CONTACT CENTER 

Contact Center on monikanavainen asiakaspalvelusovellus. Se sisältää kaikki mobiili- ja palveluvaihteen ominaisuudet sekä muita tärkeitä asiakaspalvelun tukitoimintoja.

Palvelun Desk Contact Center -agentin avulla saapuvat puhelut ohjataan oikeisiin toimintoihin, kuten myyntiin, asiakaspalveluun tai laskutukseen. Toimintojen sisällä puhelut voidaan siirtää eri asiakaspalvelijoille tarpeen mukaan. Raporttien avulla seuraat puheluhistoriaa esimerkiksi agenttikohtaisesti sekä monilla muilla tavoilla.

Contact Center mahdollistaa ulossoittokampanjat, mobiilikäyttäjien GPS-paikannuksen, ja se on integroitavissa Ms Lync / Skype for business -ohjelmistoon.

Lisäominaisuudet

  • Puheluiden nauhoitusmahdollisuus
  • Äänivalikko
  • Laaja raportointi

Haluatko lisätietoja?

Line Carrier Oy
Keilasatama 5
02150 Espoo

Puh. +358 20 155 8866
asiakaspalvelu(at)linecarrier.fi

Yhteydenottopyyntö

Line Carrier kuuluu SFG Yhtiöihin.

sfg.png