Line Carrierille on myönnetty Avainlippu merkkinä luotettavasta suomalaisesta työstä

12.02.2021

Tiedote 12.2.2021

Line Carrierin tuote- ja palvelukonseptille on myönnetty Avainlippu merkiksi ansiokkaasta suomalaisesta työstä ja kotimaisen palvelun tarjoamisesta.

”Olemme erittäin ylpeitä Avainlippu-merkistä, joka viestii arvojamme kotimaisena työnantajana sekä laadukkaiden operaattoripalveluiden ja asiakaspalveluratkaisujen tuottajana. Palveluillamme haluamme auttaa myös muita suomalaisia yrityksiä tehostamaan toimintaansa ja onnistumaan tavoitteissaan”, kertoo Line Carrierin liiketoimintajohtaja Marko Mäkinen

Avainlippu on rekisteröity ja Suomessa hyvin tunnettu yhteisömerkki. Avainlippu kertoo, että tuote on valmistettu tai palvelu on tuotettu Suomessa. Avainlipulla merkityn palvelun kotimaisuusasteen tulee olla vähintään puolet omakustannusarvosta, ja myös yrityksen pääkonttorin on oltava Suomessa. Suomalaisen omistuksen ja kotimaassa toimivan johdon osuuden on oltava merkittäviä.

Me olemme ylpeästi kotimainen yritys!

Line Carrier Oy on vuonna 2008 perustettu ketterä palveluoperaattori. Line Carrier yhdistää perinteisiä puheratkaisuja ja ICT-ohjelmistoja yhdeksi kokonaisuudeksi parantaen asiakkaiden taloutta, toiminnan tehokkuutta ja laatua. Line Carrier on osa SFG yhtiöt -konsernia.

suomalaistapalvelua_suomi_sininen_rgb