Line Carrier Palvelu- ja yritysnumerot

Haluatko saada asiakaspalvelun tuottamaan?

Ota käyttöön maksullinen palvelunumero. Määrität itse puheluille hinnan ja palvelulle tuoton. Numeroon tulevat puhelut voidaan ohjata joko yrityksen omaan tai ulkoistettuun asiakaspalveluun. Maksulliset palvelunumerot sopivat asiakaspalveluun, ajanvaraukseen, tilaus-, tuki- ja myyntitoimintoihin sekä viihdepalveluihin.

Palvelunumeron taakse voidaan rakentaa palvelutyypin mukainen äänivalikko esimerkiksi 1. Asiakaspalvelu, 2. Ajanvaraukset, 3.Löytötavarat. Puhelut voidaan ohjata myös vastaajaan, jossa kuuluu tiedote ja soittaja voi jättää viestin. Viestien nauhoittaminen ja purkaminen voi tapahtua mistä päin tahansa. 

Palvelunumerot: 

  • edulliset 0300-asiointipalvelut
  • maksulliset 0600-asiointinumerot
  • maksulliset 0700-viihdepalvelunumerot
  • maksuttomat 0800-palvelunumerot
  • nykyiset palvelunumerot voidaan siirtää Line Carrierin ylläpitoon 

Palvelunumeroon voidaan liittää seuraavat puheverkon palvelut:

  • Puheluvalikko, johon on mahdollista lisätä jonotiedote
  • Ryhmänumeroiden ohjaus eli yhteen numeroon saapuva puhelu hälyttää useassa eri puhelimessa joko samaan aikaan tai peräkkäin

Vai tarvitsetko yritysnumeron? Yritysnumerointi perustuu yhtenäiseen numerointiin, johon voidaan yhdistää vaihteen kutsunumerot, alanumerot, faksit sekä yksittäiset lanka- ja matkapuhelinnumerot. Palveluun voi kytkeä myös muille operaattoreille myönnettyjä yritysnumeroita, jotka ovat numeronsiirrettävyyden piirissä.

Yritysnumerot: 

  • 0293 yritysnumerointi

OTA YHTEYTTÄ >