Monikanavainen asiakaspalvelu

Onko teillä tällä hetkellä oma asiakaspalvelu, mutta ei tarpeeksi henkilökuntaa hoitamassa sitä?

Pystyttekö vastaamaan asiakkaille myös yrityksenne aukioloaikojen ulkopuolella?

Pystyttekö hoitamaan kaikki yhteydenotot, jotka tulevat eri kanavista; puhelimitse, verkosta, sosiaalisesta mediasta, sähköpostilla, tekstiviestillä ja chatin kautta?

Tiedätkö, että asiakaspalvelun voi ulkoistaa kokonaan tai osittain? Yhteydenottomäärien kasvaessa joudutaan usein rekrytoimaan lisää työntekijöitä, mikä on kallista ja vie aikaa. Kun asiakaspalvelun ulkoistaa joko kokonaan tai osittain, pystytään resurssit kohdentamaan kustannustehokkaammin, ottaen huomioon myös ns. erikoispäivien, pyhien ja viikonloppujen tai esimerkiksi erilaisten kampanjoiden vaikutukset asiakaspalveluun.

Asiakkaiden käyttäytyminen ja työskentelytavat ovat muuttuneet, Line Carrierin palveluiden avulla pystyt muuttamaan yrityksesi palvelut vastaamaan asiakkaittesi tarpeita, mihin aikaan vaan, mistä vaan. Jos asiakkaasi ei tavoita henkilöstöäsi, asiakkaasi soittaa sellaiseen yritykseen, josta saa palvelua heti.

Voit ulkoistaa asiakaspalvelun, ajanvarauksen, teknisen tuen, myynnin tukipalvelut, tuotetuen sekä erilaiset tukitoiminnot.

 Palvelun sisältö

  • Puheluihin vastataan arkisin klo 7-20 (laajennettavissa 24/7 -palveluksi)
  • Palvelutiedotteet ovat käytössä muina aikoina sekä arkipyhinä
  • Palautteiden, tilausten ja reklamaatioiden vastaanotto sekä niiden kirjaaminen asiakkaan järjestelmään
  • Asiakkaiden kysymyksiin vastaaminen puhelimitse, sähköpostitse ja sosiaalisessa mediassa
  • Palvelukielet ovat suomi, ruotsi ja englanti
  • Kuukausittaiset puheluraportit, joiden avulla voit seurata yhteydenottojen laatua ja määrää
  • Laskujen ja puheluiden erittely kustannuspaikoittain
  • Monia integraatiomahdollisuuksia, kuten Line Carrier mobiilivaihde-, Lync-, MS Exchange- ja HR-järjestelmät

Ota yhteyttä>