Referenssit

Asiakasyrityksemme toimivat useilla eri toimialoilla ja ovat liikevaihdoltaan erikokoisia. Tässä alla näet muutamia asiakkaitamme ja heille toimitettuja ratkaisuja.

Hertz valitsi maksullisen 0200-asiakaspalvelunumeron

Hertz on maailman johtava autovuokraamo, joka palvelee asiakkaitaan kaikilla mantereilla yli 140 maassa ja 11 000 toimipisteessä. Hertz on Suomen suurin autovuokraamoketju ja se on toiminut Suomessa vuodesta 1966. Kotimaassa toimipisteitä on 70. 

Autovuokraamoketju otti käyttöönsä neljä vuotta sitten maksullisen 0200-asiakaspalvelunumeron. Tavoitteena oli kattaa puhelinpalvelusta syntyviä asiakaspalvelun kustannuksia ja ohjata samalla osa käyttäjistä verkkosivuston varauspalveluun. Palvelun toimittajaksi Hertz valitsi Line Carrierin. 0200-palvelunumero valittiin, koska puhelukustannukset ovat asiakkaille kohtuulliset ja puhelut tulevat läpi mahdollisista soitonestoista huolimatta. 

”Maksullisen asiakaspalvelunumeron avulla voimme tarjota asiakkaillemme jatkuvasti laadukasta palvelua ja puhelinpalvelun jonotusajat ovat olemattomat”, kertoo johtaja Timo Klemola Hertziltä. ”Olemme todella tyytyväisiä Line Carrierin toimittamaan palveluun, sillä saamme hyvän teknisen tuen, monipuoliset raportit ja toimintavarman ratkaisun. Myös asiakkaamme ovat olleet hyvin tyytyväisiä asiakaspalveluumme.” 


Line Carrierilta puheverkko Caverionille

Toimitimme Caverionille nykyaikaisen puheverkon. Käytössä ollut tekniikka korvattiin dataverkossa toimivalla puheyhteydellä. Asiakkaan järjestelmän ja Line Carrierin keskuksen välille rakennettiin SIP-yhteys. Myös asiakkaan numeroinnin hallinta siirtyi varmennettuihin keskuksiimme. 

Moderni ja suojattu dataverkko mahdollistaa muun muassa edullisemmat ulkomaan puhelut ja ylläpitokustannukset sekä paremman äänenlaadun. Verkossa voi puheen lisäksi siirtää myös yrityksen muuta liikennettä ja palveluita. ”Olen ollut hyvin tyytyväinen Line Carrierilta hankittuun ratkaisuun,” sanoo Caverionin yksikönpäällikkö Mika Ruokonen. 

Caverion Oy suunnittelee, toteuttaa, huoltaa ja ylläpitää käyttäjäystävällisiä ja energiatehokkaita teknisiä ratkaisuja kiinteistöille ja teollisuudelle. Palveluita käytetään toimistoissa ja liikekiinteistöissä, asunnoissa, julkisissa rakennuksissa, infrastruktuurissa sekä teollisuuslaitoksissa.


Ravintola Buttenhoff säästää kustannuksissa 40 % Line Carrierin puheratkaisulla

Buttenhoff on 1930-luvulta toiminut perinteikäs ravintola Imatralla. Ravintola tunnetaan ammattitaitoisesta henkilökunnasta sekä ensiluokkaisista raaka-aineista valmistetuista annoksista.

Ravintola Buttenhoffille on tärkeää, että asiakkaiden puheluihin vastataan aina ja asiakas kuulee palvelutiedotteet, esimerkiksi aukioloajoista. Laitteiden tulee myös kestää kovaa kulutusta. Lisäksi puhelinjärjestelmän tuli olla nykyaikainen, toimintavarma ja kustannustehokas.

Valinta oli Line Carrierin puheratkaisu, jossa ravintolan olemassa oleva puhelinjärjestelmä modernisoitiin asiakkaan tarpeita vastaavaksi. Puheliikenne siirrettiin Line Carrier SIP-Trunk -palveluun, mikä mahdollisti internet- ja puhepalveluiden yhdistämisen. Puheluiden siirrosta verkkoon saatiin 40 %:n kustannnussäästöt vuositasolla.

Haluatko lisätietoja?

Line Carrier Oy
Keilasatama 5
02150 Espoo

Puh. +358 20 155 8866
asiakaspalvelu(at)linecarrier.fi

Yhteydenottopyyntö

Line Carrier kuuluu SFG Yhtiöihin.

sfg.png