Line Carrierin yritysliittymät tarjoavat kuuluvuuden etätyöläiselle myös mökillä. Nyt kuuluu!

Häiriötiedotteet

Line Carrierin päivittyvät häiriöt. Aktiivisen häiriötiedotteen tunnistat huutomerkistä.

Jos haluat tilata häiriötiedotteet suoraan sähköpostiisi, voit tehdä sen omassa sähköpostiohjelmassasi. Tilaa häiriötiedotteiden RSS-syöte osoitteesta https://www.linecarrier.fi/hairiotiedotteet/feed/.

• Korjattu: Häiriöitä Telian mobiililiittymissä

17.4.2024 klo 01:15 Telia on ilmoittanut korjanneensa häiriön lopullisesti. Mikäli häiriö vielä tämän jälkeen ilmenee, puhelin tulisi käyttää lentokonetilassa tai käynnistää uudelleen ongelman poistamiseksi. Telian mobiiliverkossa on havaittu häiriö, jonka seurauksena 4G (VoLTE) puheluissa saattaa esiintyä häiriöitä osalla käyttäjistä. Puhelin tulisi käyttää lentokonetilassa ongelman poistamiseksi. Lopullisena korjaustoimena Telia tekee ensi yönä kiireellisen mobiiliverkon muutostyön, jonka […]

• Korjattu: Häiriöitä Line Carrier palvelualustalla 1

Palvelualustan numero 1 asiakkailla on havaittu häiriöitä osassa puheluita. Vikatilanne on selvityksessä. Päivitys 12:35: Vika korjattu

• Korjattu: Häiriöitä Telian verkossa

9.2.2024 klo 13:45 Telia on ilmoittanut korjanneensa häiriöitä aiheuttaneen vian ja puheluiden pitäisi toimia nyt normaalisti. Verkko-operaattori Telialla on häiriötilanne, joka saattaa aiheuttaa häiriöitä Line Carrierin Telian verkon liittymissä. Ongelmat ilmenevät mm. puheluiden katkeamisina. Pahoittelemme häiriön aiheuttamaa haittaa

• Päivitys: Häiriöitä DNA verkon liittymissä

Päivitys: Verkko-operaattori DNA tekee parhaillaan huoltotöitä matkaviestinverkossa ja työt etenevät alueittain. Huoltotyöt saattavat aiheuttaa lyhyitä häiriöitä ja katkoksia mobiili- ja datapalveluihin DNA:n verkossa. ————— Osassa DNA verkon mobiililiittymiä on havaittu häiriöitä puheluissa sekä mobiilidatan käytössä. Häiriöiden selvitys on käynnissä. Päivitys: Häiriö ohi n. klo 13:05

• Korjattu: Verkko-operaattori Telialla häiriötilanne

Telian mobiiliverkossa aikaisemmin havaittu häiriö on korjattu. Puheluiden yhdistymisessä esiintyi häiriöitä osalla käyttäjistä. Käyttäjämäärä oli hyvin rajallinen. Häiriö havaittu: 25.1.2024 13:00Korjausaika: 25.1.2024 17:36 Pahoittelemme häiriötä.

• Korjattu:Katkos Line Carrierin verkossa

Korjattu 23.1.2024 klo 09:44 Osassa Line Carrierin puheluista saattoi esiintyä häiriöitä katkoksen aikana. Pahoittelemme häiriön aiheuttamaa haittaa.

• Korjattu: Häiriö Line Carrierin verkossa

Korjattu: Häiriö korjattu 16.1.2024 klo 11:07 Olemme havainneet häiriön Line Carrierin verkossa joka vaikuttaa puheluihin. Ongelman selvitys on alkanut ja päivitämme tilannetta tänne. Pahoittelemme häiriön aiheuttamaa haittaa

• Korjattu: Häiröitä Line Carrier mobiilisovelluksessa

Päivitys: Korjattu Osalla asiakkaistamme on havaittu häiriöitä Line Carrier mobiilisovelluksessa. Häiriöt voi ilmetä mm. hitautena, sovelluksen palvelinyhteyden katkeiluna ja yritysnumerolla soitettujen puheluiden sekä takaisinsoittojen epäonnistumisena. Sisääntuleva liikenne mobiilivaihteeseen toimii pääosin normaalisti. Ongelma on selvityksessä ja pyritään korjaamaan mahdollisimman pian. Pahoittelemme häiriön aiheuttamaa haittaa!

• Korjattu: Telian verkossa häiriötilanne

Verkko-operaattori Telian verkossa ilmeni vikatilanne, jonka seurauksena osa VoLTE-puheluista epäonnistui, sekä 4G- ja 5G-verkon mobiilidatayhteyksissä saattoi ilmetä häiriöitä osalla käyttäjistä. Häiriö alkoi: 21.12.2023 14:16Häiriö päättyi: 21.12.2023 14:30 Pahoittelemme häiriön aiheuttamaa haittaa.

• Korjattu: Häiriö Telian mobiiliverkossa

Päivitys: Palvelut ovat palautuneet 19.12. klo 10:22. Telian mobiiliverkossa havaittu häiriö on korjattu. Häiriön seurauksena lähtevässä puheluliikenteessä saattoi esiintyä häiriöitä (mm. mykkiä puheluita) osalla käyttäjistä. Häiriö johtui tuotantoympäristön verkkoelementin toimintahäiriöstä, joka on nyt eristetty verkosta korjaustoimien ajaksi. Telia tekee jatkotoimenpiteitä juurisyyn viankorjaukseen liittyen huomenna (20.12.) aamulla klo 07:00. Häiriö alkoi: 18.12.2023 9:30Häiriö korjattu: 19.12.2023 10:22 […]

• Korjattu: Häiriöitä puheluissa mobiilivaihteen palvelualustalla 1

Mobiiilivaihteen palvelualustalla 1 on havaittu häiriöitä sekä saapuvissa että lähtevissä puheluissa. Häiriön selvitys on aloitettu. Päivitys: Häiriö on korjattu klo 16:30.

• Häiriö ohi – LC DNA Vastaajan toiminnassa saattaa esiintyä häiriöitä

LC DNA liittymien vastaajapalvelussa saattaa esiintyä häiriö, jonka vuoksi vastaajaviestien kuunteleminen ei onnistu. Vika on meillä tiedossa ja selvityksessä. Päivitämme tänne, kun ongelma on korjattu. Korjattu 27.11.2023