakaspalvelun.

Asiakasyrityksellämme on käytössä 09-numero, joka ohjaa soittajan automaattiseen vastaajapalveluun. Kuljetus- ja logistiikka alalla toimivilla yrityksillä on paljon asiakkaita ja asiakkaiden yhteydenotot kuljetusyrityksiin vaihtelevat aina palautteista kadonneisiin tavaroihin.

IVR- eli Interactive Voice Response -valikon valinnoilla puhelu yhdistyy yrityksen asiakaspalveluun tai vaihteeseen. Jos asiakkaan asia koskee löytötavaroita, ohjataan asiakas löytötavarapalveluihin maksulliseen 0600-palvelunumeroon.

Palvelunumero kattaa asiakaspalvelun kuluja

Vaikka ulkoistaminen useasti tehostaa yrityksen toimintaa, tuo se myös kustannuksia. Ulkoistamisesta syntyneet kustannukset yritys on pystynyt kattamaan maksullisen 0600-palvelunumeron tuotoilla.

Palvelunumerot kattavat asiakaspalvelun kuluja.

Taloudelliset hyödyt

0600-numero kattaa asiakaspalvelusta syntyviä kuluja.

Tehokkuutta toimintaan

Puheluiden laadun mukainen ohjaaminen tehostaa asiakaspalvelun toimintaa.