Line Carrier Takaisinsoittojärjestelmä

24.01.2019

Takaisinsoittojärjestelmän saa kätevästi liitettyä Line Carrierin oTTo-puheratkaisuun. Samalla kaikki organisaation avainhenkilöt saavat reaaliaikaista tietoa asiakasrajapinnan tilanteesta.
oTTo Puheratkaisun takaisinsoittojärjestelmää voidaan käyttää mobiilisti Line Carrierin mobiili clientilla tai työasemalta Desk Contact Center -lisenssillä.

Palvelun perusominaisuudet:

• Valittavissa palvelujonokohtaisesti pakotettu-tai valinnainen takaisinsoitto
  • Selkeä soittolistanäkymä: mahdollisuus käyttää esim. värikoodeja palvelujonokohtaisesti
  • Synkronoitu näkymä soittopyyntöihin mobiilikäyttäjien ja työasemakäyttäjien välillä
  • Puhelun välittäminen joko ulkoiseen numeroon tai sisäisesti osoitekirjan kautta
  • Soittajan asettaminen pitoon
  • Vakiotiedotteet

oTTo Puheratkaisun takaisinsoittojärjestelmän lisäpalvelut:

• Selkeä ja kattava raportointi
• Puheluiden tallennus
• Automaattiset SMS-viestit soittajan numeroon
• SMSviestien lähettäminen ja viestipohjat(työasemakäyttö)
• Personoidut tiedotteet
• Puheluvalikot (IVR)
•Pääkäyttäjän näkymä

Kun halutaan varmistaa 100% tavoitettavuus kannattaa oTTo-puheratkaisuun liittää takaisinsoittojärjestelmä. Palveluiden aukioloaikojen puitteissa voidaan puhelut ylivuodattaa takaisinsoittojärjestelmään ja tarvittaessa antaa asiakkaalle vaihtoehdoksi joko jättää soittopyyntö tai jatkaa jonottamista. Aukioloaikojen ulkopuolellatulleet yhteydenotot voidaan ohjata takaisinsoittojärjestelmään ja kertoa tiedotteella asiakkaalle, että hänen yhteydenottonsa on huomioitu ja hänelle soitetaan takaisin palvelun aukioloaikana.Takaisinsoittopyyntöjärjestelmään voidaan ottaa käyttöön myös SMS-kanava, joka mahdollistaa automaattisten tekstiviestien lähettämisen asiakkaille soittopyynnön jättämisen yhteydessä.

ihmiset_puhelimet