Henkilöstön yhteystietojen hallinta ja vaihteenhoito Contact Centerillä

Henkilöstön tavoitettavuus ja puhelinvaihde on etenkin suuremmissa organisaatioissa monimutkainen kokonaisuus.

Miten huolehdit siitä, että kaikkien yrityksesi työntekijöiden yhteystiedot ja tavoitettavuustiedot ovat ajan tasalla? Löytävätkö asiakkaiden yhteydenotot perille oikeille henkilöille, vai onko henkilöstöösi vaikeaa saada yhteyttä? 

Line Carrier Contact Center tarjoaa monipuoliset ominaisuudet henkilöstön tavoitettavuuden hallintaan ja vaihteenhoitoon. Puhelinvaihde toimii näppärästi, kun hyödynnät monipuolisia vaihteenhoito-ominaisuuksia.  

yhteystiedot ja vaihteenhoitopalvelut
yhteystiedot ja vaihteenhoito
Nopea puhelinvaihde yrityksellesi 
  • Tehosta vaihteenhoitoa välittäjäpalvelulla 
  • Pysy perillä henkilöstön läsnäolosta integraatioilla 
  • Reititä puhelut automaattisesti eri toimipisteisiin tai henkilöille 
  • Selvitä soittajan numero nopeasti soittajan nimihakupalvelulla 
Tilaa demo, niin näytämme sinulle miten vaihteenhoito toimii käytännössä!

Monipuolinen välittäjäpalvelu  

Monipuolinen välittäjäpalvelu laajentaa Contact Centerin vaihteenhoito-ominaisuuksia ja tekee puhelinvaihteen hoidosta helppoa ja nopeaa. Välittäjäpalvelu on osa Line Carrier Contact Center vaihdepalvelualustaa, jolla tuotetaan nykyaikaiset vaihteenhoito-ominaisuudet kaiken kokoisille yrityksille ja yhteisöille.  

Vaihteenhoitaja saa käyttöönsä asiakaspalvelujärjestelmään integroidun vaihteenhoitonäkymän, jossa vaihteenhoidon piirissä olevan henkilöstön yhteys- ja tilatiedot ovat nähtävissä reaaliaikaisesti, ja näin asiakkaiden yhteydenotot hoituvat nopeasti ja tehokkaasti eteenpäin.

Monipuolinen välittäjä sisältää monipuoliset hakutoiminnallisuudet, puheluiden yhdistämisen suoraan tai saattaen, soittopyyntöjen välityksen email- tai SMS-viesteinä sekä poissaolotietojen kirjaamisen asiakasorganisaation puhelinluettelotietokantaan. 

Älykäs puhelunreititys 

Palvele asiakkaitasi paremmin ohjaamalla asiakaspuhelut automaattisesti soittajan numeron perusteella haluttuun numeroon tai palveluun. 

Line Carrierin palvelualustalla puheluita voidaan reitittää soittajan numeron perusteella haluttuun numeroon esimerkiksi johonkin yksittäiseen puhelinnumeroon, Line Carrier Contact Center –puhelinpalvelujonoon tai mobiilivaihteeseen.

Toimintoa voidaan käyttää muun muassa sopimusasiakkaiden ohjaamiseen suoraan tietylle asiantuntijalle tai toimipisteeseen sekä priorisoida VIP-asiakkaiden puhelut etusijalle muihin asiakkaisiin nähden. 

Puhelureititys voidaan integroida ketterästi asiakkaan CRM- ja ERP-järjestelmään. Tiedot voidaan hakea myös asiakkaan Line Carrierin hallintaportaaliin lataamasta csv-tiedostosta. 

Lue artikkeli:

O365- ja Teams-tilatietointegraatio 

O365- ja Microsoft Teams-tilatietointegraation avulla puheluiden ohjaus työntekijöille käy entistä tehokkaammin, eivätkä puhelut pääse häiritsemään työntekoa.

Integraation avulla käyttäjät näkevät reaaliaikaisesti toistensa kalenteri- ja Teams- tilatiedot, jolloin puhelun välittäjä voi tarkistaa onko haluttu henkilö paikalla vai varattuna.  

Soittajan nimihakupalvelun integraatio 

Nimihakupalvelun integraation avulla selvität nopeasti ja vaivattomasti soittajan tiedot puhelun saapuessa. 

Contact Centerin agentille näytetään saapuvan puhelun yhteydessä puhelupalkissa soittajan nimitieto, mikäli numero ei ole salainen. Integraatio on käytettävissä organisaation kaikissa puhelujonoissa. Line Carrier toteuttaa integraation omalla palvelualustallaan tekemällä kyselyn soittajan puhelinnumeron perusteella ulkoiseen numerotietokantaan. 

Etsitkö ketterää ratkaisua sujuvampaan vaihteenhoitoon? Me autamme!

Markku Salminen
Markku Salminen, Sales manager

020 703 2525
myynti@linecarrier.fi

Lue lisää vaihteenhoitopalveluista