Loading...

Vaihteenhoito

Onko vaihteenhoito annettu yhden henkilön tai tiimin hoidettavaksi yrityksessäsi? Hoitavatko he vaihdetta omien töidensä ohella? Vai onko se heidän pääasiallinen työtehtävänsä? Tiedätkö kuinka paljon yritykseesi tulee puheluita?

Tiesitkö, että vaihteenhoidon ulkoistaminen säästää kustannuksia ja vapauttaa yrityksesi työntekijät tekemään sellaisia työtehtäviä, jotka vaikuttavat enemmän yrityksesi liiketoimintaan.

Voit ulkoistaa vaihteenhoidon kokonaan tai ns. ylivuotona, eli kun sinun yrityksesi menee kiinni, voidaan puhelut ohjata meille hoidettavaksi.

Palvelun sisältö

  • Puheluihin vastataan arkisin klo 7-20 (laajennettavissa 24/7 -palveluksi)
  • Palvelutiedotteet ovat käytössä muina aikoina sekä arkipyhinä
  • Puheluiden yhdistäminen sekä viestien ja soittopyyntöjen välitys
  • Palvelukielet ovat suomi, ruotsi ja englanti
  • Kuukausittaiset puheluraportit
  • Laskujen ja puheluiden erittely kustannuspaikoittain
  • Poissaolotietojen ilmoitus vaihteenhoitopalveluun verkko- ja mobiili -käyttöliittymillä sekä sähköpostilla
  • Organisaatiotietojen päivitys  vaihteenhoitopalveluun verkkopohjaisella käyttöliittymällä
  • Monia integraatiomahdollisuuksia.