oTTo päivitys

7 maaliskuuta, 2016

oTTo päivitys

oTToon seuraavia päivityksiä maaliskuun aikana:

  1. Contact Centerin SMS jonot, jotka mahdollistavat esimerkiksi ajanvarukseen tai asikastyytyväisyystutkimukseen.
  2. Desk Contact Center Agentit - Pääkäyttäjällä voi olla oikeus mennä kuuntelemaan käynnissä olevaa puhelua. Kuuntelulle voidaan mennä täysin hiljaisesti tai siten, että kuuntelija voi puhua agentille niin, ettei asiakas kuule tätä.
  3. Desk Contact Center kontaktien käsittely antaa käsittelyohjeet saapuvan puhelun soidessa. Optio-ominaisuutena pääkäyttäjä, sekä jonojen agentit, voivat nähdä saapuvan kontaktin vastausohjeita jo ennen puheluun vastaamista. Vastausohjeet voivat sisältää myös WEB linkkejä joiden takana voi olla esimerkiksi tarkempia ohjeita kontaktin käsittelyyn.

Haluatko lisätietoja?

Line Carrier Oy
Keilasatama 5
02150 Espoo

Puh. +358 20 155 8866
asiakaspalvelu(at)linecarrier.fi

Yhteydenottopyyntö

Line Carrier kuuluu SFG Yhtiöihin.

sfg.png