24 elokuuta, 2017

Vikatiedote

22 elokuuta, 2017

oTTo päivitys V4.9.15

17 elokuuta, 2017

Onko itsepalvelu parempaa?

Asiakascase

22 helmikuuta, 2016

Asiakascase

Kuluneella viikolla on uutisoitu operaattorin puheverkon ongelmista ja vioista.

Meillä on tähän liittyen asiakascase Line Carrierin palveluista, jolloin vaihteenhoito ja asiakaspalvelumme toimi verkon vikatilanteissa varmentavana vastauspaikkana.

Tällä viikolla vikatilanteen aikana asiakkaamme toimipistekohtaisiin 020-numeroihin soitetut puhelut eivät tavoittaneet verkkovian takia asiakkaan omaa henkilöstöä matkapuhelimista. Vikatilanteen aikana puhelut kuitenkin ohjautuivat automaattisesti Line Carrierin verkkoja pitkin vastauspalvelukeskukseemme ja puheluihin vastattiin, jolloin ei tullut menetettyjä asiakaskontakteja.

Haluatko lisätietoja?

Line Carrier Oy
Keilasatama 5
02150 Espoo

Puh. +358 20 155 8866
asiakaspalvelu(at)linecarrier.fi

Yhteydenottopyyntö

Line Carrier kuuluu SFG Yhtiöihin.

sfg.png