Monikanavainen asiakaspalvelu 

Jokainen yritykseen tuleva yhteydenotto on tärkeä

Monikanavaisessa asiakaspalvelussa vastauskeskuksemme toimii joko yrityksesi oman asiakaspalvelun rinnalla tai ulkoistat meille koko asiakaspalvelun. Voit ulkoistaa esimerkiksi asiakaspalvelun, ajanvarauksen, teknisen tuen, myynnin tukipalvelut, tuotetuen sekä erilaiset tukitoiminnot.

Valitse ulkoistettu asiakaspalvelu, kun haluat

  • asiakaspuheluiden hoitajaksi ammattitaitoisen, luotettavan ja kielitaitoisen henkilön
  • parantaa palvelua yrityksen aukioloaikojen ulkopuolella, palvelu toimii jopa 24/7
  • luopua oman asiakaspalvelun henkilöresursseista ja minimoida tekniikkariskit
  • säästää kustannuksissa, sillä maksat palvelusta käytön mukaan
  • tarpeisiisi räätälöidyn palvelun
  • säästää laiteinvestoinneissa

 Palvelun sisältö

  • Puheluihin vastataan arkisin klo 7-20 (laajennettavissa 24/7 -palveluksi)
  • Palvelutiedotteet ovat käytössä muina aikoina sekä arkipyhinä
  • Palautteiden, tilausten ja reklamaatioiden vastaanotto sekä niiden kirjaaminen asiakkaan järjestelmään
  • Asiakkaiden kysymyksiin vastaaminen puhelimitse, sähköpostitse ja sosiaalisessa mediassa
  • Palvelukielet ovat suomi, ruotsi ja englanti
  • Kuukausittaiset puheluraportit, joiden avulla voit seurata yhteydenottojen laatua ja määrää
  • Laskujen ja puheluiden erittely kustannuspaikoittain
  • Monia integraatiomahdollisuuksia, kuten oTTo-, Lync-, MS Exchange- ja HR-järjestelmät

Haluatko lisätietoja?

Line Carrier Oy
Keilasatama 5
02150 Espoo

Puh. +358 20 155 8866
asiakaspalvelu(at)linecarrier.fi

Yhteydenottopyyntö

Line Carrier kuuluu SFG Yhtiöihin.

sfg.png