Loading...

Line Carrier Customer Service Platform

Asiakkaasi haluavat palvelua sinulta juuri silloin, kun heille sopii, ei esimerkiksi vain toimistoaikana. Jos asiakkaasi ei saa yrityksesi edustajaa kiinni, hän soittaa toiseen yritykseen. ​

Asiakkaille pitäisi vastata monessa kanavassa puhelimessa, chatissä jne, mutta sinulla ei ehkä ole omaa henkilökuntaa hoitamaan asiaa. 

SFG-Line Carrier Customer Service Platform_ikoni_rev

​Tai voi olla, että käytössänne on jo monta yhteydenpitotapaa, mutta ne eivät toimi tehokkaasti; kanavat eivät keskustele keskenään ja jonoja ei hallita. Joskus voi olla vaikeaa yhdistää saman asiakkaan yhteydenotot eri kanavissa. ​

​Nykyinen järjestelmä saattaa olla jäykkä, uusien toiminnallisuuksien lisääminen vaikeaa, etkä voi kehittää liiketoimintaasi asiakaskokemuksen näkökulmasta. Jotta voit optimoida yrityksesi toiminnan tehokkuutta ja tarvittavan henkilöstön määrää tarvitset tueksesi myös selkeän raportoinnin. ​

​Et ehkä tiedä, mutta kaikki puhepalvelut, sähköpostit, chatit, somekanavat, ryhmätyösovellukset, palvelujonot ja vastauspalvelut on mahdollista saada samasta paikasta, juuri sellaisena kun sinun yrityksesi tässä tilanteessa ne tarvitsee. Yrityksesi voi vastata ja hallita kaikkia yhteydenottoja Line Carrier Customer Service Platformin avulla. ​

​Line Carrierin ratkaisu joustaa jopa poikkeustilanteessa, joka vaatii nopeaa reagointia esimerkiksi siirtymistä etätöihin, lisäkapasiteetin saamista asiakaspalveluun tai jopa lisenssimäärien pienentämistä. Myös akuuteissa vikatilanteissa pystymme reagoimaan välittömästi. ​

​Jos asiakkaasi ei tavoita henkilöstöäsi, asiakkaasi soittaa sellaiseen yritykseen, josta saa palvelua heti. ​

Palvelut: