Mobiilivaihde ja resursointi Autokeskukselle yhdeltä luukulta

Line Carrier toteutti Autokeskukselle yhteydenpitoratkaisun. Kuvassa Autokeskuksen Tomi Valasvuo.

Toimitimme Autokeskukselle kokonaisvaltaisen puheratkaisun

Autokeskus on täyden palvelun autoliike, joka palvelee asiakkaitaan yhteensä seitsemällä eri toimipisteellä. Line Carrier ja DialOk vastaavat yhteistyössä siitä, että koko Autokeskuksen puheluliikenne ja asiakaskontaktointi sujuu jouhevasti. Autokeskuksen call center ottaa kuukausittain vastaan noin 12 000 puhelua.

“Line Carrier toimittaa meille kokonaisvaltaisen puhelinjärjestelmän. Olemme saaneet sekä resursoinnin, kommunikaatiopalvelut, että kaikki mobiilipalvelut yhden luukun periaatteella”, kertoo Aro-Yhtymän tietohallintojohtaja Tomi Valasvuo.

Line Carrierin sisaryritys DialOk hoitaa puolestaan puhelinvaihteen ja ylivuotopalvelut”, Valasvuo jatkaa.

Mobiilivaihde helpottaa myyntityötä

Kaikkien Autokeskuksen myyjien puhelimiin on asennettu Line Carrier Mobiilivaihde. Sovelluksen avulla myyjät näkevät kaikki palvelusarjoihin sisään tulevat puhelut. Jos vastaamattomia puheluita jää, voivat myyjät sen avulla tarkistaa, mitkä puhelut ovat jääneet hoitamatta. Jos kuka tahansa myyjistä hoitaa puhelun, häviää se kaikkien muiden näytöiltä.

”Yhteistyö on ollut todella hyvää. Ymmärrämme toisiamme ja olemme saaneet paljon aikaiseksi melko nopealla aikajänteellä. Line Carrierin ja DialOk:n kanssa tehtävän yhteistyön myötä on pystytty löytämään sellainen kokonaisratkaisu, mikä palvelee koko puheluliikennettä ja asiakkaiden kontaktointia”, Tomi Valasvuo kiteyttää.

Katso videolta koko asiakastarina Line Carrierin palvelujen parista!

Taloudelliset hyödyt

Kokonaisvaltaisen ratkaisun hankkiminen yhdeltä palveluntarjoajalta laskee kuluja.

Tehokkuutta toimintaan

Asiakaspalvelu ja puheyhteydet ovat mitattavia, raportoitavia ja kehitettäviä kokonaisuuksia.

Parempi imago

Varmennettu yrityksen tavoitettavuus ja laadukas asiakaspalvelu parantavat palvelukokemusta.