Contact center

Contact Center on monikanavainen asiakaspalvelusovellus. Se sisältää kaikki mobiili- ja palveluvaihteen ominaisuudet sekä muita tärkeitä asiakaspalvelun tukitoimintoja.

Palvelun Desk Contact Center -agentin avulla saapuvat puhelut ohjataan oikeisiin toimintoihin, kuten myyntiin, asiakaspalveluun tai laskutukseen. Toimintojen sisällä puhelut voidaan siirtää eri asiakaspalvelijoille tarpeen mukaan. Raporttien avulla seuraat puheluhistoriaa esimerkiksi agenttikohtaisesti sekä monilla muilla tavoilla. Puhelu- ja kontaktidata ajetaan Azuren pilvipalveluun, jossa se on asiakkaidemme hyödynnettävissä joko asiakkaan omassa raportointijärjestelmässä tai Line Carrierin Power BI -raporttimallien kautta. Tarvittaessa rakennamme Power BI -raportointiin tarkalleen asiakkaan toiveita vastaavan näkymän.

Contact Center mahdollistaa ulossoittokampanjat, mobiilikäyttäjien GPS-paikannuksen ja se on integroitavissa on premise -tyyppiseen Ms Lync / Skype for business -ohjelmistoon.

Lisäominaisuudet

  • SMS-, email- ja chat- kontaktien käsittely
  • Puheluiden tallennus
  • Äänivalikko
  • Laaja raportointi